Konečne v dočasnom ciely

93 8 15
                                    

Kate:

Objal ma,mala som mu streliť facku! Skoro ma zadusil!!!

Stále som v hlave mala tú bolesť v boku a jeho objatie. Prečo?!

Potom skok do portálu. Lenže on tam ostal. Videla som ako sa portál zatvoril. Nevadí o jedného protivného samovraha menej.

Otvorila som oči, strašne ma bolela hlava. Porozhliadla som sa ,znova lúka. Krásna zelená lúka. A jazierko. Posadila som sa. Tá hlava bolí. Au.

,,Si v pohode?" opýtal sa Sam.

Pozrela som sa naňho pohľadom ,to myslíš vážne'.

Aspoň trikrát za sebou som zažmurkala lebo namiesto sivého vznášajúceho sa chalana, tam stál stredne vyskoký blondiak so zelenými očami. Je toto normálne?

,,Nevidel si Jacoba?" pošúchala som si boľavé zápästie.

,,Nie"

,,Tušíš aspoň kde sme ?" nechápavo som na neho hľadela.

,,Nie"

,,Vieš povedať aj niečo iné?"

,,Áno"

Stačilo, takéto odpovede neznášam.

Postavila som sa a vybrala sa k jazierku. Z nejakého dôvodu tam bol môj ruksak.

Nabrala som si vodu do dlaní a umyla si tvár.

Zaostrila som zrak na dno jazierka. Niečo tam bojuje o život pred utopením.

Premenila som sa, nemám krídla ,to mi nevadí. Skočila som do jazierka a rovno k tomu niečomu.

Vyzeralo to ako chalan s ruksakom. V čiernej mikine. ........

,,Jacob?!"

,,Hmmmehm." dostal zo seba.

Odhrýzhla som rastlinu ktorá sa mu zachytila za ruksak. On sa ma chytil a vyplávali sme na breh.

Rozkašlal sa a vypľul snáď tonu vody.

,,Ty nevieš plávať?" nadvihla som obočie, keď som sa premenila.

,,Viem,ale je to ťažké keď sa objavíš vo vode." protestoval.

,,Ďakujem, a teraz som ti dlžný." vykašlal vodu.

,,Nie niesi , ty si ma zachránil pred jedom z dýky. " protestovala som.

,,Tým som ti oplatil že som ťa zatiahol do tej krajiny."

,,Spadla som tam aj bez tvojej pomoci."

,,Čo si urobil? Ona bola zavraždená a žije?!" zhrozil sa Sam.

,,Nie ešte žila" obhajoval Jacob.

,,Lenže niekto ju chce zabiť. Niekto z krajiny démonov. Potrebuje ochráncu. " zhrnul to Sam.

,,Ona? Ťažko. Možno, ale po tréningu nebude potrebovať nikoho." zasmial sa Jacob.

,,Hej, ja som tu. Pokiaľ ste si to nevšimli." prekazila som ich napínavú debatu.

,,Kde to sme?" Sam prerušil chvíľu ticha, ktorú som vyvolala.

,,Neďaleko údolia, zajtra sa tam dostaneme. " odpovedal mu Jacob.

Jacob urobil oheň, mal na to dva dôvody , bol mokrý ako myš a zvečerievalo sa.

Z ruksaka som si zobrala deku a ľahla si, čo najďalej od chalanov ale aj celkom blízko k ohňu.

*****

Leopardie dievča PrívesokNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ