• 20 •

2.5K 53 6
                                    


Selamsuu

Ayaz ve Afranın saçma komik ama ateşli aşkına şahit olan herkesin kalbimde yeri ayrı.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerim, değerlisiniz😏❤️

İyi okumalar dilerim..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Kimseye ait olmadığım kadar sana ait hissediyorum bu gece.. Bu adam neler söylüyor böyle? Karşımda duran kişinin Ayaz Yaman olduğuna emin miyiz?

Parmaklarını saçlarıma dolayıp hafif hafif oynarken gözlerini arsızca yüzümde gezdirdi. "Hiçbir kadına benzemediğimi sana en başında söylemiştim." parmakları saçlarımda duraksayıp enseme ulaştığında içim ürperdi. Gözlerindeki bu arsız ama tehtit savuran bakışları beni alt ediyordu.

"Söylemesen de ben anlardım." boşluğuma geldiği sıra da gülerek gözlerimi gözlerinden ayırdım. Kendimi tutamamıştım, ben anlardım diyordu.

"Anlar mıydın? Sen? Güldürme beni Ayaz derdim de güldüm zaten." konuyu dağıtıp bu ambianstan çıkmak istercesine kollarının arasından geçerek elimle dağılan saçlarımı düzelttim.

Bu ortamda onca kişinin içinde fazla yakındık ve arzularım bu ortamı kaldırmayacak kadar yoğunlaşmak üzereydi.

"Anlardım bu arada. Ne gülüyorsun?"

Adım atmayı bırakıp ona doğru döndüm. "Anlayamadın Ayaz, yıl geçti ama sen anlayamadın. Gerizekalı olduğunu söylediğimde haklıydım." adım atarak yanıma geldiği sıra gerildim, gözlerindeki bu haylaz bakış bana iyi şeyler olmayacak der gibiydi.

"Ya anlamak istemediysem?" dudaklarımı büzerek gözlerine çatık kaşlarla baktım, ne demek istedi o? Nasıl anlamak istemediysem?

"Ne?"

"Seninde anlayamadıkların var ban gördün mü?"

"Ne demek istiyorsun?"

"Öğrenirsin, zamanı geldiğinde." gülerek elimi tutup çektiğinde zar zor dengede kalarak peşinden ilerledim. Uyuz oluyorum bu emrivaki tavırlarına. Zamanı geldiğinde ne ya!

Adımları bar masasının önünde durduğum sıra masadaki yarısı votka dolu bardakların içine adını dahi bilmediğim alkolü kattı, kadehler ağzına kadar dolduğunda gülümseyerek bana birisini uzattı.

Kadehi elime alırken gözlerinin içine baktım sorgularcasına. "Sen votka içmezsin?" tek kaşımı kaldırıp yüzünü izledim. O benim aksime gülümsüyor hatta ağzı kulaklarına varıyordu. Piç.

"Bu gecelik seveceğim." kadehini kadehime vurduğu sıra soru sormayı bırakarak kadehi dudaklarıma götürdüm. Sahroş olacağımı bildiğimden çok ufak bir yudum aldım.

"Neden bu gecelik?" gözleri öyle bir arzuyla parladı ki, bana dokunmadan avlandığımı hissettim.

O avcıydı bense av.

ARSEL [ Yarı texting +18 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin