Plán

89 9 9
                                    

Už nevládzem ,bežíme asi dve hodiny.Uff.
,,Moment,stoj!"zastavila som a skríkla po leopardovi.
,,Bež ďalej a nezastavuj!"povzbudil ma.
,,Po prvé, už nevládzem,a po druhé, kto si a čo odomňa chceš?"odbila som ho.

,,Takže, za prvé, bol som povolaný do akcie aby som pomohol zjednotiť vyvolených, a dostal ich do bezpečia, a ty si jedna z nich!" vysypal na mňa.

A po druhé, keď sa premeníš budeš vládať zabehnúť 500 kilometrov!"dokončil.

,,Ako to myslíš s tou premenou?"opýtala som sa len tak zo zvedavosti.

,,Noooo...... . Mala by si sa dokázať premeniť na zviera. Ale ako, to ti teraz vysvetľovať nebudem."odpovedal.

To je teda odpoveď. Pff. Tak fajn, ujasníme si situáciu. Túlam sa po lese zo sivobielym leopardom, a neviem kde ma chce zaviesť. Nemám chuť veriť mu, ale mám nutkanie ísť za ním a veriť, že mi chce pomôcť.

,,Fajn... tak ako ďaleko to ešte je?"opýtala som sa, aby som prerušila ticho.

,,Asi takých ,počkaj, prerátam si to ..... Aha ešte 245 kilometrov."odpovedal s úškrnom.

,,Ufff. To je dosť ďaleko."

,,S tým súhlasím. Ale ak sa dostaneme do bezpečnej vzdialenosti od vlkov, potom môžeme zavolať odvoz."vyslovil plán.

,,Ty máš v hlave kalkulačku?"opýtala som sa. Chcela som tým pozdvyhnúť náladu.

,,Nie ,ale ak sa dostaneme do, nazveme to tábora, tak ťa to naučím."sľuboval.

Takže niečo ako,, tábor pre vyvolených". Ok. Takže máme plán. Utiecť vlkom a odoslať odkaz niekomu kto po nás príde. Začula som hlboké zavytie. Zakliala som. Dobehli nás. Sírs nečakal a rozbehol sa. Nazbierala som v sebe silu a rozbehla sa za ním.

********

Sírs prudko zastavil. Rozhliadol sa okolo a zavetril.(Nerobia to len psy?)
Uprel zrak na mňa. Čakal, čo urobím.
Začalo sa stmievať.

,,Tu blízko bažín sme v bezpečí. Prespíme tu. Máš v tom ruksaku papier a ceruzku alebo pero?"oznámil, a položil nezmyselnú otázku.

,,Áno, mám papier a pero. Ale načo ti to treba?"odtrhla som stranu zo zošita a vytiahla pero.

,,Potrebujem aby si napísala odkaz, a potom ho spálila. Jacob ho určite nájde a možno ak mu to Arem dovolí, tak po nás príde."zadúfal.

Kto je Jacob a Arem ? Keď vyslovil meno Arem, vyzeral akoby spomínal na niečo čo ho ranilo.

,,Takže, čo mám teda napísať?"opýtala som sa.

"Mám tu ďalšiu z vyvolených a naháňajú nás temný vlci. Potrebujem aby si nás odviezol ku ostatným, stretneme sa na suchej lúke."

PS: Skús ju nepodpáliť.A ponáhľaj sa.
Sírs

Dodiktoval odkaz, a ja som ho dopísala. Neverila som tomu, ale vďaka treniu dvoch kameňov som zapálila oheň a papier spálila.

,,Vďaka, a teraz si pospi, musíš nabrať silu. Ráno ťa zobudím."povedal pokojne.

Potom prišiel bližšie a z úst pustil sáčok. Som si istá, že ho tam nemal.

,,Tu máš, niečo z toho zjedz teraz, a niečo si nechaj na raňajky."ponúkol mi.

Otvorila som sáčok. Boli v ňom dva sendviče a politrová fľaša vody. Trochu som sa napila a zjedla jeden sendvič. Priložila som do ohňa a ľahla si na zem. O chvíľu ma premohla únava a zaspala som.

Tak čo hovoríte na túto kapitolu?Ako to skočí s tím odvozom.Kto je Jacob a čo má Sírs s Arem?Čo bude ráno chytia ich vlci?Môže Kate dôverovať tomu leopardovy?

Leopardie dievča PrívesokWhere stories live. Discover now