8. Rész - Nem lehetsz az övé

906 54 2
                                    

-Most erre nem tudok mit mondani. - Mondta halkan. 

-Tudom. - Sóhajtottam nagyot. - És azt is sajnálom, hogy Dani neked rontott..

-Az őt jellemzi nem téged, ha nem lettem volna segg részeg akkor biztos megütöm. - Nevetett halkan.

-Mit szólnál, ha együtt töltenénk a napot? - Néztem rá. - Nagyon másnapos vagy?

-Annyira nem, letusolok és akkor elmehetünk valahova. - Nézett rám mosolyogva. - De nem szánalomból, ugye?

-Nem, dehogy! - Néztem a szemébe.

-Akkor letusolok és jövök! - Állt fel.

-Oké. - Mosolyogtam.

***

-Helló! - Mentem be az ajtón, Laci jött mögöttem.

-Sziasztok. - Mondta Viki meglepődve, Gabennel filmeztek a kanapén.

-Csak a fürdőruhámért ugrottunk be, Aquaworld-be megyünk! - Néztem rájuk.

-Bele ne hányj a medencébe. - Nevetett Gaben. - Nem vagy másnapos? - Nézett Lacira.

-Nem vészes. - Nevetve legyintett, én bementem a fürdőruhámért és egy törölközőért.

-Érezzétek jól magatokat. - Mondta Viki halvány mosollyal.

-Köszi, meg lesz. - Mosolyogtam rá majd kimentünk Lacival a kocsijához. 

-Hölgyem! - Mosolygott és kinyitotta nekem a kocsi ajtót, beültem és becsatoltam magam.

* Dani szemszöge *

Mariccsal és Kevinnel jöttünk el moziba, az új ördögűzőt nézzük de nem tudok senkire csak Bekire gondolni. Remélem az estét együtt töltjük és megtudjuk beszélni a dolgokat. Azt hittem a tegnap estét ő is komolyan gondolta, nekem nem kell senki csak ő.

-Ez komoly volt. - Nevetett Peti amikor vége lett a filmnek.

-Mi van már veled? - Nézett rám Kevin. - Megint Rebeka?

-Tegnap este lefeküdtünk és kikosarazott. - Néztem rá nevetve. - És nem értem miért..

-Megdugtad? - Nevetett Kevin és fel állt.

-Meg, a kocsimba. - Nevetett. - Nosztalgiáztunk egyet!

-Hát de most a Lacival is van köztük valami nem? - Indult kifelé Marics, mentünk mögötte.

-Leépítettem tegnap a gyereket. - Nevettem. - Szerintem csak össze van zavarodva szóval adok neki időt.

-Vagy vele is kúr és ezért nem tud dönteni. - Mondta Kevin és megveregette a vállamat.

-Ne beszélj már így róla, megbeszéltük ezt már. - Néztem rá felvont szemöldökkel.

-Leszarom azt a nőt, Dani. - Sóhajtott. - Látni sem akarom mert csak fel basz..

-Neked nem is kell látnod és amúgy meg ő is rühell téged szóval ettől nem kell félned. 

Néztem rá majd levállalva őt kifelé mentem a moziból, sóhajtva dugtam zsebre a kezeimet és mentem az üzletek között. Mi van, ha tényleg Spaccal van? Rohadt féltékeny leszek, ha erre gondolok. Bekivel összetartozunk, történt köztünk bármi is és igaz kimaradt egy év de ott tudtuk folytatni ahol abba hagytuk. Nekem sokat jelentett, hogy lefeküdtünk egymással. Nyilván azt is megakartam mutatni Lacinak, hogy ő az enyém de fontosabb volt, hogy újra érezzem Bekit. Most, hogy visszajött kezdhetnénk tisztalappal, este majd felvetem neki ezt a dolgot. Elővettem a telefonomat és megpróbáltam őt felhívni de ki volt kapcsolva, felvontam szemöldökömet és felhívtam Gabent. 

1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️Where stories live. Discover now