-Most már haza viszlek, késő van és hűvös! - Mondtam Bekinek és fel álltam, felsegítettem őt és elindultunk haza.
***
Furcsa érzés volt ennyi idő után megint Bekivel lenni és kocsikázni, a szüleihez hoztam őt és kiszálltam én is amikor ő is.
-Bejössz? - Mosolygott halványan.
-Igen, ha nem bánod! - Mosolyogtam majd bezártam a kocsit, telefonom már beszéltem a szüleivel és Beki ki fog bukni.
-Nem, gyere! - Mosolygott és felment a teraszra majd kinyitotta az ajtót. - Megjöttünk! - Kiabált.
-Szép estét! - Mondtam és levettem a cipőmet mikor beértünk.
* Beki szemszöge *
-Sziasztok! - Jött anya az előszobába és átölelt engem majd adott két puszit Daninak is. - Apád a nappaliban van!
-Szia, apa! - Mondtam amikor bementünk, adtam egy puszit az arcára.
-Sziasztok! - Állt fel a foteljából majd kezet fogott Danival.
-Nem vagytok éhesek? - Nézett ránk anya, Danira néztem.
-Én nem annyira, köszönöm. - Mondta Dani.
-Most én sem. - Mosolyogtam anyára. - Minden rendben? - Kérdeztem ahogy furán nézett rám.
-Persze. - Mosolygott anya majd megsimogatta a felkaromat.
-Anya.. - Vontam fel a szemöldökömet. - Látom, hogy valami nem stimmel..
-Beszéltél már Laci anyukájának pszichiáter ismerősével? - Kérdezte anya kíváncsian.
-Még nem, nem tudott időpontot adni. - Tűrtem el a hajamat a fülem mögé.
-Üljünk le. - Mondta anya, Dani átölelte a vállamat és a kanapéhoz kísért.
-Anya, megijesztesz.. - Néztem rájuk felváltva, apa kikapcsolta a tévét és ő is rám nézett.
-Tudod, kicsim nem nagyon meséltünk a nagy szüleidről. - Nézett rám apa.
-Nem nagyon. - Néztem rájuk sóhajtva. - Most már kezdek tényleg nagyon megijedni.. - Nevettem halkan.
-Az anyukámnak az anyukája, tehát a te dédid skizofréniás volt. - Mondta apa halkan.
-Sajnálom, de nem értem, hogy jön ez ide.. - Néztem rájuk zavartan.
-Valószínűleg megörökölted. - Mondta anya halkan és lehajtotta a fejét.
-Ezért voltak hallucinációid és azért aludtál ilyen sokat. - Mondta Dani és megfogta a kezemet. - És a sok inger ami köztünk volt ez még rosszabbá tette az állapotodat. - Sóhajtott nagyot.
-Szóval azt hiszitek, hogy bolond vagyok?! - Álltam fel hirtelen nevetve, könnyeim gyűltek.
-Rebeka, kérlek nyugodj meg.. - Állt fel anya is sóhajtva. - A tüneteid olyanok mint a dédinek, ezért feltételeztük de amíg ezt orvos nem igazolta addig nem voltunk benne biztosak..
YOU ARE READING
1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionEz a könyv a II. Kötete a Híres lakótársnak amit szintén megtalálsz a profilomon. ❤️🔥 A sztori folytatódik, Rebeka és Dani az I. Kötet végén csúnya szakításon estek át és a lány az országot járva mindenkinek elmesélve élte át újra és újra kapcsolat...