• 23 •

1.8K 47 6
                                    

Herkese tekrardan merhaba!!

Nasılsınız bebekler?
İyisinizdir umarım.

Yoğun bir haftayı ardımda bıraktım.. Bu hafta üç hatta dört bölüm birden atmacağım.. Hazırladım hepsini..

Okunma sayısı artsa bile beğeni ve yorum sayısı artmıyor.. 😔

Üzülüyorum açıkçası..

Bu bölüme 50 oy 25 yorum gelir mi? 🥺
Gelsin gelsin..

İyi okumalar..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Karşımda duran ve bana pür dikkat bakan Ayaz'ın dudaklarından dökülen cümledeydim hala. 'Üzerinde yeşil tonuna dair bir şey görmüyorum?'

Olmayan tüm kibarlığımı üzerime takınarak sinsice gülümsedim ve koluna yavaşça girerek gözlerine baktım. "Göremezsin zaten, üzerimde elbise var." kaşları merakla havalanırken surat ifadesi de değişmişti.

"Elbisenin altında yani?" eğilerek aşağıya bakmaya çalıştığı sıra aniden geriye kaçarak şaşkınca Ayaz'a baktım. "Delirdin sen."

"Delirttin kadın."

"Delirme o zaman napabilirim?"

"Afra.. Yeşil elbise yerine yeşil iç çamaşırı giyerek beni sinir ettiğini düşünüyorsan yanılıyorsun.. Aksine," duraksayıp dudaklarını ıslattı. Sanki önündeki yemektim ve beni yemesi an meselesiydi. "sadece aklımdaki masum fikirleri farklı yönlere çektin."

Sözleriyle içimdeki merak hissi tüm bedenimi sardı. Farklı yön? Başıma ne geliyorsa ya inadımdan ya merakımdan zaten. İnadımdan ayvayı yedim muhtamelen bari merak edip daha da boka batmayayım.

"Nasıl farklı bir yön?" düşüncelerimin aksine dudaklarımdan dökülen sorunun çelişkisi şaka sanırım.

Benim kararlılık seviyeme kim erişebilir ki.. Zirve yapmışım resmen. Ödül alınmalık.

Göz bebekleri büyürken yüzündeki aldığı keyifi belli eden mimiklerine düşüyordum. "Burada anlatmaya başlayabilirim. Hemde uygulamalı?"

Aklıma arabada oturan ikili gelince gerildim. Sanki onlar olmasa kabul edecektim? Etmezdim. Ederdim bu arada..

Konuyu değiştirmek istercesine elimle Ayaz'ın kolundan çekiştirdim. "Gitmemiz gereken bir parti var Ayaz bey, hadi lütfen."

"İşine geldi mi Ayaz bey oluruz tabi, tabi efendim." bana imayla baktığında bende aynı imayla üzerimi işaret ettim. "Ayaz bey gecenin sonunu merak etmiyor musunuz? Yeşil tonlarını görmek istemiyorsunuz siz galiba?"

"O yeşil tonlarını ben göreceğim ama sana hissettirmekten geri kalmayarak." kasıklarımda hissettiğim sızıya rağmen gülümsememi sürdürdüm. "Bi rengi nasıl hissettirebilirsin Ayaz?"

"Şimdi Ayaz olduk." cidden merak ettiğimi belirten bir yüz ifadesi takınarak gözlerine baktım. "Hissettiğinde anlarsın. Hadi ufak asistanım hadi. Gitmemiz gereken bir parti var."

ARSEL [ Yarı texting +18 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin