Jacob:
Mraky ustúpily z oblohy a ja som pochopil že sme mimo údolia. Takže sa musíme mať na pozore. Musím ju chrániť,sľúbil som to.
Počul som zapraskanie vetvičky a inštinktívne vytiahol meč, napodobnila ma.
Potom na mňa z kríkov vyskočil čierny vlk. Narazil o meč a zo skučaním sa zviezol na zem.
Zavyl a ja som vedel že jediná možnosť na záchranu je útek.
,,Musíme bežať" zatváril som sa vážne.
Prikývla.
,,Kde je jeden vlk tam je svorka" poznamenal som.
Premenila sa a ja som odrazil útok ďalších dvoch vlkov.
Rozbehol som sa a počaš behu premenil, Kate ma dobehla a šprintovaly sme čo najďalej od tmavej svorky.
Obzrel som sa, celá svorka beží za nami.
,,Ako veľmi máš rada stromy?"
,,Podľa toho ako sa to vezme"
,,A čo tak skákenie zo stromu na strom?"
,,Čože?"
,,Follow me"zasmial som sa.
Zahol som a vyškriabal sa na strom. Ako tak sa jej podarilo dostať na strom, ale je tu.
Ľahol som si na hrubý konár a oddychoval.
,,To tu budeme teraz sedieť na strome?" zaujímalo ju.
,,Oddýchny si ,ja sa pokusím vymyslieť unikový plán"
,,Ak si zo mňa znovu urobíš maznáčika tak ti vyškriabem oči" na tejto poznámke som sa zasmial.
Pod stromom sa už zhŕkla celá svorka a začali na nás štekať a vrčať.
To znamená že by sme sa mali poponáhľať.
Poobzeral som sa a skonštatoval že budeme musieť vyliezť vyššie a potom skočiť na strom pravo od nášho.
Bez slov som sa zdvihol a začal sa škriabať vyššie do koruny stromu.
Kate sa podarilo vyškriabať sa za mnou ale celkom jej to trvalo.
,,To ti trvalo" zasmial som sa.
,,Prepáč ale zatiaľ som v tejto podobe na strom neliezla" zatvárila sa urazene.
Zasmial som sa nad jej výrazom, škoda že ste nevidely ako smiešne vyzerá urazený leopard.
Neskôr som sa začal venovať stromu predomnou. Možno to nebol až taký dobrý nápad.
,,Nejako si zneistel" podrípla Kate.
,,Nebol to nejlepší nápad" súhlasil som.
,,Bojíš sa?" zaujímalo ju.
,,A ty?" protirečil som.
Odpovede som sa však nedočkal.
Ona rovno skočila na strom oproti. Ja som tam stál s pootvorenou papuľou a civel na ňu ako na nejaký zázrak.Potriasol som hlavou a sledoval ako sa vyškriabala na pevný konár. Pozrela sa na mňa a pohľadom ma vyzvala k skoku.
Všimol som si trávu pod stromom na ktorom ma Kate čakala, bola tmavozelená. Takže to znamená že to je územie buď inej svorky alebo neobsadené.
Ak skočím sme v bezbečí. Nádych a skok.
Ocitol som sa vo vzduchu a neskôr som zatínal pazúry do kôry stromu.
DU LIEST GERADE
Leopardie dievča Prívesok
FantasyJeden z bývalích Desových bojovníkov (pán démonov ) sa rozhodne že prevezme vládu jeho pána. To sa mu nepodarí ,ale namiesto toho uväzní prvých troch strážcov a vytvorí armádu temných lovcov. Potom zničí tábor plný strážcov a ochráncov spolu s nimi...