* Dani szemszöge *
Megmondtam Bekinek, hogy visszafogom őt hódítani szóval kitaláltam, hogy rendezek egy bulit itthon. Meghívom a barátainkat és őt is meg Lacikát is, meglátjuk majd, hogy én vagy ő. Vettem egy csomó piát meg kaját is, igazából inkább sütögetésre gondoltam mert azt Beki mindig is jobban szerette. Kevin segített letakarítani a grill sütőt, közben lenyírtam a füvet.
-Tényleg mindent megteszel a pináért. - Nevetett Kevin.
-Nem a pina a lényeg, hanem hogy Beki az enyém legyen újra. - Nevetve néztem rá. - Tudom, hogy ő is szeret még engem.
-Még se veled van. - Nézett rám.
-Majd lesz. - Vontam vállat. - Ja, és te ma nem lehetsz itt. - Néztem rá.
-Miért? - Nézett hülyén.
-Mert nem vagytok jóban Bekivel és rontod az összhangot. - Nevettem.
-Akkor sikálja a faszom neked ezt a szart. - Dobta el a szivacsot. - Csináld akkor te, na csá. - Mondta majd otthagyott, megforgattam szemeim.
***
-Helló!
Néztem a vendégekre ahogy jöttek folyamatosan, mindenki hívott még pár embert így egész sokan lettünk. Bekiék még sehol, remélem eljönnek vagy eljön. Egész jól összedobtam a kertet, hangulatos volt. Marics sütötte a húsokat és segített neki Milán is, Bruno nem jött el valamiért. Úgy tűnt mindenki jól érezte magát, a sörömet fogtam a kezemben és a telefonomat kivettem a zsebemből mikor rezgett. Gaben írt, hogy kicsit késnek mert Bekit az utolsó pillanatban sikerült csak meggyőzni de nem sokára itt vannak. De legalább eljön.
-Van még valahol szén? - Jött oda hozzám Milán.
-A fészerben. - Mutattam a fészer felé mosolyogva, madarat lehetett volna fogatni velem úgy örültem, hogy eljönnek.
-Nem kapcsoljuk be a jakuzzit? - Jött oda hozzám Sofi.
-De, nyomassátok csak!
Mosolyogtam rá majd a kapu felé néztem ahogy nyílt, Gaben jött be kézen fogva Vikivel. Mögöttük Laci és Beki, végig mértem Bekit és már most szűkös lett a boxerem. Egy fekete magassarkú volt rajta, hosszú, gyönyörű lábain fénylő harisnya. A szoknyája alig ért a combja közepéig és csak egy fehér, glitteres top takarta melleit. A rövid haja göndörítve fel volt tupírozva és volt rajta egy kis smink is, ahhoz képest, hogy nem is akart jönni eléggé kicsípte magát.
-Sziasztok! - Mentem oda hozzájuk, Gabennel lekezeltem, Vikinek meg adtam két puszit.
-Szia! - Mosolyogtak majd bentebb mentek.
-Helló. - Nézett rám Laci, a kezem nyújtottam felé.
-Sziasztok, örülök, hogy jöttetek! - Néztem rá, nagy nehezen de kezet fogott velem. Nem akartam feszkót így nem adtam puszit Bekinek, egy kósza szellő jött felém. - Jó a parfümöd, haver!
-Köszi, Beki vette nekem. - Mosolygott és átölelte a vállát.
-Megengeded, hogy váltsak pár szót a barátnőddel? - Mosolyogtam rá féloldalasan majd Bekire.
-Igen, de figyelek. - Nézett rám majd ott hagyott minket és Petiékhez ment.
-Elárulnád nekem, hogy mi a faszért használ olyan parfümöt mint én? - Néztem rá felvont szemöldökkel.
-Véletlen egybe esés. - Vont vállat.
-Ne nézz hülyének, hat millió féle parfüm van a világon. - Néztem a szemébe. - Te fújtad rá?
YOU ARE READING
1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionEz a könyv a II. Kötete a Híres lakótársnak amit szintén megtalálsz a profilomon. ❤️🔥 A sztori folytatódik, Rebeka és Dani az I. Kötet végén csúnya szakításon estek át és a lány az országot járva mindenkinek elmesélve élte át újra és újra kapcsolat...