Meč

75 6 12
                                    

Kate:

Stále sa z toho nemôžem spamätať. Čo všetko budem musieť vedieť v oboch mojich podobách aby som vôbec prežila niečo ....ako bitku?

Včera to začalo premetmi ,dnes vraj boj s mečom. Začínam sa báť.

Zamyslene som hľadela do blba.

Keď niekto zaklopal na dvere,,Môžem?" spoznala som Jacobov hlas.

Vstala som a otvorila mu dvere.
,,Ahoj"

,,Mhm,Ahoj" odpovedala som.

Sadol si na stoličku pri písacom stole a zahľadel sa na mňa. Nadvihla som obočie.

,,Dnes si musíš vybrať meč.."

,,Čo? Aký meč?" nechápala som.

,,Na boj s mečom potrebuješ vlastný meč."

Zamyslene som prikývla.

Bez slov sa postavil a vyšiel z izby. Nasledovala som ho a zatvorila dvere.

,,Meč si musíš vybrať citmy. Buď ako šelma alebo človek. Najlepšie keď sa obe podoby zhodnú na jednom"
kráčal po chodbe a zahol ku dlhým schodom vedúcim nahor.

,,Zatiaľ nechápem,ale dobre...."

Pred nami sa tíčili dvere farieb všetkých možných elementov. Jacob si niečo zamrmlal a dvere sa otvorili.Vošli sme do miestnosti plnej vystavených mečov,dýk,lukov,nožov a iných zbraní.

,,Vyber si"

Nesmelo som sa prechádzala po miestnosti. Meče boli krásne mali farebné čepele a rúčky boli ešte krajšie ,niektoré aj vykladané kamienkami.

Vravel citmy....však? Zatvorila som oči a vyprázdnila si hlavu tak ako to len šlo.

Premenila som sa a aj tak sa mi páčil len jeden z mnohých. Rozhodla som sa. Premenila sa späť a siahla som po stredne veľký meč so tmavosivou čepeľou a čiernou rúčkou so sivým lemovaním.

,,Hmm..Nevyzerá zle. Ale skôr som čakal že si vyberieš ten biely vedľa ,ten sa viac hodí pre sneh."

,,A tento je pre aký element?"

Zamyslene hľadel do zeme.

,,Kov"

,,Myslíš že...."

,,Možné by to bolo. Kov sa ukazuje neskôr a vedľajšie elementy. Váčšinou je jeden ale stáva sa že môžu byť dva aj tri. Ak máš naozaj kov zistíš to časom,možno až keď sa staneš oficiálne Strážkyňou. A možno to je len náhoda."

,,Náhody neexistujú. A o čo ide?" takmer som vyskočila s kože keď sa spoza dvier ozval Sírs.

,,Ak vás ruším hrdličky tak prepáčte ale mali by ste trénovať."

,,To je v poriadku pane,len ...Kate si vyberala meč." vysvetlil Jacob.

,,Hmmmm,z radu elementov..... kov?Vyšiel jej kov?"

Obaja sme prikývli.Jacob mi podal opasok a krit ktorý ladil s rúčkou meča.

,,Jacob, pozajtra pôjdeš po ten kryštáľ, móžeš so sebou vziať aj Kate"

,,Nie ,Kate nepôjde potrebuje veľa tréningu. Ak by ste jej s tým mohli pomôcť kým tu nebudem,bol by som rád."

,,Fajn, ale dnes sa naučte základy boja s mečom." Sírs sa otočil a odišiel.

Meč som zasunula do kritu a zapla to na opasok. Ale ešte som si ho nedávala na seba.

,,Ideme na raňajky?" Jacob nadhodil novú tému.

Leopardie dievča PrívesokTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon