Hurá prázdniny

119 7 15
                                    

Kráčam do detského domova na okraji lesa, v posledný školský deň pred letnými prázdninami s vysvedčením a dôležitými vecami v ruksaku(mobilom,knihou,zošitom ktorý používam ako Denníček a čistým tričkom a teplákmi).

Tak ako vždy ma prišiel privýtať Sírs hovoriaci kocúr.

,,Ahoj"pozdravil ma,,ako si sa mala v škole?"pokračoval.

,,Fajn "odpovedala som pomocou mysle (netuším ako ale naučila som sa rozprávať s kocúrom pomocou myšlienok).

,,A známky?"pýtal sa ďalej.

Prečo by malo kocúra zaujímať aké mám známky?

,,Ako vždy, jednotky a dvojky."

,,Tak to je potom fajn."povedal.

Chvíľu sme šli mlčky po prašnej ceste ktorá smerovala okolo lesa do detského domova.

Zničoho nič Sírs prudko zastavil a naježil sa. ,,Čo sa deje?"opýtala som sa ho.

Začal vrčať ale nevidela som nič čo by ho znervózňovalo.Potom z kríkov vyskočili traja vlci ale nie normálny.

Boli asi dva metre  vysoký a tri metre dlhý,mali zašpinené čierne kožuchy a hrozivé čierne oči.

Pomaly som začala cúvať dozadu,tí vlci na mňa pozerali.

Jeden z nich s jazvou nad okom zavrčal:,,Pozrime sa starý Sírs znova v službe."ostatný vlci spustili rehot,,Chacha! šéfe tenrokrát si ich upečieme obydvoch!"

,,Nie vy tupci"prerušil ich ,, ona je jedna z vyvolených."

Preglgla som.,,upiecť ma vážne?"

Ten s jazvou znova zavrčal,,No ták Sírs ukáž túto mladej vyvolenej svoju leopardiu podobu,a ochráň ju pred nami starký."

Sírs začal vrčať.Pozrela som na neho on on bol ,,ty si leopard!?"zvrieskla som.

Namiesto milého kocúra tam stál normálny leopard zo sivobielim kožuchom ,čiernymi škvrnami a zelenožltými očami.,,Zmiznite!"vrčal.

,,Kate počúvaj ,teraz ma budeš nasledovať a keď budeme v bezpečí,poviem ti všetko čo budeš potrebovať vedieť.Len mi teraz ver prosím."prehovoril v mojej hlave.

,,Ty si leopard?"

.,,Áno"

Potom normálne prehovoril,,Tak si ma skúste chytiť, ak to zvládnete vy hlúpe šteňatá!"

Rozbehol sa do lesa, ja za ním.Vlci bežali za nami. ,,Kam to ideme?"pýtala som sa a predierala sa pomedzi stromy.

,,Na bezpečné miesto pre takých ako ty,a teraz pridaj lebo nás chytia!"zvýšil tón.

,,Snažím sa ale je tu veľa stromov!"odpovedala som .

,,Fajn aj tak nás čaká dlhá cesta,prečo si nemohla bývať niekde inde?"opýtal sa.

,,Prečo inde nestačí že som bola v detskom domove?!"zvrieskla som.

,,Pretože toto je les kde vládnu temný vlci!Nemáme šancu prežiť ak sa nepremeníš!"znova zvýšil tón hlasu.

,,Čo myslíš tým že sa mám premeniť?"snažila som sa hovoriť pokojne.Zatiaľ čo som sa predierala kríkmi zo sivobielym leopardom.

,,Mala by si sa premeniť na zviera ,preto som po teba prišiel si vyvolená."vysvetlil a zrýchlil.

Konečne som sa dostala do režimu behu v ktorom zastavím až keď do mňa niečo vrazí.

Leopardie dievča PrívesokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora