11. Rész - Az igazság fáj

835 45 0
                                    

-Uh, de bébi én már ittam. - Nézett rám vissza és megállt. - Menj, pihenj le az egyik szobában!

-Mindegy, kibírom akkor.. - Motyogtam, ő adott egy puszit a homlokomra majd visszament Petiékhez.

-Minden rendben? - Jött oda hozzám Viki.

-Persze, csak kicsit szédülök. - Néztem rá. -Bemegyek ledőlök..

-Jól van, az emeleten felmész és balra lesz majd a vendég szoba. - Nézett rám, ők sokat buliztak már itt biztos azért tudja hol van.

-Oké.

Mondtam majd bementem a házba és elindultam fel az emeletre, amikor felértem a lépcsőn balra fordultam és benyitottam a szobába. Nem volt bent senki így bementem, levettem a magassarkúmat majd az ágyra ültem. Egy kicsit megnyomkodtam a talpaim mert a cipő miatt sajogtak, levettem a harisnyámat is és bedőltem az ágyba. Magamra húztam a takarót és a fal felé fordulva lehunytam szemeim, hallgattam a dübörgő zenét. Jobb lett volna haza menni mert nem akartam így itt maradni, hogy Dani ennyire rám nyomult megint. Félálomban voltam már amikor hallottam nyikorogni az ajtót ahogy kinyílt, ahogy hallottam, hogy kulcsra záródik az ajtó tudtam, hogy nem Laci jött be.

-Jól érzed magad? - Kérdezte Dani mély, rekedtes hangján ahogy mellé feküdt.

-Igen, csak álmos vagyok.. - Sóhajtottam halkan.

-Én is. - Mondta halkan majd a takarót felhúzva alá feküdt ő is, a testemet átkarolva magához húzott. - De régen aludtunk már együtt. - Puszilgatta a vállamat.

-Miért csinálod ezt? - Sóhajtva távolodtam el tőle egy kicsit, hogy testünk ne simuljon össze.

-Mit? - Nevetett halkan és a karomat cirógatta ujjával.

-Nagyon jól tudod.. - Fordultam a hátamra és ránéztem.

-Mert összetartozunk és ezt te is tudod. - Nézett ajkaimra, csak az udvarról beszűrődő fény világította be kissé a szobát.

-Egy évig felém se néztél.. - Néztem a szemébe. - Te küldtél el akkor éjjel..

-Meg is bántam de jobbnak láttam, hogy magadtól gyere vissza amikor készen állsz. - Simogatta az arcomat a szemembe nézve.

-Nem is akartam elmenni. - Gyűltek könnyeim.

-Hülye voltam, hogy elküldtelek.. - Mondta halkan ő is. - Nagyon bánom, bébi! - Nézett rám őszintén. - Ha visszacsinálhatnám nem küldenélek el..

-De így alakult.. - Sóhajtottam és ismét elfordultam tőle.

-De most rendbe hozhatjuk. - Cirógatta az oldalamat gyengéden. - Kezdhetünk tisztalappal.

-Én már Lacival vagyok.. - Mondtam halkan és a falat néztem.

-Ebben biztos vagy? - Suttogta és a topom alá nyúlva megfogta a mellemet, légzésem szaporább lett ahogy masszírozni kezdte.

-Igen. - Tértem észhez és kihúztam a kezét majd megigazítottam a topomat. - Légyszíves menj ki.. - Rántottam le róla a takarót.

-Nem megyek. - Nevetett halkan és engem nézett felkönyökölve.

-Dani, de! - Vontam fel a szemöldökömet.

-Már elmondtam a palidnak a konyhás incidensünket szóval úgy is mindegy! - Csókolt meg, eltoltam magamtól hirtelen.

-Mit csináltál? - Ültem fel.

-Elmondtam neki szóval.. - Ült fel ő is.

-Mekkora szemét vagy.. - Vettem vissza a cipőmet majd lesiettem az udvarra. - Laci, az nem úgy történt ahogy Dani mondta.. - Néztem rá sóhajtva. - Csak.. Hozzám ért és ennyi volt, semmi komoly..

-Mit mondott Dani? Ki ért hozzád?! - Nézett rám Laci összeráncolt szemöldökkel, ekkor esett le, hogy ez csapda volt.

-Rohadj meg.. - Nevetve néztem Danira, dühös voltam.

-Mi nem úgy volt? - Nézett rám újra Laci. - Beki, mond el! - Mondta halkan.

-Majd én megkönnyítem. - Jött oda Dani nevetve. - Hát, az történt hogy Beki még mindig másodpercek alatt nedves lesz tőlem és ehhez csak annyi kellett, hogy a lábai közé nyúljak..

Kezdte mesélni Dani, a szám elé kaptam a kezemet ahogy Laci erőből behúzott neki, légzésem szaporább lett és síri csend lett, csak a zene szólt. Dani hátra hőkölt és az orrához kapott ami vérzett neki, nevetve köpött egyet.

-Nem.. - Álltam közéjük. - Csak ezt ne... - Gyűltek könnyeim.

-Beki az enyém. - Mondta Laci nevetve.

-Pedig nem ellenkezett. - Mondta Dani és az orrához tett egy zsepit.

-Mert sokat ivott. - Nevetett Laci. - Amúgy is pióca módon rá vagy kattanva szóval nem csodálom, hogy rámásztál..

-Nem az a lényeg, hanem hogy engem kíván és rám izgul fel. - Nevetett Dani cinikusan.

-Még is velem fekszik le.. - Nevetett Laci és átölelte a derekamat.

-De az én parfümömet kaptad tőle, te kretén. - Jött közelebb Dani. - Szóval miközben dugod őt ő rám gondol és az én illatomat érzi rajtad!

-Mi? - Nevetett. - Ez.. Beki. - Mondta halkabban és elengedett engem, a földet bámultam könnyes szemekkel. - Ez tényleg az a parfüm amit ő is használ?!

-Igen. - Mondtam halkan és szipogva.

-Te kibaszott ribanc.. - Kiabált rám és meglökött, részegségem és a magassarkúm miatt elestem a fűben.

-Hozzá ne érj mert megöllek! - Kiabált rá Dani és a falnak lökte erősen Lacit, megakarta ütni de Gaben és Milán lefogták őt, Viki felsegített a földről és átölelt.

-Többet nem is fogok hozzá érni. - Kiabált Laci is remegő hangon. - Itt a kibaszott parfümöd. - Vette ki a táskájából és elém dobta szipogva.

-Takarodj innen. - Nézett rá Dani, Milánék még mindig fogták őt.

-Megyek is ne aggódj.

Ment ki becsapva a kaput, lesütöttem szemeim és Vikire néztem sóhajtva. Ő csak szorosan átölelt és a hátamat simogatta, próbált vigasztalni ahogy sírtam. Peti ment Laci után, a többiek pedig kellemetlenül ittak a piájukba.

-Vége a bulinak, bocs srácok.. - Mondta Dani majd oda jött hozzám. - Jól vagy?

-Ez most mire volt jó? - Néztem rá sóhajtva.

-Megkönnyítettem a dolgodat... - Sóhajtott és kifújta óvatosan az orrát.

-Akkora barom vagy.. - Motyogtam és néztem ahogy a többiek lelépnek.

-Maradsz gondolom. - Nézett rám Viki, én Danira néztem.

-Igen, marad. - Mondta neki Dani és az orrát törölgette.

-Akkor holnap találkozunk. - Adott két puszit Viki majd átölelve Gaben derekát ők is leléptek.

-Reggelig hagyjál..

Mentem el Dani mellett szipogva és felmentem az emeltre vissza a vendégszobába, bezártam az ajtót magam mögött és megfogtam a telefonomat. Az ágyba feküdtem és összehúztam magam, megnyitottam Lacival a beszélgetésünket.

~Annyira sajnálom, nem így terveztem ezt az egészet.. Kérlek ne haragudj rám 🥺🥺💔

Jött is a válasz egyből.

~Hát akkor hogy? 😂 Hülyét csináltál belőlem és átbasztál, ezek után egy büdös szót ne írjál. 🤡 Le is tiltalak a picsába.. 👋🏻

Éppen válaszolni akartam ahogy kidobott az üzenetből, letiltott tényleg. Könnyeim potyogtak szaporán és lezártam a telefonomat, a fejemre húztam a takarót és álomba zokogtam magam.

1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu