• 26 •

1.4K 32 3
                                    

Uzun sayılır bir aradan sonra tekrar
beraberiz.

Bölümlerde yorum görmek istiyorum güzelliklerim.

Tüm fikirlerinizi duymak istiyorumm.

Okuyan herkese teşekkür ederimm.

İyi okumalar..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Karşımda duran bedenin söylediği sözü idrak etmem zor olmuştu. Söylediği sözlerin saçmalığından haberi var mıydı? Ne demek aşk? Ne demek zaaf? Bu adam kimdi?

"Ne demek koz?" dudaklarımdan şaşkınlıkla döküldü sözler. Bundan zevk almış gibi daha da kıvrıldı dudakları.

Sadist bir enerji seziyordum gülüşünde. Hiçde masum olmayan bir enerji.

"Ah güzel olduğun kadar da safsın. Ayaz piyangoyu vurmış." ben mi? Saf mı? Bu dingil ne diyor?

Kaşlarımı çatarak alayla beni izleyen gözlerine  baktım, "Çık dışarıya."

"Oho çıkacak olsam girmezdim ya? Sen beni ikileme düşürüyorsun." eliyle bir şeyleri düşünür gibi dilini duraklarında gezdirerek bir adım daha attı.

Sikeyim Ayaz gör artık şu aramayı! "Buraya girip seni böyle görmek bile Ayaz'a bi darbe aslında ama daha fazlasını yapma düşüncem senin yüzünden tetikleniyor." yatağa tamamen yaklaştığında gidebildiğim en geriye gittim. Yataktan kalkamıyordum, kalktığım an her şeyi görecek olması ihtimali beni mahvediyordu. Eğer kalkmazsam bana dokunabilecek olması beni çıkmaza itiyordu.

"M-mete uzak dur benden." çaresizlik ve korkuyla konuştuğum sıra sırıttı. Gözlerim öfke ve korkuyla dolarken dudaklarımı birbirine bastırdım. "Karşı koyabilirsin, daha da zevk alırım." sadist gibi fısıltıyla konuştuğu sıra yutkundum, istemediğim o şeyi yapacak olmasından korkuyordum.

Üzerime eğildiği sıra geriye çekilerek yorganı sıkıca tutup kaçabilmek için kalkmaya çalıştım ama bileğimden çekildiğim anda tekrar yatağa yapıştım. "Nereye?"

Sinirle gözlerine baktım bu defa, "Bana dokunursan seni öldürürüm." elimi elinden kurtarmaya çalışırken açılan yorgana bakışları kaydığında duraksayıp yorganına üzerime geri çektim. "Ölüm göze alınır seninle."

Çaresiz bir şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum, gerçekten delirmişti ve gerçekten korkuyordum artık.

Öfkeden ağlamaya başladığım sıra bileğimdeki eli gevşedi. "Mete bırak.."

Umarsızca eliyle çenemi tutarak gözlerine bakmamı sağladığı sıra korkuyla gözlerimi kapattım.

Dudakları dudaklarıma değdiği anda tiksintiyle geri çekilmek istedim ama engellemek için elini başımın arkasına sabitledi. Nefesi suratıma çarptığında gözümden akan yaşların ısındığını hissettim.

"Rahat dur Afra. Geri çekilmek sana bir şey katmaz. Ayrıca Ayaz'ın gelmesi de uzun sürecek."

İçimdeki korku dolu boşluk her yanımı sararken üzerimdeki yorgana daha sıkı sarıldım. "İstemiyorum bunu."

Çenemi tutan eli sertleştiğinde acıyla yüzümü buruşturdum. "Bu güne kadar tek bir kadını dahi öpmemiş olan Mete Atalar tarafından öpülüyorsun Afra. İstemiyorum nasıl sözdür?" alayla güldüğünde gözlerimi aralayıp yüzüne baktım.

ARSEL [ Yarı texting +18 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin