-Ne haragudj rám, annyira szégyellem magam. - Néztem rá kisírt szemekkel ahogy sikerült megnyugodnom.
-Semmi baj, inkább te ne haragudj rám. - Sóhajtott. - Nem kellett volna megcsókolnom téged..
-Nem is az, hogy nem kellett volna mert jó volt csak.. - Sóhajtottam. - Magam sem tudom mi történt.. - Mondtam halkan.
-Tényleg nincs gáz! - Nézett rám. - Egy percig se érezd magad rosszul emiatt, idő kell még neked amit tiszteletben tartok! - Mosolygott rám.
-Köszönöm! - Öleltem őt át.
-Nincs mit! - Ölelt át ő is.
***
Végül együtt aludtunk Lacival és rengeteg beszéltünk mindenféle dologról hajnalig, amikor jött fel a nap akkor aludtunk el nagyjából. Arra keltem fel, hogy csörög a telefonom. Sóhajtva fel ültem és levettem az éjjeli szekrényről a mobilt, Lacira néztem aki átfordult a másik oldalára és úgy aludt tovább majd vissza a kijelzőre. Dani. Nagyot nyeltem majd kimásztam az ágyból és kimentem a szobából, végül felvettem.
-Na végre. - Szólt bele türelmetlenül.
-Neked is jó reggelt.. - Vontam fel a szemöldökömet.
-Jó sokára vetted fel. - Motyogta a telefonba. - Ott van még Lacika? - A szívem kihagyott egy ritmust.
-Sok közöd nincs hozzá. - Nevettem halkan és körbe néztem a házban de úgy tűnt senki nincs itthon.
-Jót dugtatok? - Kérdezte szemre hányóan, fájtak szavai. A hűtőn lévő cetlit elolvastam közben amin az állt, hogy Vikiék elmentek összeülni Daniékkal. Gondolom ők mondták el, hogy Laci itt aludt.
-Ne legyél már ilyen közönséges. - Nevettem és elkezdtem lefőzni kávét.
-Nem hiszem el, hogy lefeküdtetek. - Nevetett a telefonba halkan.
-Semmi közöd hozzá, nem vagyunk együtt és különben is ott van neked Bogi vagy hogy hívják.. - Forgattam meg szemeim.
-Brigi.. - Motyogta. - De én vele még nem feküdtem le..
-Csak majdnem egész Budapesttel. - Nevettem fel. - Na ne játszd itt az idiótát, ne hívogass ilyenekért..
Nyomtam ki majd letettem a pultra a telefonomat, elővettem két bögrét és egy tálcára tettem majd a cukrot is és a tejet is amit a hűtőből vettem ki. Nem tudtam, hogy issza Laci ezért viszem így. Visszamentem a szobába halkan és az éjjeli szekrényre tettem a tálcát majd lefeküdtem mellé és a hátát cirógattam mire felém fordult álmosan, elmosolyodott halványan.
-Jó reggelt! - Nézett rám. - De jó kávé illat van!
-Nem tudtam hogy iszod ezért hozzam hozzá mindent! - Nevetve tettem magamnak egy kanál cukrot és kevés tejet.
-Két cukor és sok tej. - Ült fel és megdörzsölte a szemeit. - Jól aludtál? - Nézett rám.
-Igen és te? - Mosolyogtam és közben megcsináltam a kávéját majd felé nyújtottam.
-Köszi! - Vette el tőlem és bele ivott. - Kevés volt de tartalmas! - Nevetett.
-Tényleg kevés volt. - Nevetve ittam a kávémba, a telefonomra néztem mikor Dani ismét hívott majd kinyomtam.
-Minden rendben? - Nézett rám Laci.
-Csak Dani hívogat.. - Sóhajtottam. - Kikapcsolom inkább a telefonomat..
-Egy évig feléd se bagózott.. Ha annyira fontos lett volna neki a kapcsolatotok akkor utánad ment volna.. - Nevetett.
-Ez annál kicsit bonyolultabb.. - Sóhajtottam. - Nem is akarok erről beszélni. - Néztem rá.
YOU ARE READING
1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionEz a könyv a II. Kötete a Híres lakótársnak amit szintén megtalálsz a profilomon. ❤️🔥 A sztori folytatódik, Rebeka és Dani az I. Kötet végén csúnya szakításon estek át és a lány az országot járva mindenkinek elmesélve élte át újra és újra kapcsolat...