Розділ 1

23 4 0
                                    

Дівчинка лежала на ліжку і читала. Її кімната знаходилася на горищі та була невеличка, але комфортна і затишна. В ній майже нічого не було. Біля ліжка стояла бандура, яка дісталася дівчинці від батька. Стіни прикрашали різні плакати і картини. Ремонт давно вже не робили, інтер'єр застарів, а шпалери в деяких місцях відклеїлися і звисали донизу. Підлога голосно рипіла, коли хтось ходив по ній і, очевидно, потребувала заміни.

З першого поверху пролунав сердитий голос:

- Антоніно! Ану швидко йди сюди! Чого ти там сидиш? У тебе ще купа роботи!

- Вже біжу! – відізвалася Тоня.

Це була дівчинка шкільного віку високого зросту. Довге русяве волосся заплетене в дві коси. Зі сторони лиця пасма були світліші, ніж зі спини. Личко пашіло енергією. Ясні сині очі, напевно, були найкрасивіші в цілому світі. Хоча вони лише на перший погляд були такими беззахисними. Якщо придивитися, можна побачити, що її очі насправді дуже глибокі та пронизливі. Губки мали приємний рожевий відтінок. На шиї висів ланцюжок з дорогоцінним каменем, який подарував їй батько і який вона ніколи не знімала. Одяг вона доношувала після сестри був їй завеликим і звисав донизу.

Коли Тоня спустилася, побачила злу мачуху. Тато дівчинки загинув на війні від осколкових поранень, коли вона мала йти до першого класу. З того часу вона мешкає разом з мачухою і її донькою. Єдине в домі, що нагадувало про нього - це музичний інструмент і фотографії в кімнаті дівчинки, а мачуха навіть не згадувала про нього.

Мачуха була милою на вид жінкою. Її чорне волосся було гарно завите і укладене. Але її погляд був таким холодним і не живим, що навіть найбільшому сміливцю стало би ніяково. А пальці на руках стали довгими і худими, схожими на кігті великого хижого птаха, що готується спіймати здобич. На зріст мачуха мула трохи вища за Тоню, яку недолюблювала. Свою дочку вона вважала найкращою у всьому. Що стосовно всього іншого, вона була звичайної мачухою з книжок.

- Список на сьогодні, - сказала мачуха і простягнула папірець. - Твоя сестра сьогодні ночує в подруги.

Робила вона це з таким виразом обличчя, ніби їй було бридко розмовляти з нею. Дівчинка взяла список, нічого не відповівши, вона вже звикла до такого ставлення. В ньому, як завжди була робота по дому, яку ніхто не хотів робити. Точніше в списку було все, що тільки можна собі уявити.

Дівчинка вирішала якнайшвидше виконати всю роботу і піти займатися своїми справами. Вже перевалило за полудень, а справи все не закінчувалися. З'являлося враження, що поки дівчина не бачить, мачуха приходить і дописує нові завдання. Здавалося, зробити все це за один день неможливо, але Тоня вміла робити те, що іншим не під силу. За що вона не взялась би, її обов'язково спіткала удача. 

За вечерею нічого нового не було

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

За вечерею нічого нового не було. Мачуха, як завжди, скривила обличчя. Цього разу їй здалося, що картопля, яку приготувала Тоня недоварена. Салат з капустою гіркий, а все інше, якесь несмачне. Коли дівчинка спробувала їжу, зауважила, що вона була смачна. Тоня з апетитом повечеряла і залишилася задоволеною собою. Швидко вимив посуд, вона піднялася у свою кімнату. «Нарешті! Нарешті я можу робити, що захочу!» - подумала Тоня.

Вона сіла за стіл і почала читати. Час від часу вона щось записувала у блокнот. Звичайно, вчилася дівчинка пізно ввечері або рано вранці, коли мачуха спить і не навантажує її роботою. Сьогодні вона звільнилася трохи раніше, бо сестри не було вдома, що траплялося не часто. А коли така щаслива нагода випадала, дівчинка використовувала її на максимум.

Коли всі конспекти і завдання були зроблені, дівчина перейшла на ліжко, на якому було зручніше. Залишалася усна частина, яку вона робила в кінці. Найулюбленішим предметом Тоні була історія. Що може бути цікавіше, ніж нерозгадані таємниці давніх світів і народів?

Тоня дуже втомилася і тому не помітила, як почала засинати. Снилося їй щось незрозуміле. Вона була в зовсім їй невідомому місці, але це її не бентежило. Дівчинка відчувала прилив щастя і полегшення.  


Стальний ЯнголWhere stories live. Discover now