Поснідавши, всі розійшлися по своїм справам. Хтось пішов ловити рибу, поки ще клює. Хтось точив зброю. Деякі вирушили на полювання. Як і хотіла, дівчинка пішла купатися до річки. Прохолодна вода ласкаво огортала все тіло. На дні плавали рибки, які побачивши її, швиденько пливли геть. Тоня навіть спробувала їх спіймати, але річні жителі виявилися спритнішими, ніж вона думала. Сонце вже було доволі високо, а дівчинка досі купалася. Її ніхто не чіпав. Всім було не до маленької дівчинки.
Накупавшись досхочу, дівчина вийшла на берег. Вона лежала на зеленій травичці і купала тепер вже в теплих промінчиках сонця. Над плавнями лунав ніжний пташиний спів. Дівчинка лежала та насолоджувалася спокоєм і, напевно, найбажанішим – свободою. Давно вже їй не було так радісно, весело і легко на душі.
Не зважаючи на це, дівчинці швидко набридло байдикувати. Пів дня провівши відпочиваючи, їй захотілося зайнятися чимось корисним. Вона не звикла сидіти без роботи. Сича тривожити їй не хотілося. Судячи з того, що вона дізналася він був не дуже балакучим. За порадою вона пішла до Здорованя. Знайшовши його біля казана, вона запитала, чим може бути корисна.
- Можеш сплести сітку для риболовлі, нам їх завжди бракує. Вмієш? – відповів на питання той.
- Та якось розберуся, - сказала Тоня, хоча ніколи такого не робила.
- Добре, мотузку візьми в моєму курені, - крикнув їй в слід Здоровань.
Дівчина швидко знайшла матеріал. Сісти вона вирішила під розкидистою напівсухою вербою, що низько схилила над водою свої віти. Недовго думаючи, Тоня почала плести сіть. Це виявилося не так легко, як вона гадала. Кілька разів дівчина розплітала її і починала все спочатку. І ось на восьмий раз у неї почало виходити. Спочатку повільно, а тоді трохи швидше. Сітка виходила міцна, що ніяка щука не прокусить. Запливти в неї було просто, а от випливти звідти майже не можливо. Зробивши половину сітки, дівчинка залишилася задоволеною працею. Вперше в життя вона робила щось для інших з задоволенням і за власним бажанням. Тоні здавалося, що саме так виглядає ідеальний день.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стальний Янгол
Historical FictionЦя книга про дівчинку, яка потрапила в минуле. І не будь-куди, а до козаків, що живуть небезпечною військовою справою і походами, з яких вони можуть не повернутися. Цікаво, як приймуть маленьку дівчинку? А якщо я вам скажу, що головна героїня володі...