Aj pegasy dokážu byť otravné

86 9 17
                                    

Jazdec zoskočil z pegasa a podišiel k nám.

,,Dúfam že som Vás nevyplašil."ospravedlnil sa.A dával si pozor aby mu nebolo vidieť do očí.

,,Jacob potrebujem aby si tuto Kate odviezol ku Vám, alebo v horšom prípade do tábora."začal Sírs.

,,Fajn"súhlasil.

,,Bol by som rád ak by si jej pomol s prvou premenou.Taktiež chcem aby si na ňu dal pozor a postaral sa o ňu."prosil Sírs.Vyzeral ale dosť vážne.

,,Ako poviete."prijal výzvu Jacob.

,,To akože keď vysadneme na toho pegasa znova začne horieť?"opýtala som sa debilnú otázku.

,,Nie"zasmial sa Jacob ,,Jasné že nie ,horí len............to je jedno."ubezpečil ma.

,,Bol by som rád ak by ste šli čo najskôr,temný lovci sú blízko."náhlil nás Sírs.

,,To áno ale Black nie je stroj a potrebuje si oddýchniť.A nie je to môj pegas je jeden z voľne žijúcich ale on ........."nedopovedal pretože ho prerušilo erdžanie pegasa.

,,Povedal si že to nikomu nepovieš!"zaprotestoval Black.

Fajn ďalšie zviera čo vie hovoriť niesom v šoku, celkom som si na to aj zvykla.Ale tento pegas dokáže horieť,to mi nepríde sympatické.

,,Okay,okay,pŕŕŕ Black.Nechcel som to povedať."ubezpečil ho.

,,Na nich!"ozvalo sa.

Pozrela som sa na nebo kde krúžili orly lenže zrazu začali klesať.

,,Ani leopard si nemôže oddýchnuť ,však?"zahundral Sírs.

,,Zabite ich všetkých!"ozvalo sa od orlov.

,,Kate nasadni na pegasa, rýchlo!"skríkol po mne Jacob.

Jeden orol mi preletel tesne nad hlavou.Až teraz mi došlo že sú obrovský a majú červené oči.Podarilo sa mi vyskočiť Blackovi na chrbát.A chytila som sa uzdy.Jacob vytiahol meč z pošvy.Moment odkiaľ má ten chalan meč?

Obkľúčili nás temný vlci a tie orly lietali nad nami.Sírs a Jacob boli pripravený kedykoľvek zaútočiť alebo odraziť útok,zaťiaľ čo ja som sedela na pegasovy ako nejaká kráľovná .

,,Nedovolia nám ujsť."skonštatoval Jacob.

Okolo mňa Sírsa a Jacoba sa objavili plamene.Zhíkla som.Sakra.

Vlk ktorý bol najbližšie sa odvážil zautóčiť ale skôr než stihol preskočiť ohnivú bariéru zhorel.

Chcela som im nejako pomôcť ale ako?

,,Nemôžeš ísť bojovať bez zbrane a aj kebyže nejakú máš ,viac im pomôžeš ak ostaneš sedieť na mne." prihovoril sa mi Black v hlave.

Možno má pravdu.Zhora spadol horiaci orol rovno za bariéru a zapálil lúku.

,,Prosil som ťa aby si to tu nepdpálil."zaprotestoval Sírs.

,,Ehm.... to bol orol, nie ja."obhajil sa Jacob.

,,To určite."zamrmlal Sírs.

Obloha stmavla,a ohnivá bariéra stúpla.

,,Aha pozrime sa Jacob ....... HEH ... heheh."zakašlal jeden z vlkov.

,,Keď ti dám znamenie naskočíš ku Kate a pomôžeš jej dostať sa k ostatným."zachripel Sírs.

,,Ale čo vy?"strachoval sa Jacob.

,,Ja to prežijem o mňa sa neboj."ubezpečil ho.

Cez bariéru preskočil vlk a Sírs sa naňho vrhol.Z oblohy medzi tým popadali všetky orly.

,,A teraz Vás tu zabijem."zvrieskol vlk s jazvou keď preskočil bariéru.

,,Bežte!"dal znamenie Sírs.

Jacob podol vlka s jazvou do nohy.A svižne vyskočil za mňa na pegasa.

,,Nateraz si dáme zbohom Kate a Jacob ale ešte sa uvidíme!"rozlúčil sa Sírs a vrhol sa na vlka z jazvou.

Pegas vzlietol a ja s Jacobom sme leteli nad horiacou lúkou.
Po líci mi stiekla slza, ten leopard mi bude fakt chýbať.

,,O toho starého leoparda sa netreba báť on to prežije."ubezpečil ma.

,,Kam to teda letíme?"zaujímalo ma.

,,Na miesto na ktorom by si sa mohla po prvý krát premeniť."oznámil.

,,Sírs vravel že sa o teba mám postarať."zasmial sa.

,,HaHaHa! Veľmi vtipné."odvrkla som.

Tak toto prehnal!Uvidíme či ma presvedčí o tom aby som s ním šla ďalej,veď počkaj ten pegas bude musieť pristáť.

,,Vy dvaja sa k sebe hodíte."zasmial sa Black.

,,Čo?!"nechápal Jacob.

,,Ale nič len ty si panter alias zlo zo všetkých najhoršie a ona hmmm... ako to povedať ťiež nie je na dobrej strane."pokračoval pegas.

,,Ako to myslíš že niesom na dobrej strane?! "zaujímalo ma.

,,Klop,klop kto je tam?"odbočil od témy.

,,Nahundrané uplakané trinásť ročné dievčatko!" podpichoval ma.

,,Veľmi vtipné Black daj jej pokoj."zastal sa ma Jacob.

,,Viete kedy blondínka hovorí pravdu?"ignoroval nás Black.

,,Keď povie: Som blondínka a nerozumiem tomu!"pokračoval.

,,Hah ten bol dobrý ."zaerdžal sám pre seba.

,,Toto robí vždy?"opýtala som sa.

,,Hej Jacob vždy všetko podpáli HaH!"odpovedal Black.

,,Ta otázka nepatrila tebe!"osopila som sa naňho.

,,Hohoho tak pŕŕŕ.Veziete sa na mojom chrbte mladá paní a tu rozkazujem JA!"vrátil mi to.

,,Áno,takýto je vždy."odpovedal mi Jacob.

,,Aj pegasy dokážu byť otravné."poznamenala som.

,, To hej."prisvedčil Jacob.

, Ja som tu!A vy sa veziete na mojom chrbte hrdličky!"oznámil.

,,Áno,budem Vás volať hrdličky !"vybral nám prezývku.

Dôkaz že aj pegasy sú otravné.

Prežije to Sírs?Dokáže sa Kate premeniť?Čo ak Blackovi dojdú nervy a zhodí ich?Bude schopný Jacob pomôcť Kate?Čo sa stane potom? A čo myslel Black tým že ani jeden z tých dvoch nie je na dobrej strane?





Leopardie dievča PrívesokWhere stories live. Discover now