Premena

120 8 31
                                    

Po troch tisíckach debilne otravných vtipov tohto neskutočne otravného pegasa sa chvála všetkým bohom,zotmelo a my sme museli pristáť.

,,Konečne zem pod nohami!"zvýskla som keď som zliezla z pegasa.

,,Nie vždy je zem najlepšia možnosť."protestoval Black.

,,Z dlhej jazdy na pegasovy bolí zadok."sťažoval sa Jacob.

,,To hej."potvrdila som.

,, Tak vám treba!To je preto lebo máte radšej zem ako vzduch!"uťahoval si z nás Black.

,,To určite."protestovala som.

,,Tu som chcel pristáť,vďaka Black."poďakoval Jacob.

,,Kate pomôžeš mi nazbierať nejaké kamene?Aby som ich mohol poukladať okolo ohňa."poprosil.

,,Fajn. Black ostaň tu prosím."pohladkala som pegasa po šiji.

A vybrala sa do lesa ktorý bol okolo lúky s jazierkom,vedľa ktorého sme pristáli.Boli tu aj kmeňe stromov pohádzané všade naokolo.

Dosť mi prekáža to ako Jacob vždy uhýba môjmu pohľadu.Čo sa mu stalo?Má snáď zjazvenú tvár alebo je na jedno oko slepý?Nechala som to tak a zbierala kameňe.

Keď som sa vrátila k Blackovi,Jacob tam už na mňa čakal.

,,To sa bude hodiť."prišiel ku mne a zobral mi všetkých päť kameňov veľkých ako päsť.

Znova sa mu podarilo uhýbať môjmu pohľadu.Premenil sa na čierneho pantera.Proste zrazu okolo neho bola čierna hmla a on sa v tej hmle stratil,hmla sčervenala a namiesto Jacoba tam stál panter.Hmla sa rozplynula.

,,Jacob,ty si ....."nedopovedala som.

,,Panter."dokočil za mňa vetu z obrovským nádychom.

,,Áno,som panter,každý ma považuje za nositeľa zla, ale nie len kvôli tomu.A k tomu ovládam oheň ,najsilnejší živel.Všetci mi predpovedali smrť a nezdary."sadol si.

Začal hrabať dieru,potom okolo nej naukladal kamene a v diere začal horieť oheň.

,,Tak fajn je nádherný večer na ......"nedopovedal.

,,Na spánok ,to hej!"dokončil Black.

,,Myslel som prvú premenu. Ak chceš tak si oddýchni Black.

,,To nehovor dvakrát!"súhlasil pegas.

Sadla som si na kmeň stromu krorý bol necelého pol metra od ohňa a položila ruksak vedľa.

,,Tak začnime."rozhodol Jacob.

Prikývla som.

,,Takže aby si sa premenila musíš robiť niečo čo máš rada.Napríklad budeš tu pobehovať dookola preskakovať kmene a zrazu pocítiš ako sa meníš ale musíš sa sústrediť na premenu ,na to aké zviera si .Počas toho behu na to prídeš a potom keď sa začneš premieňať okolo teba bude hmla najprv farby aká vystihuje tvoje city a potom farby živla alebo niečoho čo budeš ovládať."ukončil návod na premenu .

,,Takže sa mám proste rozbehnúť?"opýtala som sa.

,,Teoreticky,áno."odpovedal.

Zhlboka som sa nadýchla a rozbehla sa.Zrýchlila som a preskakovala som kmene stromov stále som zrýchľovala.Bol to úžasný pocit voľnosti ktorý ma poháňal vpred.Preskočila som ďalší kmeň a cítila sa voľná.Predstavila som si samú seba v tele geparda,nie to mi nesedí.Potom v tele jaguára alebo tigra ,sú to pekné šelmy ale nič pre mňa.Čo tak leopard ? Áno, ja v tele leoparda.

Znova som zrýchlila a chystala sa preskočiť oheň v ohnisku.Okolo mňa zavírila tmavomodrá až čierna hmla a ja som sa vážne ocitla v leoparďom tele.Zastaviť som nemohla tak som teda skočila a modlila sa aby som neskončila v ohni.

Preskočila som ho a doskočila vedľa Jacoba ako pantera.Všimla som si že hmla okolo mňa je sivá.A potom som sa pozrela na Jacoba zízal na mňa ako na zjavenie.

Po prvý krát neuhol môjmu pohľadu a chvíľu sme si hľadeli do očí.Zistila som že viem čítať z očí.Jeho oči boli sivé z malým nádychom tmavomodrej a horeli mu v nich malé plamienky.Tomu som nechápala.Ale ako sme si tak pozerali do očí ,videla som v tých jeho bolesť a smútok taký aký som ja cítila celých trinásť rokov.Keď som bola vždy sama.Musela som uhnúť pohľadom aby som sa nerozplakala.

,,Wau."vzdychol Jacob.

,,Si fakt rýchla a si leopardica."hovoril s úžasom v hlase.

,,A byť leopardom je vzácne?Pretože na mňa zízaš ako na zjavenie."vynadala som mu.

,,Ehm,prepáč .A áno leopard tak ako panter,tiger,orol a vlk automaticky patrí ku živelným strážcom."informoval ma.

,,Fajn ,a ako sa premením naspäť?"zaujímalo ma.

Uškrnul sa.,,Len na to stačí pomyslieť."usmial sa.

Teraz okolo mňa nevírila hmla proste som bola človekom.V leoparďom tele som sa cítila silná,dôležitá a zároveň voľná.

,,Ta sivá hmla znamenala aký element?"zaujímalo ma.

,,Hmmm...... Ľad,Sneh alebo Kov."odpovedal neisto.

,,Hej hrdličky!Mali by ste si oddýchnuť ,vo svojich mi....... pohľadoch môžete pokračovať zajtra ráno."podpichol nás Black.

Ľahla som si neďaleko ohňa.

,,Nechceš deku?"ponúkol mi Jacob,ktorý sa ťiež stihol premeniť.

,,Vďaka."zobrala som si deku a hľadela do ohňa.

Byť leopardom je podľa mňa skvelé,ale Jacob sa tváril akoby to bola pohroma.Ale najviac ma znepokojujú tie jeho oči.Boli plné bolesti,nenávisti,smútku a kúsku nádeje.Chvíľu som rozmýšľala nad tým čo všetko sa bude dať robiť v leopardom tele.Ale nakoniec som zaspala.

Kate je leopardica.A Jacob panter, pod minulou kapitolou tu vznikol ship.Tak uvidíme či sa vyplní alebo nie.

Prečo Jacob neuhol pohľadu keď boli obydvaja premenení?Aký element bude mať Kate?Čo znamená čierna hmla a čo tmavomodrá až čierna?Ako to skončí?

Leopardie dievča PrívesokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora