Розділ 14

11 3 0
                                    

Тоня відкрила очі. Спочатку вона нічого не побачила, але коли її очі звикли до темряви, вона зрозуміла, що сидить зв'язана.

- Де це я? – вимовила вона, ні до кого не звертаючись.

- В неволі, - тихо відповів жіночий голос.

- Хто Ви?

- Мене звати Надія, - сказав той самий голос. – Я також полонянка.

- Як Ви тут опинились? І що з нами буде? – вже налякано запитала Тоня.

- Як Ви тут опинились? І що з нами буде? – вже налякано запитала Тоня

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- На моє село наскочили татари. Вони майже нічого не залишили від нього. – ледь не плачучи, сказала Надія. – Думаю, нас зроблять рабами. Сподіваюся, моя донечка не потрапила сюди.

«Так треба заспокоїтися. Не панікуй, – підбадьорювала себе дівчинка. – Козаки мене не кинуть, вони прийдуть за ними». Хоча вона мало вірила в те, що думала.

- Скільки тут людей? – вже спокійно запитала Тоня.

- Близько двохсот, - отримала вона відповідь.

Дівчинка мала все добре обдумати. Батько навчив її, що спочатку треба думати, а вже потім діяти. «Якщо я дотягнуся до ножа і зможу перерізати мотузку, можна вважати, пів діла зроблено». Кінчик ножа стирчав з її кишені і дівчинка намагалася дотягнутися до нього. Їй вдалося підчепити кінчик, але ніж випав з кармана і тепер лежав на траві. Недовго думаючи, Тоня нахилилася і взяла ручку ножа в зуби. Так було набагато зручніше. Через секунду пути, які зв'язували її руки, лежати на землі. «Що ж мені робити далі? Я не можу кинути цих людей, але якщо я звільню всіх, то не втече ніхто».

Стальний ЯнголWhere stories live. Discover now