Розділ 5

10 3 0
                                    

За роботою час промайнув непомітно і Тоня навіть забула про обід. Через це вечерю вона чекала з великим нетерпінням. Коли погукали вечеряти, всі розсілися навколо вогнища. У казані варилася рибна юшка. Кожному дісталася велика порція, яка була вдвічі більшою, ніж дівчинка могла з'їсти. Юшка виявилася не дуже смачною, але Тоня, яка зранку не їла з апетитом наминала страву. Схоже, що Здоровань, який сьогодні чергував був не вельми гарним кухарем. Повечерявши, у козаків зав'язалася розмова.

- А хороше ми ту наволоч! Майже всіх тих клятих знищили, - сказав якийсь парубок.

- Самі кількома подряпинами обійшлися,- підтримав інший.

Тоня вирішила, що вони тільки-но повернулися з походу.

- Не всі, - не погодився хтось.

- Але ж поранені одужують, - відказав рудий парубок.

- Як поранені?! – скрикнула дівчинка.

- Ось так, - насмішкувато відповів той самий парубок.

Дівчинка встала і відійшла від всіх. Вона знала як може допомогти їм. Вдома Тоня цікавилася лікарськими рослинами, але не думала, що вони допоможуть. Хоча внутрішній голос казав їй: «Спробуй, а раптом!». Підкорившись своїм відчуттям, дівчинка підійшла до Сича.

- Думаю, я знаю що допоможе пораненим, - звернулася вона до нього. Вона гадала, що парубок подивиться на неї, як на навіжену, але цього не сталося.

- Що ж це? – спокійно, майже байдуже, запитав Сич.

- Мені здається, бадан зніме запалення і допоможе загоїтися ранам, - трохи сміливіше відповіла Тоня.

На її подив, він трохи здивовано, але доброзичливо подивився на неї.

- А й справді. Як це я сам не допетрав,- сказав він. – Гей, Сашко! Йди-но сюди!

До нього підійшов Здоровань. Він був трохи незадоволений, що його відірвали від розмови, проте промовчав.

- Знаєш, як бадан виглядає? – одразу запитав Сич.

- А як же! – відповів козак.

Мабуть, Сич часто звертався до нього по допомогу, бо Сашко з готовністю погодився допомогти.

- Знайди скільки зможеш.

- Добре. Якщо ти кажеш, то це важливо, - погодився парубок.

У відповідь Сич кивнув і повернувся до вогнища послухати, що інші говорять. 

 

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Стальний ЯнголWhere stories live. Discover now