• 25 •

1.7K 42 5
                                    

Nasılsını?

Nasıl gidiyoruz??

Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın lütfen.

İyi okumalar dilerim..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Karşımda duran bedenle bir kaç dakikalık uzun bakışmamızı elimden aldığı bardağa inat başka bir bardağı elime alarak bozdum. Kafama dikerek elimi çeneme koyup masaya yaslandım.

"Öküzlük ettim." şaşkınca dudaklarımı o şeklinde tuttum. Kafam fazla iyiydi şu an. Parmaklarımla yanağımda ritim tutarak başımı sağa sola salladım.

"Öküz?" sırıtarak dudaklarımı ısırdım, "Bartu konuşmuş anlaşılan seninle. Yoksa akıllanmazdın."

"Afra hata yaptım işte, siktiğimin hatası neden bu kadar takılıyorsun?" duraksayıp dikleştim ve gözlerinin içine bakarak dudaklarımı araladım.

"Ayaz Yaman da hatası sonucu kayıp yaşayabiliyormuş. Hatası ne mi? Korkak! Tam bir korkaksınız Ayaz bey."

Gözlerini üzerimden çekmeden beni izlemeye devam ettiğini biliyordum. Bir adım daha ona doğru ilerledim. "Hay Ayaz beyini.." sessizce söylediği küfürleri işittiğimde sahroşluğun verdiği cesaretle kahkaha attım.

"Zoruna mı gitti? Bey demem? Benimde zoruma gitti çalışanım demen. Eşit yani anlayacağın şartlar, pardon pardon şartlarımız eşit Ayaz bey."

Aramızda masa olduğundan rahattım, üzerimde baskı kuramıyordu. Masada ona doğru eğilerek çok önemli bir şey söyleyecekmişim gibi ellerimle ağzımın çevresini sardım.

"Öküzsünüz, piçsiniz patronum ama sizi kalbimden söküp atamıyorum. Aptalsın!" elimdeki kadehi üzerine boşalttığım sıra sözlerime mi yoksa üzerine dökülen alkole mi şaşırdı anlam verememiştim.

"Senin kafan iyi anlaşılan. Yürü hadi Afracık sakin bir yerde konuşalım." masanın arkasından çıkıp bana doğru bir adım attığında bir adım geriledim.

"Afra herkes bizi izliyor."

"Umurumda değil Ayaz bey."

"Bir daha Ayaz bey deme."

"Neden Ayaz bey?"

Eliyle alnını ovuşturarak bana bir adım daha yaklaştığında parmağımı ona doğrulttum. "Bir adım daha yaklaşmamanızı emrediyorum size Liderim."

Sözlerimi duymazdan gelerek dibimde bitti, geri çekileceğim sıra bedenim havalanıp birde üzerine ters döndüğünde ne olduğunu anlayamadan Ayaz'ın sırtıyla bakışmaya başladım.

"Dünya terse döndü Ayaz, ölüyorum galiba! Senin laflarını sikiyim Ayaz hep senin yüzünden dünyam dönüyo!"

"Afra bağırma artık. Off.." adımları hızlandı sıra bi ses duydum. Eda?

ARSEL [ Yarı texting +18 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin