12. Rész - Eső

831 49 0
                                    

Reggel amikor felkeltem a telefonomra néztem egyből, hátha Laci feloldotta a tiltást de nem. Helyette kaptam Brunotól egy rövid üzenetet, amiben csak annyi állt, hogy egy kibaszott kurva vagyok. Meg sem lepődök. Kimásztam az ágyból és elfordítottam a zárban a kulcsot majd lementem a nappaliba, körbe néztem majd a  konyhába mentem ahol Dani kávézott.

-Jó reggelt! - Nézett rám mosolyogva. - Kérsz kávét?

-Igen. - Mondtam halkan és a pultnak dőltem magam elé bámulva.

-Jól aludtál? - Vett ki egy bögrét a szekrényből.

-Szerinted? - Nevettem halkan. - Tönkre tettem Lacit, illetve te voltál..

-Engedd el, most már itt vagyunk egymásnak. - Jött oda hozzám és felemelte a fejemet az államnál fogva. - Ezt akartuk mindketten. - Csókolt meg.

-De akkor sem így kellett volna ezt intézni. - Néztem a szemébe. - Laci nagyon összetört..

-Leszarom. - Nézett a szemembe. - Nem érdekel, megmondtam neked is és neki is, hogy az enyém vagy és visszafoglak szerezni.

-Jó, de Dani akkor sem tehetsz senkit tönkre, hogy neked jó legyen.. - Vontam fel a szemöldökömet.

-Te is tönkre tetted. - Nézett rám. - Te vetted neki meg a parfümömet. - Nevetett. - Ez nekem egy visszajelzés volt, hogy engem akarsz..

-Inkább túl lépni akartam, ebbe bele sem gondoltál gondolom. - Nevettem.

-Nem léptél túl rajtam ahogy én sem rajtad. - Nézett a szemembe majd felém nyújtotta a kávémat, elvettem tőle és bele ittam.

-Nekünk még dolgunk van egymással és ezt most Laci szívta meg a legjobban.. - Nézett rám nevetve.

-Bűntudatom van.. - Sóhajtottam. - Vajon hogy van?

-Engem nem érdekel. - Sóhajtott Dani.

* Laci szemszöge *

-Tekerj még egyet. - Néztem Brunora és elnyomtam a csikket.

-Nem, szedd össze magad. - Csapott a kezemre és elhúzta előlem a tálcát amin a fű volt.

-Akkor adj valami piát. - Néztem rá nevetve.

-Nem, elég lesz. - Nézett rám.

-Felejteni akarok, Bruno. - Dőltem hátra a kanapén.

-Az a ribanc nem ér ennyit. - Nézett a szemembe, fel álltam és neki feszültem.

-Nem ribanc.. - Motyogtam.

-Állj le, ne velem emberkedj. - Nézett rám felvont szemöldökkel.

-Dani kibaszottul befolyásolja őt, manipulálja.. - Sóhajtva távolodtam el tőle.

-Szerintem meg téged manipulál. - Nevetett.

-Össze van zavarodva. - Dörzsöltem meg az arcomat.

-Dani parfümjét fújkálta rád, szerintem ez eleve kibaszott beteg. - Nézett rám és hozott nekem egy pohár vizet, megittam mind. - Rebeka Danié és mindig az is lesz.

-Majd meglátjuk. - Fogtam meg a telefonomat és feloldottam.

-Akkora barom vagy, Laci. - Nevetett és legyintett egyet majd ott hagyott a nappaliban, feloldottam Beki tiltását és írtam is neki.

~Találkozzunk 4-kor a Gellért-hegyen, beszéljük meg.

Pár perc múlva érkezett is a válasz, elmosolyodtam halványan.

1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora