5. Rész - Akarlak

1K 53 0
                                    

* Dani szemszöge *

Miután lenyomtam a koncertet hátra mentem az öltözőbe és kivettem a táskámból a cigit, kimentem a hátsó kijáraton és rágyújtottam. Kifújtam a füstöt és közben elővettem a telefonomat, az eső csöpögött így beálltam a kis tető alá. A számat harapdáltam belülről miközben azon gondolkoztam, hogy felhívom újra Bekit. Remélem nincs már vele Spacc, nincs bajom a gyerekkel és soha nem is volt de most szét tudnám verni a fejét. Igazából korrekt volt a csávó mert rám írt, hogy nem zavarna-e, ha Bekivel kikezdene. Azt írtam neki, hogy nem de valójában ha arra gondolok, hogy hozzá ér elönt a düh és rohadt féltékeny leszek. Ennyi idő után is még minden nőt Bekihez mérek, senki nem olyan mint ő. Már Brigit is lekoccoltam mert nem akarok szórakozni senki érzéseivel, nem fair mással szemben. Eldobtam a csikket majd felnéztem a holdra és kifújtam a füstöt amit bent tartottam kicsit, nem volt ez a cigi teljesen tiszta de ez van. Valahogy féken kell tartanom magam és ehhez szükségem van egy kis fűre, úgy döntöttem felhívom őt. Benyomtam a zöld gombot és a fülemhez raktam a telefont, a pocsolyát néztem amit megvilágított a hold fénye, az eső már sebesen esett.

-Igen? - Szólt bele halk, álmos hangon.

-Felébresztettelek? - Kérdeztem halkan.

-Fel. - Sóhajtott. - De nem baj..

-Látni akarlak. - Böktem ki határozottan.

-Késő van már. - Mondta halkan.

-Leszarom. - Nevettem. - Akkor is oda megyek és remélem nincs ott az új palid mert telibe verem. - Néztem a holdat.

-Nagyon szépen kérlek ne gyere ide. - Motyogta a telefonba. - Egyedül akarok lenni..

-Szóval akkor nincs veled. - Mentem vissza közben az öltözőbe és elkezdtem összepakolni a cuccaim.

-Dani, kérlek ne gyere ide. - Sóhajtott.

-Tudom, hogy te is velem akarsz lenni. - Vettem az utazó táskámat a vállamra.

-Leteszem. - Nevetett halkan. - Ne gyere ide..

-Nem sokára ott vagyok. - Mondtam majd kinyomtam a hívást.

* Beki szemszöge *

-Dani, nem!

Mondtam de már késő volt, a hívás megszakadt. Picsába. Ide fog jönni, nem viccel. Sóhajtva kimásztam az ágyból és felvettem a köntösömet, kimentem halkan a szobából és a nappalból leskelődtem, hogy mikor ér ide. Biztos vagyok benne, hogy ivott mert mélyebb volt a hangja. Kinyitottam az ajtót és a kapuhoz mentem amikor megállt a ház előtt, nagy kő esett le a szívemről amikor megláttam, hogy Ricsi hozta el aki a turnékra is szokta vinni őt.

-Helló, bébi! - Jött oda hozzám Dani.

-Helló.. - Néztem rá sóhajtva. - Menjünk be mert esik az eső..

-Gabenék alszanak? - Jött be mellettem.

-Igen. - Mondtam halkan.

-Isteni illatod van. - Hajolt a hajamhoz és megszagolta azt.

-Bulizni voltál? - Sóhajtva irányítottam a szobám felé.

-Koncertet nyomtam. - Ment be a szobába majd körbe nézett.

-Kérsz valamit inni vagy enni? - Csuktam be halkan az ajtót utánunk.

-Nem, köszi. - Nézett rám. - Téged akarlak. - Állt elém, tekintete üveges volt.

-Mióta drogozol? - Néztem a szemeit majd kivettem a pólója alól a nyakláncait.

-Ez csak egy kis fű. - Vont vállat. - Megnyugtat.

-Káros. - Sóhajtottam.

-Mit érdekel téged mi lesz velem? - Pödörte egy tincsemet.

-Ezt én is kérdezhetném tőled. - Vontam fel szemöldökömet. - Miért jöttél ide?

-Hogy lássalak és megbizonyosodjak róla, hogy Laci nincs itt. - Vont vállat.

-Dani, nem vagyunk együtt.. - Néztem fel rá.

-Akkor sem akarom, hogy más hozzád érjen és azt is tudom, hogy nem feküdtél le vele. - Nézett a szemembe.

-Te is megdugtál egy csomó csajt, nem értem nekem miért kéne cölibátust fogadnom. - Vontam fel szemöldökömet.

-Én érzelem mentes voltam. - Nevetett halkan. - Csak pinák voltak.. - Vont vállat. - Mindig rád gondoltam közben. - Hajolt a fülemhez.

-Fejezd be. - Toltam el magamtól. - Nem mondasz igazat..

-Sokat gondoltam rád.. - Nézett rám.

-Sosem jöttél utánam, sosem kerestél. - Néztem rá csalódottan. 

-Azt sem tudtam hol vagy. - Nézett rám hülyén.

-Ha akartad volna kideríthetted volna szóval ennyit erről.. - Nevettem halkan. 

-Jó, elbasztam.. - Nézett rám szét tárt karokkal. - De most itt vagyok és megpróbálom helyre hozni a dolgokat..

-Biztos, hogy nem játszom veled végig megint ugyan azt. - Néztem rá felvont szemöldökkel.

-Akkor csak legyünk barátok extrákkal. - Lépett hozzám közelebb, én hátra egyet.

-Mindent azzal csesztünk el.. - Néztem rá.

-Senkivel nem olyan jó a szex mint veled. - Nézett a szemembe és megakart csókolni de eltoltam magamtól.

-Állj le, Dani! - Néztem rá hülyén. - Köztünk már nem lesz semmi.. 

-De lesz, ha akarod ha nem. - Tolt a falnak, a fejemet eléggé beütöttem de szerencsére nem beton fal van csak gipsz karton.

-Ez fájt.. - Emeltem fel a hangomat. - Te tiszta beteg vagy.. - Vágtam pofon őt.

-Minden oké? - Jött be Gaben a szobába. - Dani?! - Nézett rá felvont szemöldökkel.

-Menj el.. - Néztem Danira és a fejem fogtam csalódottan.

-Nem fogok elmenni.. - Nevetett. - Amíg meg nem kapom amit akarok addig nem.. - Jött újra felém de Gaben elkapta a karját.

-Ha nem akarja akkor hagyd, ne legyél hülye. - Állt be elém védelmezően.

-Mi a fene van itt? - Jött be Viki is. 

-Beszélni akarok Bekivel, kettesben.. - Nevetett. - Nem értem miért kell ilyen ellenségesnek lenni..

-Falnak basztad, haver.. - Nézett rá Gaben.

-Mit csináltál? - Emelte fel a hangját Viki. - Menj el és gyere vissza, ha tiszta vagy..

-Tiszta vagyok.. - Emelte fel a hangját Dani is.

-Mindenki tudja, hogy cuccozol.. - Nézett rá Gaben. - Húzz el és szedd össze magad..

-Jól vagy? - Jött oda hozzám Viki és átölelt. 

-Ti támogatjátok, hogy Lacival legyen?! - Nézett rájuk Dani, szemei sötétek voltak.

-Dani, menj haza és aludd ki magad. - Állt elé Gaben. - Majd holnap beszéltek.

-Már bánom, hogy azt mondtam annak a kis köcsögnek, hogy rámehet Bekire.. - Motyogta az orra alatt, szóval Lacitól tudja, hogy kavarunk. Ez csodás.

-Jó éjszakát! - Mondta neki Viki ahogy Gaben az ajtó felé kísérte.

-Haza viszem. - Nézett ránk Gaben, Vikivel a konyhába mentünk sóhajtva.

-Rendben, édes! - Nézett rá. - Mi a franc történt? - Nézett rám sóhajtva.

-Le akart velem feküdni. - Sóhajtva vettem ki egy vizet a hűtőből. - Azt mondta legyünk újra barátok extrákkal..

-Ez bolond. - Nevetett halkan. 

-Én is ezt mondtam és falnak vágott. - Nevettem halkan. - Nem haragszom rá, most már sajnálom őt, hogy ennyire nem tudott tovább lépni..

-Én is sajnálom de ezt magában kell tisztáznia.. - Sóhajtott. - Azért beszéld meg Lacival, hogy hogyan álltok Danival.

-Fogok vele.. - Mondtam halkan. 

1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️Where stories live. Discover now