Verte mi, aj na drakovi by sa dalo perfektne vyspať.Pokým na vás nezačne niekto strieľať kvety,ruže,konáre a bohovia vedia čo ešte dokáže ožiť a spútať ťa.
Áno aj to sa stáva.Mike musel kvôli tomuto letieť na mieste a Jacob dostal strelený nápad.Pochybujem že je jeho prvým, a naisto viem že nie je jeho posledným.
,,Mike,daj pozor na Kate, kým sa nevrátim."rozkázal Jacob.
,,Ako sa pre bohov chceš dostať dole,cez paľbu ...... kvetov?!"zvriesknem naňho cez hluk trepotajúcich dračích krídeľ.
,,Skočím."uškrnie sa,,A prinesiem bylinky a niečo pod zub mojej leopardej princeznej ."uškrnie sa ešte viac,a ja naneho hľadím ako na debila.
,,Čo?.....Ako si ma ti nazval?!" nechápem.Veď ho ani nepoznám a on mňa tiež.Pch že leoparďia princezná.
,,Ako som nazval.A teraz zbohom. " premení sa na pantera a skočí dole z bohovia veďia akej výšky na zem.
Nadýchal sa jedovatého plynu z ruží?!Alebo čo?! Práve skočil z draka ktorý je vysoko ,rovno do rúk malých odporných zeleních elfských zahradníkov.
,,Drž sa princezná!"zo smiechom rozkáže Mike.
,,Tak ma nevolaj!"protestujem.
,,Och,pardon tak ťa môže volať lwn Jacob."smeje sa.
,,Kam letíme?"snažím sa zmeniť tému.
,,Za hranice lúky.Tam máme počkať na tvojho princa."podpichuje.
Je to len pocit, alebo všetky,hovoriace zvieratá ma dávajú dokopy s Jacobom?Fajn ten chalan mi príde milý,starostlivý,smutný,šialený ale aj akoby si prešiel smrťou svojich najbližších a potom ho dotiahly do pekla.Kde žil sám ,a teraz má spolupracovať s inými ľuďmi.
Mike pristál a ľahol,ani ma nenapadlo zliezť s neho dole.Ale čo je to za rastlinu ,akoby sa približovala.
BUM! Rastlina spadla na zem rozkusnutá napoly a obalená ľadom?
Z kríkov z vrčaním vybehne žltý lev ,zo sivou hrivou a zmrazí dvoch elfov vedľa seba.Za ním vybehli bok po boku biela tigrica a biela vlčica.Bolo vidno že idú po levovy.Naháňali ho okolo draka a zúrivo na seba vrčali.Potom všetci zastavili a pohľadi upreli na mňa.
Lev ma skúmal pohľadom.Zaťiaľ čo ho tigrica s vlčicou priklincovali k zemi.A žltá puma ktorá pribehla z lúky sa postavila pred neho.
,,Ták a teraz vráť čo si ukradla!"zvrieskla na leva.
Teda na levicu,no je to dievča čo sa mení na leva s hrivou.OMG.Ako viem že sú také ako ja?, asi preto lebo to nejako cítim.
Potom pokračovali v debate kto, čo, komu, kedy , kde a ako ukradol.
Mike si ich nevšímal ,len pokojne ležal,v tráve.
,,Kto si?" opýta sa ma puma.
,,Kate?"tigrica zdvihne hlavu.
,,Kate!"štastne zvrieskne vlčica.
Nemám slov,tá puma,tigrica aj vlčica sú moje naj kamošky zo školy.Je to náhoda ,že sme všetky zvieratami?
Vidím ich asi po dvoch týždňoch.Pretože chýbali v škole.K tomu sedím na obrovskom drakovi.A ja sa zmohnem len na ubohé:
,,Ahojte!"
,,Tomu neverím ,počkať a kde je Arem?"obzrie sa vlčica.
,,Aj Derm niekam zmyzol." všimne si puma.
Arem to meno spomenul Sírs.Kto to je?A Derm to som nepočola.
,,Ako si sa tu dostala ,a čo robíš na tom drakovi?"zaujímalo tigricu.
,,Ehm,vraj som strážkyňa.Alebo niečo také spomínal Sírs."začala som.
,,Strážkyne sme všetky."zachrapčí lev.(levica)
,,Arem o ňom niečo vravela,a ťiež že prerazí nejakého Jacoba."spomínala vlčica.
,,Super,takže ma roztrhne ochránkyňa.Len tak Kate nechcela by si už zliezť z Mikea?Aby som sa ti pozrel na nohu?"ozval sa Jacob ,keď vystúpil z tieňa stromu.
,,Pomôž mi zliezť."usmiala som sa.
,,Kate to je ....."začala puma.
,,Jacob"doplnila som ju.
,,Arem a Derm vám určite povedali že sa do údolia musíte dostať samé však?"zaujímalo Jacoba.
,,Áno."potvrdila tigrica a cúvla.
Mike zložil krídla a Jacob ma zniesol dole.
,,Mohla by jedna z vás vykopať jamu a ďalšie ísť po kamene?Alebo chcete spať v zime?"opýta sa ostatných.
Ako sa asi Jacob musí cítiť v prítomnosti piaťich dievčat?LOL.Ale tvári sa inak.Akoby sa bál čo sa stane.Vyzerá zmätený.
Dúfam že po tom skoku ,bude normálny ,ktovie čo sa stalo.Ale toto to nebude.
Dievčatá spolupracovali aj tá lev/ica.
Jacob len tak zapálil oheň,bez dreva veď prečo nie?Zo svojho ruksaku vybral misku a lyžičku.Hádzal do toho bylinky a lyžicou to miešial.
,,Takže"ozval sa,,vás mám doviesť do údolia všetky? Alebo chcete ísť samé?"opýtal sa.
Mike zdvihol hlavu,prezrel si nás,prevrátil očami,otočil sa na druhú stranu a oddychoval ďalej.
Dievčatá ,ležali pri ohňi vo zvieracích podobách a ohŕňali ňufákmi nad tým čo Jacob mieša.Zvierací čuch je lepší.
,,Asi by sme sa mohli zviezť.kzačala puma.
Jacob domiešal bylinkový nápoj a prisadol si blízko ku mne.
,,Vypi to,a do dna."rozprával pokojným hlasom.
Potom sa mi zadíval do očí.
,,Čo sa ti stalo v detstve?" v hlave sa mi ozval Jacobov hlas.
,,Ako to že sa takto môžeme rozprávať? " zaujímalo ma.
,,Vypi to do dna."zopakoval a vsunul mi misku do rúk.
Zadržala som dych a vypila som to.Chutilo to ako blato z hlinou,trávou a ružami.Jacob sa na mňa usmial.
,,I love you Kate." pozrel sa mi do očí a vzal si misku.
Zoberie Jacob všetky dievčatá?Myslel to vážne?Hodia sa tí dvaja k sebe?Pozabíjajú sa dievčatá navzájom?Pomôže Jacobov bylinkový nápoj Kate?
Urobím z tohto príbehu love story?
DU LIEST GERADE
Leopardie dievča Prívesok
FantasyJeden z bývalích Desových bojovníkov (pán démonov ) sa rozhodne že prevezme vládu jeho pána. To sa mu nepodarí ,ale namiesto toho uväzní prvých troch strážcov a vytvorí armádu temných lovcov. Potom zničí tábor plný strážcov a ochráncov spolu s nimi...