Розділ 21

5 2 0
                                    

Дівчинка лежала на зеленій траві. Вона підставила своє обличчя теплому дощику, що йшов вже цілий день. Тоня з самого народження любила дощову погоду.

Жила вона в цьому селі вже два тижні. Друзів вона собі так і не знайшла. Хоча Тоню це не сильно засмучувало. Анна всім розказала, що насправді вона ніколи не жила в плавнях і ніколи нікого не рятувала. Та дівчинці було якось байдуже, її не хвилювало, що про неї кажуть і хто. Життя не геометрія, де потрібно все доводити.

До слуху дівчинки долинув стукіт копит. Через мить вона побачила вершника на коричневому коні. Він поступово зупинився і дівчинка впізнала в ньому свого батька. Вона кинулася до чоловіка і повисла в нього на шиї.

- Я вже почала хвилюватися, - з усмішкою сказала дівчинка.

- Ходімо в дім. У мене для тебе дещо є.

Омелян завів коня в стайню і ввійшов у дім. У руках він тримав великий пакунок, який простягнув доньці.

-А що там?! – зраділа дівчинка.

Вона вже розпочала роздивлятися речі.

- Біжи приміряти, - сказав Омелян.

Першим, що одягла Тоня – нова біла сорочка з вишитими рукавами та сині штани на високій посадці з широким шовковим поясом.

- Мені так подобається! Дякую! – не припиняла захоплюватися Тоня.

- Яка ти красуня, - сказав батько. – Просто копія матері. Давай далі.

Наступним було довге біле плаття з вишитими на грудях солов'ями. До нього йшла червона спідниця та фартушок. Воно сиділо просто чудово, але Тоня сумнівалася, що вона буде часто його одягати. В штанах набагато зручніше! Також в пакунку вона знайшла буси з коралів, червоний браслет та вінок на голову. Омелян чудово підібрав одяг. Тоні дуже пасували червоний та синій.

- А тепер переодягайся в наступне і пішли на двір.

Він кинув їй наступний згорток. В ньому виявилися чорні штани та черевички.

- Це ще не все, - хитро сказав батько дівчинки.

- Що може бути ще прекраснішим?

Омелян зав'язав доньці оці і обережно повів її на подвір'я.

- Ти готова?

- Звичайно, - нетерпляче відповіла Тоня. – Я вже не можу чекати!

Чоловік зняв пов'язку. Дівчинка заверещала від радості та несподіванки. Перед неї стояв чорний, як сажа, кін з довгою гривою та пухнастим хвостом. Переднім копитом він рив землю. Схоже, він трохи нервував перед зустріччю зі своєю новою господаркою.

- Він справді мій?! – не повірила дівчинка. Вона захоплено дивилася на горду тварину.

- Звичайно твій, - погодився батько.

Тоні забракло слів. Раніше вона мріяла про котика, а про коня навіть не думала.

- А як звати мого скакуна?

- Як назвеш так і буде, - посміхаючись, сказав Омелян.

Дівчинка ще раз подивилася на нього і зрозуміла, що звичайна мила кличка йому зовсім не підійде. Вона підійшла до коня і погладила його морду. У відповідь він тихенько заржав.

- Нупривіт, Демоне... 

 

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Стальний ЯнголWhere stories live. Discover now