Merhaba, hoş geldiniz..
Lütfen başlamadan önce yıldızı parlatın..Bu muhteşem kurguda kaybolmanız dileğiyle..
*Bu kitapta yazılanlar +18 içeriklidir.*
İyi okumalar..
*
*
*
*
*
*Bilinmeyen Numara: Çevrende onca kadın varken başını o kağıt parçalarından ayırmaman, senin tek bakışın uğruna eriyen kadınlar için ne kadar da kötü.
Bilinmeyen Numara: O çok değerli sandıkları bakışlarını bir kere sürmedin bu zamana kadar hiçbirisine.
Bilinmeyen Numara: Bu sendeki adamlığın kaçıncı seviyesi?
Bilinmeyen Numara: İnsan bir merak eder.
Bilinmeyen Numara: Başını kaldırıp etrafında kim var, niye var, neden var?
Bilinmeyen Numara: Bi bakar ya.
Bilinmeyen Numara: Ama yok, sen Ayaz Yaman'sın değil mi?
Bilinmeyen Numara: Bir kaliten, bir farkın, bir karizman var.
Bilinmeyen Numara: Aman çiziliverir.😒
Bilinmeyen Numara: Aslında kimseden farkın olmadığını düşünüyorum, sadece sana kendini özel hissettiriyor.
Bilinmeyen Numara: Her şeyi geçtim, her zaman o dik ego dolu yürüyüşün.
Bilinmeyen Numara: Emir yağdırmaktan başka hiçbir işe yaramayan dudakların.
Bilinmeyen Numara: Hiç kusura bakma canım bunun adı Şerefsizlik.
Bilinmeyen Numara: Alınma hiç, şerefsizsin Ayaz Yaman.
Bilinmeyen Numara: Bu kadınlar nasıl oluyor da bu kadar tapıyorlar sana?
Bilinmeyen Numara: Hangi büyücüyle çalışıyorsan adres verirmisin?
Bilinmeyen Numara: Yani bizi de bu başarılı büyücüden mahrum bırakma.
Bilinmeyen Numara: Bir gün beni tanımak isteyeceksin.
Bilinmeyen Numar: O bir gün çok da uzak değil.
Bilinmeyen Numara: Buraya yazıyorum Ayaz Yaman, o kimseye sürmediğin gözlerin benden başkasına değmeyecek.
Bilinmeyen Numara: Bu zamana kadar karşına çıkan her kadının tek derdi seninle yatmakken ben karşında dimdik duracağım.
Bilinmeyen Numara: Sen benim için delireceksin Ayaz Yaman.
Bilinmeyen Numara: Hiç bir şey yapmamama rağmen delireceksin.
Bilinmeyen Numara: Hatta düzelteyim, hiç bir şey yapmamama daha çok delireceksin.
Bilinmeyen Numara: Bu satırlar şahit olsun.
Bilinmeyen Numara: Sen bana tapacaksın Ayaz Yaman.
Bilinmeyen Numara: Sen bana tapacaksın.
*
*
*
*
*
*~Aman tanrımm, deli gibi bir kurguyla geldimm.
~Yorumlarınız benim için önemli olacak unutmayın, ne kadar sürede büyürüz bilmiyorum ama bu deneyim için aşırı heyecanlıyım.
~Haydi ilk bölümü atalım bakalım neler olacak :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARSEL [ Yarı texting +18 ]
Teen FictionBilinmeyen Numara: Buraya yazıyorum Ayaz Yaman, bir gün o kimseye sürmediğin gözlerin benden başkasına değmeyecek. Bilinmeyen Numara: Bu zamana kadar karşına çıkan her kadının tek derdi seninle yatmakken ben karşında dimdik duracağım. Bilinmeyen Num...