-Örülök, hogy elhívtál! - Jött mellettem Laci, a rakparton sétáltunk.
-Hát, egy nem túl jó témát kell átbeszélnünk szóval nem biztos, hogy fél óra múlva is örülni fogsz.. - Nevettem halkan.
-Kettőnkről lenne szó? - Sóhajtva ült le egy padra.
-Igen. - Ültem mellé. - Tegnap este átjött Dani..
-Az fasza.. - Vonta fel szemöldökét.
-Had fejezzem be.. - Néztem rá. - Nem akartam, hogy jöjjön de csak jött. - Forgattam meg szemeim.
-És? - Kérdezte halkan.
-Nem úgy alakultak a dolgok ahogy kellett volna. - Néztem rá. - Mármint nem szépen, be volt állva meg nekem jött.. Ilyenek. - Sóhajtva néztem a vizet.
-Hogyan kellett volna, hogy alakuljon? - Kérdezte halkan.
-Nem én hívtam át őt. - Néztem rá. - Erőszakos volt.. Azt hittem csak megakarja beszélni a dolgokat. - Mondtam halkan.
-Dani egy fasz. - Sóhajtott nagyot és rágyújtott.
-Elmondta, hogy te írtad meg neki, hogy kavarunk. - Sóhajtottam. - Nem kellett volna..
-Miért nem? - Nézett rám. - Rendes voltam és megkérdeztem tőle a dolgot, azt mondta nem zavarja szóval most ne cirkuszoljon. - Forgatta meg szemeit.
-Nem értem miért kellett megkérdezni.. - Nevettem. - Mintha az övé lennék és ti csak úgy cserélgetnétek.. - Forgattam meg szemeim.
-Nem erről van szó. - Fújta ki a füstöt. - Csak nem akartam vele rosszban lenni..
-Hát, ezzel még inkább magadra haragítottad. - Néztem rá sóhajtva. - Nagyon pipa volt..
-Nem érdekel mit gondol.. Én nagyon kedvellek téged és úgy gondolom, hogy randizhatnánk is. - Nézett a szemembe és eldobta a csikket.
-Erről is akartam veled beszélni. - Sóhajtottam. - Én nem szeretnék még randizni, először az életemet szeretném rendbe hozni..
-Akkor most ilyen barátság extrákkal fázisban vagyunk vagy mi? - Nevetett halkan.
-Szerintem most inkább éljük mindketten a saját életünket, én nem gondolnám, hogy készen vagyok egy kapcsolatra és játszani meg nem akarok veled.. - Néztem a szemébe.
-Szóval akkor hagyjuk egymást? - Nézett rám csalódottan.
-Sajnálom, Laci. - Sóhajtottam halkan.
-Azért, ha úgy érzed még is csak menne hívj vagy írj bármikor. - Tette kezét a combomra. - És köszönöm, hogy őszinte voltál velem!
-Azt hittem kifogsz akadni.. - Nevettem halkan és átöleltem őt.
-Nem, dehogy! - Mosolygott. - Nehéz időszakon vagy túl meg amit Dani művelt, nem csodálom, hogy nehezen bízol meg másokban.. Nincs baj, tényleg! - Nézett a szemembe.
-Köszönöm, jó barát vagy! - Mosolyogtam rá.
-Remélem egyszer majd több is leszek! - Mosolygott ő is.
***
-Nem túlzás ez? - Néztem magam a tükörben. - Ez kurvás, Viki..
-Cica lány vagy. - Nevetett és megigazította a hajamat és a szoknyámat egy kicsit lentebb húzta.
-Annyira kivágott ez a ruha. - Sóhajtottam és megigazítottam a mellemnél.
-Régen szeretted ezeket a ruhákat, ne nyűglődj már! - Nézett rám felvont szemöldökkel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️
FanficEz a könyv a II. Kötete a Híres lakótársnak amit szintén megtalálsz a profilomon. ❤️🔥 A sztori folytatódik, Rebeka és Dani az I. Kötet végén csúnya szakításon estek át és a lány az országot járva mindenkinek elmesélve élte át újra és újra kapcsolat...