Zobudila som sa na to ako mnou niekto trasie.
,,Vstávaj Kate."šepkal Jacob.
,,Som hore,čo sa deje?"rozlepila som oči.
,,Sú blízko,musíme odísť."súril ma.
Vstala som,deku si dala do batoha a vysadla na pegasa.Z blízkosti asi piatich metrov sa ozval silný prenikavý rev.Jacob sa premenil na pantera a ostražito pozoroval okolie.
,,Black,odleť!"prikázal.
,,Ostaň tu s ním,musíš tu ostať inak zomrie." dohováral mi Black.
,,Vieš veštiť budúcnosť?"opýtala som sa pegasa.
,,Nie len ....... to je jedno.Zosadni a bojuj ja musím ísť."odpovedal.
Zosadla som a pomocou sústredenia sa premenila.
,,Majte sa hrdličky!"rozlúčil sa Black a odletel.
,,Mala si letieť na ňom."vrčal Jacob.
,,Jasné,a kto by mi robil trénera?"nadhodila som.
,,Mlč!"prikázal.
Z lesa vyskočil napoly lev a napoly orol.Predná časť bola orlia s nohamy orla a zadná levia s nohami leva a levím chvostom.Mal obrovské orlie krídla a hustú hrivu.Namiesto papule zobák,a mal aj špicaté uši.Bol hnedý ,mal asi päť metrov na dĺžku a štyri na šírku,bol smutný a mal zelené prenikavé oči.Ktoré zabodol do mňa.
,,Gryffin."s úľavou vydýchol Jacob.
,,Počkať ale to je grécky mýtus, nie?"opýtala som sa.
,,Hmm, s časti."potvrdil.
,,A je nebezpečný?"znervóznela som.
,,Hmmmmmmmmm.Mačatá ,to jest dobrá pochúťka."ozval sa Gryf.
,,To akože nás chce......."nedopovedala som.
,,Bež!"zvrieskol Jacob.
Rozbehla som sa do lesa práve keď na nás skočil gryf.V leoparďej podobe som rýchla.
Ťažko sa vysvetľuje ako sa premieňam na zviera a späť na človeka je to dosť zložité.A ešte ťažšie je vysvetliť ako dokážem ovládať leopardie telo.Je to podobné ako s ľudským ,ale tu platí pravidlo :čím viac sa premieňaš tým viac vieš ovládať svoju druhú podobu.
Pre moje úžasné štastie sa gryf rozbehol zamnou.Je dosť rýchly,na to že je obrovský.Dvoma skokmi bol pri mne.
,,Pochúťka!Mám ťa, už mi neutečieš!"zakrákal.
,,To sa mýliš!"zavrčala som,a rozbehla sa ďalej.
Objavil sa pri mne Jacob,a predbehol ma aby som ho nasledovala.Začal kľučkovať medzi stromami a preskakovať aj podliezať ,zvalené kmeňe stromov ,počas behu.Nasledovala som ho.Vidno že trénoval,ale sám.Pretože sa mu ťažšie čakalo na mňa.Nie je zvyknutí na spoluprácu.Čo keď bol stále sám ,a teraz mi chce pomôcť a nevie ako?
Prudko zabočil vľavo a preskočil kmeň stromu.Skúsila som urobiť to isté ,ale
ľavou zadnou nohou som sa zachytila o nejaký malí konárik na kmeňi.A ŽUCH!!! a RUP!!!, ocitla som sa na zemi s obrovskou bolesťou v nohe.Jacob mi zmizol z dohľadu a gryf zastavil.Už sa chystal otvoriť zobák a zožrať ma. Keď ho s obrovským revom zdvihlo niečo veľké a čierne, a vynieslo ho na oblohu.
V nohe som cítila obrovskú bolesť.Premenila som sa na človeka a snažila sa sadnúť si.Ale kvôli bolesti som nemohla.Ani som sa nemusela pozrieť na svoj členok a vedela že je zlomený.Sakra.Sakra,sakra,sakra!
,,Si v pohode?"opýtal sa ma Jacob,a kľakol si ku mne.
,,Ach,nie niesi máš zlomený členok."odpovedal si sám.
,,Budeme musieť ísť portálom.Ako to ja nenávidím."vrčal.
,,Ako si zistil že mám zlomený členok?"zaujímalo ma.
,,Naučila ma to mama ,vysvetlím ti to neskôr."vzdychol.
Vedľa Jacoba pristál obrovský čierny drak.Mal poriadne dlhý chvost,rozpätie krídel asi šesť metrov.Bol veľký,mohutný a čierny.Od hlavy ,cez krk a chrbát až po chvost sa mu ťahali ostne. Na hlave mal ostne vyzeral majestátne.Mal štyri nohy s obrovskými pazúrmi.Na chrbte blízko krku ,medzi dvoma ostňami mal sedlo.Dokonca aj ohlávku s uzdou.Veľké oranžové oči.Bol to drak na ktorom sa dá jazdiť ale bez jazdca.Pozeral sa na Jacoba.
,,Jacob,ten drak....."ozvala som sa.
,,To je Mike,môj drak."povzdychol si.
,,Ty máš osem metrového čierneho draka ,na ktorom jazdíš?"žasla som.
,,Každý živelný strážca by mal mať.maznáčika."ospravedlnil sa.
Drak cúvol dozadu a znervóznel.Nahnevane ma sledoval.A z nozdier mu stúpala para.
,,Mike,prosím musíme ísť portálom.No ták."prosil Jacob.
,,Mladá vyvolená ,hah,je ti súdené zahinúť osamelá.Budeš nechcená nemilovaná....."zadunelo mi v hlave.
Drak sa otriasol.A prešľapol z nohy na nohu.
,,Počuli ste to?"zhrozila som sa.
Jacob zamračene prikývol.Podišiel k drakovy a pohladil ho.Otočil sa a skúmal okolie.Odbehol preč a nechal ma na zemi vedľa osem metrového draka.
,,Ahoj Mike,volám sa Kate."predstavila som sa drakovi.
,,Ahoj"zamrmlal.
,,Kam šiel Jacob?"pýtala som sa.
,,Vraj po niečo s čoho ti urobí dlahu."odpovedal.
,,Dobre,a ako to myslel s tým portálom?"pýtala som sa.
,,Počúvaj ma ,ja tu niesom preto aby som ti odpovedal na otázky.Ani preto aby som pomáhal tebe.Rozumieš?! Chcem len pomôcť svojmu jazdcovi a nie tebe!"zadunel.
Radšej som bola ticho,a snažila sa nemyslieť na tú bolesť v členku.Onedlho z lesa pribehol Jacob.Kľakol si ku mne ,a opatrne mi z dvoch kusov dreva a špagátu urobil provizórnu dlahu.Snažil sa aby ma to nebolelo.
,,Argh,fajn musíme ísť k elfskej lúke ,pre bylinky ktoré ti pomôžu ,zotaviť sa." ubezpečil ma.
,,Na tú nohu stúpiť nemôžeš."pokrútil hlavou.
,,Mike, k nohe!"zavolal na draka.
Mike sa prikrčil pri nás a krídla zvesil dole.Jacob ma vyniesol na draka a ukázal mi ako na ňom mám správne sedieť.Vrátil sa po môj ruksak a sadol si za mňa.Popchol draka nech vzlietne,Mike trocha protestoval ale počúvol.A vzlietli sme.
,,Elfská lúka je nebezpečná, keď tam dorazíme musíš ostať na Mikovi."upozornil ma.
Drak nabral výšku aj rýchlosť.Vyletel nad mraky.Bolo to krásne ,kebyže nemám zlomenú nohu tak sa ich pokúsim chytiť.Jacob potiahol za uzdu aby drak spomalil.Leteli sme nad mrakmi na obávanú elfskú lúku.
Prečo je tá lúka nebezpečná?Naozaj chce Jacob pomôcť Kate ,alebo nie?Ako Jacob zistil čo je Kate?A prečo by sa mala zotaviť?Vie o nej Jacob niečo čo by nemal?
YOU ARE READING
Leopardie dievča Prívesok
FantasyJeden z bývalích Desových bojovníkov (pán démonov ) sa rozhodne že prevezme vládu jeho pána. To sa mu nepodarí ,ale namiesto toho uväzní prvých troch strážcov a vytvorí armádu temných lovcov. Potom zničí tábor plný strážcov a ochráncov spolu s nimi...