Welcome

208 12 8
                                    

Ak niekto niekedy povedal, že každý si sám vyberie čím chce byť, tak v mojom prípade pravdu nemal.Volám sa Kate priezvisko nemám, lebo nepoznám svojich rodičov.

Končím siedmy ročník na základnej škole, teda mám trinásť.Som stredne vysoká,vlasy mám farby špinavý blond a mám modré oči.

Bývam v detskom domove na kraji lesa.Riaditeľku prezývam Pani hlavná, veľmi rada rozkazuje práve mne a mojej najlepšej kamarátke Zoey. Chodíme spolu do tej istej triedy, a dokonca sme aj spolubývajúce na izbe. V škole sme v malej BFF partií ešte so Suzan a Ellou.

Ja som druhá najstaršia z decáku, najstaršia je Sali, obľúbenkyňa pani hlavnej, a po nej je Zoey.

Pani hlavná nám dokáže vymyslieť rôzne domáce práce.Takže v Pondelok prídeme zo školy, a spolu so Zoey vysávame celú budovu..V Utorok sa idú umývať všetky kúpeľne, je ich 8 vrátane 6. záchodov.Streda je fajn, stačí upratať kuchyňu.Štvrtok upratovať bordel v izbách, to robíme každý deň, ale vo štvrtok upratať izby ktoré má pani hlavná pre seba.V Piatok musím upratovať garáž pani hlavnej, zatiaľ čo Zoey umýva okná, vždy si to striedame. Sobota umyť 3 autá a v Nedeľu najlepší deň, strážime deti kým ide pani hlavná do kostola.

V každom dni máme  voľno asi dve hodiny, takže sa učíme alebo si robíme čo chceme.

Raz keď som sa prechádzala po lese som natrafila na bieleho kocúrika s čiernymi fľakmi, následoval ma až k decáku. Nemali by sme tu mať zvieratá, no Zoey to nevadí a pani hlavná na to ešte neprišla.Každý deň ho kŕmim a hrám sa s ním.

Mám ho tak dlho že sa s ním už aj rozprávam, ale raz sa mi stalo že sa on začal rozprávať so mnou. Nemusel otvárať ústa, len som započula mierne hrubý hlas v mojej hlave. Najprv som si myslela že mám halucinácie. Ale nie, po čase sa mi predstavil. Volá sa Sírs .

V ten deň som dostala obálku s listom vo vnútri a pribaleným náhrdelníkom, v tvare rybej kotry s modrým kamienkom. Nahrdelník som si dala na krk, a čítala list: Si iná a už je na čase pochopiť to. Tvoj život sa zmení. A náhrdelník bude len symbolom.
Nix

Nechápala som tomu, a tak som to odignorovala. Náhrdelník som si dala na krk.

Leopardie dievča PrívesokWhere stories live. Discover now