Nasılsınızz?
İyisiniz iyisiniz, güçlüsünüz!
Benim okurum olup güçlü olmayan biri olmaz(!)Biraz kötü hissettiğimden size de moral vereyim dedim, beraber morallenelim 😙
Hadi hadi yıldız atıp okuyun bakalım..
İyi okumalar..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Gözlerim arabanın içinde gezinirken olduğum yeri ve yanında olduğum kişiyi idrak edebilmem oldukça güç geliyordu. Herşeyin hızla gelişmesi beni şaşırtıyordu. Gözlerim Ayaz'ın üzerinde gezindiğinde fark etmiş olacak ki arabayı kullanırken kaçamak bakışlarla yüzüme baktı.
"Gizliden ileme sırası sana geçti sanırım." tekrar yola döndüğünde sırıttım. Dudaklarımı hafifçe ıslatarak mırıldandım, "Ben gizli izlemem yavrum. Öğrenemedin hala." bacağımda hissettiğim dokunuşla gözlerim bacağıma yerleştirdiği eline kaydı.
"Öğrendim, daha fazlasını da öğrendim." anlamasam da pek üzerinde durmadım. Her şeyimi zaten biliyordu ne öğrenmiş olabilirdi?
"Tabi tabi. Düştüm oltana say sen."
"Düşmedin mi? Hala düşmeye devam ediyorsun gerçi kısmen daha düşmedin."
Bacağımın üzerinde daire çizdiği baş parmağı mantıksal düşünmemi engellemeye başlamıştı çoktan. Kafamı oradan çekmek istercesine konuyu farklı yere çekmek istedim."Ne kadar yolumuz kaldı?" sessizce sırıtıyor ve yolu izliyor oluşu sinirlerimi bozmaya başlamıştı.
Aklı sıra beni tahrik etmeye çalışıyordu, hayır başarıyordu da ama ben kimim? Ben Afra Serinim ona yenildiğimi öyle kolay belli edermiyim hiç(!) "Az kaldı sayılır. Bir şey mi oldu?" bir kaç saniye bakıştığımızda gözlerimi kırpıştırdım. Sövmemek için zor tuttuğum dudaklarıma gülümseme yerleştirdim. "Hayır hayır. Sadece sıkıldım. Sohbetine doyum olmuyor."
"Tüm gece sohbet edeceğiz zaten. Dinlen istedim sadece." tek kaşımı kaldırarak yüzüne baktım.
"Nasıl yani?" aynı şekilde kaşlarını kaldırdı, "Göreceksin." gözlerimi kısarak yüzüne baktım, "Nasıl tüm gece? Neden dinleniyorum?." gözlerime bakıp alayla sırıttığı sıra bacak aramda hissettiğim sıkı parmaklarla dudaklarımı birbirine bastırdım. Bu adamın bu azgınlığı şaka mı? Arabada dümdüz gidiyoruz buna ne oluyor da küçük şeyi alalleniyor anlamıyorum.
"Sapık kadın." gözlerimi kaçırarak bir kaç saniye durum tespiti yaptım. Ben mi yanlış anlamıştım? Hayır hayır o bakışlarda saf piçlik yatıyordu. Oynuyordu benimle şerefsiz.
"Ben öyle imalar yaparmıyım hiç?" gözlerine ciddi olup olmadığını anlamak istercesine baktım.
"Benimle oynama Ayaz aklını alırım."
"Alıyorsun zaten. Beni deli ediyorsun, tek mi deli olayım." baskın tavırları hoşuma gidiyordu aynı zamanda uyuz da ediyordu. Tavırlarına uyum sağlayarak sırıttım. Elimi elinin üzerine götürerek parmağımla elinin üzerini okşadım. "Hiçbir şey yapmadan seni deli ediyorum, hatırladın mı Ayaz? Hiçbir şey yapmama gerek kalmadan benim için delireceksin demiştim sana, hatırladın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARSEL [ Yarı texting +18 ]
Fiksi RemajaBilinmeyen Numara: Buraya yazıyorum Ayaz Yaman, bir gün o kimseye sürmediğin gözlerin benden başkasına değmeyecek. Bilinmeyen Numara: Bu zamana kadar karşına çıkan her kadının tek derdi seninle yatmakken ben karşında dimdik duracağım. Bilinmeyen Num...