Jacob:
Nemal som ísť do hôr. Vedel som že jej element je sneh a že ho nevie ovládať. A mohol som tušiť že ju Sírs pošle hľadať ma. Som sprostý.
Mňa ta kopa snehu síce privalila ale roztopil som to. To isté som urobil aby som zachránil Kate spod snehu.
Keď sa mi to podarilo ,už pri mne bol Sírs s Arem. Ale viac si už nepamätám. Zatočila sa mi hlava a odpadol som. To je posledné čo viem.
*****
Otvoril som oči. Nenávidím túto miestnosť. Síce v nej niesom často ale aj tak. Biele steny ,dve okná oproti sebe a päť lehátiek pre zranených,chorých alebo ľudí pred operáciou. Hlavným doktorom tu je Sírs a sestričkou je Arem.
Ako to vôbec dokážu, niekoho ošetriť alebo prípadne operovať?
Dobrá otázka. Sú to jedny z najvyspelejších ochráncov, ovládajú rôzne čary a mágiu. Takže si vedia otvoriť dvere len tým že na to pomyslia. A keď niekde vidím levitujúce veci ako napríklad pero a papier ,viem že sú nablízku.
Tieto čary a mágiu nesmú používať mimo údolia. Jedine v naliehavých situáciach.
Posadil som sa. Vždy keď sa niekto z nás Strážcov odpadne do bezvedomia automaticky ho to premení na človeka niekedy aj na šelmu záleží od situácie. Tieto schopnosti sú vrodené ,neodstránite ich. Samozrejme všetko treba rozvynúť. Sú prípady keď sa zraníte a premeníte sa, potom sa stáva že to stlmí bolesť. Pekným príkladom je Katin zlomený členok. Keď sa premenila bolelo ju to menej.
Poobzeral som sa, Kate tu nieje. Asi sa už prebrala.
Zazrel som Arem ako umýva nejaké to lekárske zariadenie. Teda handra to umývala sama od seba.
,,Konečne si hore. Mal si pekný sen?" opýtala sa posmešne.
,,Nemal som žiaden sen. " zamrmlal som.
Postavil som sa a vyšiel z dverí. Ocitol som sa na chodbe s ktorej sa dá dostať skoro do celého hradu. Odbočil som vpravo a vyšiel hore schodmy.
Pred Katinov izbou stála ona, Zoey a Ella. Všimol som si Zoein nenávistný pohľad ktorý mi venovala. Nechápem prečo ale nenávydý ma. Žeby len preto že som polodémon? Ako vážne, všetci tu z toho robia cirkus. Dúfam že sa nemýlim a Kate je iná.
,,Ahojte" pozdravil som.
,,Ahoj" zamrmlala Ella.
,,Čaw" Zoey prevrátila očami.
,,Znova ste vynechali tréning, Sírs vás zabije. Hlavne teba Jacob. " Zoey čakala čo jej odpoviem.
,,Začneme za chvíľu,neboj sa. O desať minút sa stretneme vonku pred zámkom Kate. Mohla by si na sebe mať niečo športové." otvoril som dvere na svojej izbe.
,,Je dnes Tartanový okruh voľný?" spýtal som sa.
Ella prikývla a odišla do svojej izby. Zoey zbehla dole schodami a zmizla mi z dohľadu.
*****
Kate už ma čakala pred zámkom. Mala na sebe bielomodrú športovú súpravu, modré tenisky a vlasy zopnuté v cope.
Ja som si zobral svoj čiernosivý športový úbor, čierne tenisky a sivú šiltovku s nápisom ,,Best Trainer" ,nech je sranda.
Bez slov som vykročil k Tartanovému okruhu. Kate šla neochotne za mnou. Nečudujem sa jej. Nepozná ma a hodili mi ju na krk. Ale na druhej strane si zaslúži obdiv že mi vôbec verí. Nepáči sa mi že je ticho.
YOU ARE READING
Leopardie dievča Prívesok
FantasyJeden z bývalích Desových bojovníkov (pán démonov ) sa rozhodne že prevezme vládu jeho pána. To sa mu nepodarí ,ale namiesto toho uväzní prvých troch strážcov a vytvorí armádu temných lovcov. Potom zničí tábor plný strážcov a ochráncov spolu s nimi...