-El sem hiszem, hogy ezt mondta. - Nézett rám Gaben miközben elvett egy szelet pizzát.
-Teljesen hülye ez a gyerek.. - Sóhajtott Viki.
-Tökre nem normális. - Mondta Gaben.
-Csak azt nem értem miért kell még el taposni is a szívemet. - Nevettem és elvettem én is egy szeletet. - Nem elég, hogy kitépi még szét is tapossa..
-Daninak voltak furcsa dolgai az elmúlt egy évben. - Nevetett Gaben. - Volt egy csaj akiből egy hasonmást faragott rólad. - Nevetett.
-Uh, tényleg.. - Nevetett Viki is. - Nem sokkal azután, hogy elmentél keresett egy hasonló csajt és olyan ruhákat adott rá mint amilyeneket te hordtál, meg a parfümödet vette neki..
-Jézusom. - Néztem rájuk tágra nyílt szemekkel. - Tényleg?
-Ja, de szerencsére hamar lebeszéltük róla.. - Sóhajtott Gaben. - Utána kezdte el megdugni egész Pestet.. - Nevetett halkan.
-Szerintem így próbálta meg feldolgozni a hiányodat.. - Mondta Viki.
-Én is elég furcsán próbáltam meg feldolgozni a dolgokat.. - Nevettem halkan. - De mindegy is, nem is akarok beszélni a múltról.
-Annyira hiányoztál mindenkinek, hogy szeretnénk szervezni egy bulit! - Nézett rám Viki.
-Nem akarok bulizni. - Néztem rá sóhajtva.
-Nem most gondoltam. - Sóhajtott. - Majd, ha úgy érzed készen állsz!
-Most még nem érzek késztetést ilyenekre. - Néztem rá.
-Rendben, várunk. - Mondta Gaben. - Szívem adj neki időt, egy év sok idő nagyon..
-Tudom. - Mondta halkan. - Sajnálom, szívem! - Nézett rám és megfogta a kezemet.
-Semmi gond, csak adjatok időt! - Néztem rájuk felváltva. - Most valami munkát kell találnom.
-Vársz valakit? - Nézett Gabenra Viki.
-Ja, áthívtam Lacit. - Vont vállat. - Játszunk az xboxon!
-Laci? - Néztem rájuk kérdően.
-Spacc. - Mondta Viki mosolyogva. - Mostanában nagy haverok lettek.
-Tudom, hogy Spacc de nem voltatok ilyen jóban régebben csak Brunoval! - Lepődtem meg, Gaben elment ajtót nyitni.
-Sok minden változott! - Mosolygott rám Viki.
-Helló! - Jött be Laci. - Beki? - Lepődött meg. - Szia, ezer éve nem láttalak!
-Szia. - Álltam fel és adtam neki két puszit. - Történt pár dolog. - Nevettem halkan.
-Jó látni téged, jól áll neked ez a haj! - Mosolyogva mért végig. - Csinos vagy!
-Na, gyere Rómeó játszani! - Kiabált a nappaliból Gaben nevetve.
-Köszi. - Mosolyogtam rá majd Vikire aki elkuncogta magát, tényleg nagyon régen láttuk már egymást Lacival.
-Lászlóóó! - Mondta Gaben türelmetlenül.
-Jó, megyek már. - Nevetve hagyott ott minket.
-Meg se szólalj! - Suttogtam Vikinek nevetve aki boldogan ugrállt.
-Láttam a szikrát! - Nézett rám mosolyogva és megölelt.
-Ne képzeljünk bele semmit. - Nevettem halkan. - Én már nem hiszek semmilyen szikrában..
-Laci jó srác! - Mosolygott rám.
-Viki nem vagyok még kész erre. - Sóhajtottam nagyot.
-Csak félsz de ő majd megmutatja neked, hogy nem kell! - Mosolygott rám és megnyomta az orrom hegyét, talán igaza van. Nyitnom kéne.
ESTÁS LEYENDO
1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️
FanficEz a könyv a II. Kötete a Híres lakótársnak amit szintén megtalálsz a profilomon. ❤️🔥 A sztori folytatódik, Rebeka és Dani az I. Kötet végén csúnya szakításon estek át és a lány az országot járva mindenkinek elmesélve élte át újra és újra kapcsolat...