Prológ

354 15 11
                                    

Keď bolo ľudí na svete málo, každý z nich bol chránení nejakým zvieraťom. Najvzácnejší z nich boli leopard,tiger a vlk. Prečo a predkým boli ľudia chránení?

Pred démonmi, monštrami a inými tvormi ktorý pochádzali z pekla a iných svetov. Ochráncom sa darilo ľudí chrániť pár storočí ale potom bolo pravidlo porušené, pravidlo rovnováhy.

Dvom matkám sa narodili deti v ten istý deň a hodinu. Jedno dievča a od inej dvaja bratia. V ich treťom roku života sa premenili na zvieratá a dokázili ovládať premenu z človeka na zviera a naopak.

Keď dosiahli šesť rokov, boli vzaní ochráncami, a trénovaní na strážcov. V ich pätnástich rokoch vedeli všetko. Ovládali všetky menej vzánce živly a jeden vzácny. Ovládali svoje premeny rýchlo a bez chýb. A ich bojové zručosti boli na vysokej úrovni. A boli pripravení na ich prvú a zákernú skušku, po jej  zdolaní dosiahli svoje tituli.

Strážca vlkov a vodného živla Sím.

Strážkyňa leopardov a veterného živla Zoe.

A Strážca tigrov a ohnivéhlo živla Des. [Ďes]

Po dovŕšení titulov mali zakázané stýkanie sa s ľudmi nielen oni ale aj všetci ochráncovia. Pretože ľudia začali ničiť prírodu a stavať rôzne stroje, začali evolúciu.

Sím, Des a Zoe sa nemohli stažovať na zlý život. Mali sa dobre. Pomohli vybudovať tábor pre ďalších Strážcov, ktorý prídu na svet, a zistia že sú niečo iné než ľudia, niečo viac.

Tábor pretrvával dlho, a mier trval tak isto, dlho. Až musel byť prerušený, armáda démonov zničila tábor a vyhubila všetkých ochráncov a mladých Strážcov. Uniesli Síma,Zoe a Desa pripravili o jeho vlastnú armádu a o zrak. Neskôr bol tiež unesený, nevedno kam.

Ochráncovia a Strážcovia z menších táborov začali boj, pretože si mysleli že tí druhí uniesli ich patrónov. Ale nie, to všetko patrilo k plánu jedného z najstarších a najmocnejších démonov.

Päť ochráncov však prežilo a hľadajú nových Strážcov ktorých hlavnou úlohou je poraziť démona a priviesť späť troch prvých.

Nepodstatná poznámka autora:

Jee táto kniha opäť ožíva! Ďakujem Petess , Shadowhunter172 a Kubususus že ma pekne nakopali a dokopali pokračovať! ♥ (Ktovie na ako dlho) Určte mrknite na ich príbehy. C:

Leopardie dievča PrívesokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora