-Na akkor Jó éjszakát. - Néztem Danira majd elmentem mellette.
-Mindent megfogok tenni, hogy visszaszerezzelek. - Nézett rám.
-Hajrá. - Vontam vállat és a szobámba mentem, leültem az ágyamra és a telefonomat kerestem.
* Laci szemszöge *
Brunohoz mentem le vakarhatatlan mosollyal az arcomon, muszáj neki elmesélnem ami volt ma. Be is kopogtam hozzá és ő ajtót nyitott, rám mosolygott és átöleltük egymást.
-Na szevasz, csődör! - Nevetett. - Mizu?
-Lefeküdtünk. - Vigyorogtam rá. - És csodás volt, még ilyen jót nem is szexeltem soha!
-Dani sejti már, hogy ápolgatod Bekit. - Nevetett és felbontott egy sört majd felém nyújtotta, elfogadtam tőle és bele ittam.
-Leszarom, semmi nincs köztük. - Vontam vállat. - Velem van Beki!
-Azért csak vigyázz mert én már most látom, hogy oda vagy érte. - Bontott magának is egy sört.
-Azt hittem támogatni fogsz és örülni annak, hogy jól alakulnak a dolgok.. - Néztem rá felvont szemöldökkel.
-Én örülök és támogatlak is csak a tűzzel játszol. - Nézett rám. - Bekitől féltelek, nem Danitól..
-Beki tudja mit akar és az én vagyok. - Néztem rá.
-Jó majd, ha visszamegy Danihoz én itt leszek veled és majd vigasztallak. - Nevetett.
-Nem úgy tűnt mint aki vissza akar menni.. - Forgattam meg szemeim és a sörbe ittam.
-Ne felejtsd el, hogy tegnap még vele dugott. - Nézett rám sóhajtva. - Én csak annyit kérek, hogy egyelőre ne éld bele magad teljesen mert összefogja törni a szívedet..
-Jó, vigyázok nyugi. - Motyogtam és a sörös üveget forgattam a kezemben.
***
Annyira elültette a bogarat a fülemben Bruno, hogy már tényleg kezdek kételkedni a dologban. Tudom, hogy hinnem kéne Bekinek de napokkal ezelőtt még tényleg azt mondta nekem, hogy nincs túl Danin és ez nem változik meg egyről a kettőre. Úgy döntöttem letesztelem és oda megyek hozzájuk anélkül, hogy szólnék. Becsöngettem a kapunál és vártam, hogy kijöjjön valaki. A rózsacsokrot szorongattam a kezemben, féltem egy kicsit.
-Helló! - Mosolygott rám Viki és jött kinyitni a kaput. - De gyönyörű! - Nézte a virágot.
-Szia! - Mosolyogtam rá és adtam neki két puszit ahogy beengedett. - Bekinek hoztam!
-Beki nincs most itthon. - Nézett rám.
-Hol van? - Kérdeztem egyből.
-Állásinterjúra ment. - Nézett rám. - Minden rendben?
-Ja, persze. - Néztem rá. - Megvárom, addig el leszek Gabennel. - Vontam vállat mosolyogva.
-Csá, haver! - Jött oda hozzám Gaben ahogy bementem és lekezeltünk. - Jaj, de romi! - Nézte ő is a csokrot.
-Helló! - Mosolyogtam rá és levettem a cipőmet.
-Beki nincs itthon. - Nézett rám.
-Mondtam már neki de veled szívesen elüti az időt amíg meg nem jön. - Mosolygott rá Viki.
YOU ARE READING
1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionEz a könyv a II. Kötete a Híres lakótársnak amit szintén megtalálsz a profilomon. ❤️🔥 A sztori folytatódik, Rebeka és Dani az I. Kötet végén csúnya szakításon estek át és a lány az országot járva mindenkinek elmesélve élte át újra és újra kapcsolat...