BURAYA KADAR OKUYAN DEĞERLİ OKUYUCUM LÜTFEN VOTE VERMEYİ ES GEÇMEYİN😊
Bölümlere tepkilerinizi, Ayaz ve Afranın sözlerine tepkilerinizi çok merak ediyorum..
Yorum yapıp fikir belirtmeniz benim için çok önemli.
İyi okumalar dilerim.. Bu gece kıyak iki bölüm atmış olayım. Birde ufak bir spoilerle;
Benden size mesaj: ;)
Vote'ler atıldıysa
Başlayalım bakalım şu bölüme artık 🤫*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Odaya girdiğim anda alındığım göz hapsi bedenimin uyarı vermesine sebep olurken kendimden emin adımlar atarak masaya doğru ilerledim. Gözlerim Ayaz'ı hafifçe süzdü, kahve döktüğüm gömleğini değiştirmişti sanırım üzerindeki gömlek temizdi.
Anlaşılan ufak bir toplantı esnasında girmiştim içeriye, bu defa durum kurtarmaya çalışan ben olmayacaktım. Bakalım o sabrın ne kadar zorlanıyor Ayaz Yaman?
"Ee Ayaz bey beklediğimiz kişi bu mu? Bu işler için fazla genç değil mi? Ayrıca o bi bayan?"
Bu?? Bu ne be? Kırkının sonlarına vardığını tahmin ettiğim beyaz saçlı adamın gözlerini de üzerimde hissettiğimde aynı hisleri barındırdığım söylenemez. Tiksintiyle yüzüne bakarak yapmacık bir şekilde gülümsedim. "Ben Ayaz beyin sekleteriyim beyfendi, bu değilim yani. Ayrıca bir kadın olarak bu işler diye bahsettiğiniz her neyse elbet altından kalkabilirim. Bir ulzuvunuz uzun diye kendinizi fazla yüce görmeyin." gözlerimi kırparak tekrar gülümsedim ve kendi masama ilerledim.
"Hadsiz! Sen kime laf ettiğinin farkında mısın!?" masama oturacakken duyduğum sözle duraksadım. Hadsiz sensin köpek! Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım, ardıma dönerek yerime oturdum ve arkama yaslanarak dosyalarımı elime aldım.
O olmayan beyni paramparça olana kadar kafasına vurmak lazımdı. Kadın erkek ayrımı yapan bu dar zihniyetli insanlardan oldum olası tiksiniyordum.
Bunun gibi adamlara lafınızı söyledikten sonra deliye dönerler aşağılık kompleksleri sadece kendi ünleriyle övünmeyi vad eder onlara ve kendilerini çok önemli şahıslar olarak bildirmeyi severler. Her tartışmanın sonuna bunu eklemekten başka söylecek sözleri olmayacağından bir plak gibi tekrar ederler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARSEL [ Yarı texting +18 ]
Roman pour AdolescentsBilinmeyen Numara: Buraya yazıyorum Ayaz Yaman, bir gün o kimseye sürmediğin gözlerin benden başkasına değmeyecek. Bilinmeyen Numara: Bu zamana kadar karşına çıkan her kadının tek derdi seninle yatmakken ben karşında dimdik duracağım. Bilinmeyen Num...