Čo to práve povedal?Tvárim sa že ma zaujalo ako Mike spí.Mám len trinásť ,uvedomuje si to vôbec?!Poznáme sa sotva dva dni,dva dni! to je sakra vôbec nič!
Ako keby že som staršia ,tak si zachovám chladnú hlavu.Lenže mám len trinásť.Ale aj to by sa dalo prežiť.Lenže tá sova,tá sova mi pripravila krutý osud ,dopredu.
Ale ja mám schopnosť ,čítať pocity,a dokonca aj spomienky z očí človeka.Na to som prišla teraz.Čo dodať.Obrovské štastie!To určite.
Keď som ho vydela ,po prvý krát v sne,hneď mi napadlo.Nie teda hneď som vedela kto to je.
Vedela som o ňom to že patrí k zlu.K temnote.K smrti.A to že ma nazval princeznou mi to potvrdilo.
Prečo?! Lebo všetky rozprávky z knihy ktorú mi dala mama ,a ktorú mi spálila ,,pani hlavná" sa stávajú skutočnosťou.A to som ju dopekla nemala čas prečítať celú!
Ale jedno viem určite.
On je démon. Alebo k nim aspoň patrí.Ešte aj Black ten pegas ma na meho upozornil.
Takže späť k sove.Vždy už od mojich šiestych rokov,(vtedy som sa dostala z iného detského domova do toho na okraji lesa),ma večer navštevovala biela sova.Priletela cez okno ,rovno k mojej posteli.A vždy mlela to isté:
,,Raz keď nadíte lásky tvojej čas,ty vyvolená rozhodnúť sa musíš.Čo viac pre teba znamená,smrť iných ľudí či temnota s láskou vo väzení.Ty bremeno veľké nesieš zo smútkom budeš naveky,avšak temná duša sťa démona ti porozumí.Smútok,bolesť a utrpenie demóniu princeznú čaká.Ale šanca jest tu dáka.Démona smrť čaká,len jedna duša pomôcť môže.Buď pomôžeš alebo nie to tvoje rozhodnutie bude.Svet démonov k nohám sa ti skláňa.Panter a Leopard sú zachrancami, duše spojené osudom, sa stretnú."
a odletela preč.Toto robila každú noc do mojich desiatich rokov.Samozrejme že to viem naspamäť!A teraz tomu rozumiem.Viem prečo musím ísť s ním ,ale najprv.....
HO ROZTRHÁM NA KUSY!!!Počkaj keď sa budem môcť premeniť ,práve rozpútal vojnu.Prečo mi to povedal ?!
Ukľudnila som sa,moment bolesť v členku zmizla.Yes.Teraz len počkať na správnu chvíľu.
Lenže na druhú stranu,ho chcem objať.A opýtať sa ho milión otázok ohľadom všetkého.
,,Mimochodom ,volám sa Simba alebo ma volajte Naffi ak chcete."ozvala sa lev/ica.
,,Ja som Suzan."predstaví sa puma.
,,Ja Elizabeth ,ale volajte ma Ella.Kedže spolu budeme cestovať."predstavý sa vlčica.
,,Ja som Zoey."pokračuje tigrica.
,,Prečo sa nepremeníte?"zaujímalo Jacoba.
,,Ehm....No neviem."zakoktala Ella.
,,Nebojte sa,keď sa premeníte naspäť budete oblečené.Nie je to ako s vlkodlakmi.Ani ty ním niesi Elizabeth."zasmial sa Jacob.
,,No,len tak pre tvoju informáciu,Ono sa to nedá!"vyprskla Simba\Naffi.
,,Aha,jasné.Zaseknutá premena.Ale u všetkých naraz.To som ešte nevidel."skoro sa od smiechu váľal po zemi.
,,Čo znamená zaseknutá premena?"vyrušila som ho z pomaly histerického smiechu.
,,Musíš ostať šelmou týždeň,až potom sa dokážeš premeniť.Celý týždeň to totiž nejde.A opakuje sa to každý rok.Napr. vy máte trinásť a potom aj v štrnástich atď."odpovedal a začal sa hrabať v ruksaku.
,,Ešte stále neviem prečo sa dokážeme my dvaja rozprávať pomocou myšlienok." oznámila som mu.
,,Lebo sme spolu dlhšie a už sme spolu spolupracovali a ........."nedopovedal, ale ja som si domyslela.
Lebo sme duše ktoré spojil osud!Omg.Čo sa ešte môže stať?
,,Mali by sme si pospať."navrhla Suzan.
Ok.Premenila som sa.A ľahla si blžšie k drakovi.Schúlila sa do klbka a zaspala.
Ráno,uvedomila som si že som pomaly dva dni nič nejedla.Som hladná.Poobzerala som sa.Dievčatá sa hádali.Naffi im vraj zobrala jedlo z batohov,ktoré nosili v papuliach. Jacob tu už nebol,ale oheň stále horel.Zoey sa hrala s Mikeom. Preťahovali sa o obrovský kus nejakej rastliny.
,,Už si hore,nedáš si bagetu?"ponúkol mi Jacob.
Skoro som vyletela z kože,zľakla som sa ho,ale prikývla a premenila sa naspäť.Zobrala si od neho bagetu a sadla si na zem.
Prisadol si ku mne.,,Potrebuješ niečo?"zamrmlala som.Pokrútil hlavou.
,,Onedlho vyrážame."oznámil.
Dievčatá asi budú letieť na Mikeovi v šelmých podobách.To bude sranda.
Jedla som bagetu, a prezrala si takzvané hranice elfskej lúky.Keď v tom na strome oproti mne pristála biela sova zo sivým zobákom.
Zmeravela som na mieste ,nevedela som sa pohnúť.Čo tá sova odomňa chce?
,,Kate si v poriadku?"Jacob si robil starosti.A potom pozrel tam kde som celí čas pozerala ja ,na sovu.
Tá sa uškrnula a spustila: ,,Dve duše smútkom a bolesťou plné,osud spojil.Teraz cesta vás čaká temná.Vy svetlú časť zvanú láska objavíte časom.Strážcovia vás potrebujú.Bok po boku bojovať sa naučte.Spolupracovať vy dvaja musíte.Bojovať proti sebe budete,ale to vám len viac pripomenie že ste si seberovný.Dajte na moje slová." roztiahla krídla a bola fuč.
Nemohla som sa pohnúť znova,znova ona.Mám toho plné zuby.
,,Nasadnúť na draka, Hneď!!!"zvrieskol Jacob.
Všetci sme povyskakovali Mikeovi na chrbát,Jacob mu dal povel a leteli sme.
Fajn ešte som ho neroztrhala ale keď nadíte možnosť pokúsim sa ublížiť mu.
Leteli sme dosť dlho,už som sa začala hrať na mobile.Ale aj to ma prestalo baviť.Tak som si urobila poriadok v ruksaku.
Pred nami boli búrkové mraky.Jacobov výraz hovoril že sme v kaši.Jéééj a ja som si myslela že sa budem celí deň nudiť.
Mike sa vznášal na mieste.Pozrela som sa dole.Pod nami bola hlboká diera v mrakoch.Bola čierna a smerovala dole.Začalo sa to točiť ako tornádo.
,,Jacob!Vravel som ti že sa ešte stretneme aj stou tvojou kamoškou.Heheheh.Ha!" okolo nás zavial vietor a priniesol k nám diabolský smiech.
Drak začal klesať.Nie,jeho to vťahovalo dole.Jacob sa premenil a zakričal cez hluk rýchlo trepotajúcich krídel:
,,Mike,odvez ich do údolia a daj pozor na Kate! Posnažím sa vrátiť." skočil do tej temnej diery.
Čo teraz?Premenila som sa lebo by som sa už na drakovi neudržala.Začal fúkať miernejší vietor.
Nemôžem toho ,pošahaného samovraha nechať tam dole samého.Niečo mi našepkáva že mám skočiť a niečo iné že zostať.
Chytila som svoj ruksak do papule a rozmýšľala čo ďalej.
Zafúkal silný vietor a ja som sa ocitla vo vzduchu.Padala som dole.
Super ,stretla som svoje naj kamošky a teraz sú preč.Lebo padám do temnej čiernej diery s opuchnutým členkom , za chalanom ktoré nepoznám a zároveň nenávidím.
Dúfam že dopadnem na štyri ,som predsa leopard ,nie ?
Prežije Kate pád?A prežil ho Jacob?Dostanú sa Naffi,Ella,Suzan a Zoey na Mikeovi do údolia?Ako je myslené slovné spojenie : duše spojené osudom ?
YOU ARE READING
Leopardie dievča Prívesok
FantasyJeden z bývalích Desových bojovníkov (pán démonov ) sa rozhodne že prevezme vládu jeho pána. To sa mu nepodarí ,ale namiesto toho uväzní prvých troch strážcov a vytvorí armádu temných lovcov. Potom zničí tábor plný strážcov a ochráncov spolu s nimi...