• 22 •

2.5K 49 11
                                    

Hopp geldim hemenncik.

Upuzun bir bölümle hemde.

Gidişat nasıl sizce?

Lütfen yorum ve yıldız atmayı unutmayın..

Sizin güldüğünüz,
Sizin üzüldüğünüz,
Sizin hoşunuza giden,
Sizin hoşunuza gitmeyen,
her sahneyi bilmek istiyorum..

Bu yüzden lütfen yorumlarınızı o ufak kutucuğa bırakmayı unutmayın güzellerim..

İyi okumalar..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Kokusu buram buram burnuma dolarken dudaklarını boynumda hissetmek beni huzura boğuyordu.

Öyle güzel boğuyordu ki.. Boğulmaya aşık olurdunuz..

"Bu gece ve bu geceden sonra.." dudaklarından dökülen sözleri duymamı ve unutmamamı ister gibi kulağıma tek tek heceleyerek söylüyordu. "..benimsin ve hep öyle olacaksın." kasıklarımda hissettiğim anı kasılma ve içimi dolduran sertlikle dudaklarım sanki emri almış gibi aralanarak inlemelerim için açıldı.

Mırıltılarım artarken gözlerimi yavaşça kapatmıştım. Sözleri tüm benliğimi eğitmeye yeterken içimdeki erkekliği eriyen bedenimi küle çeviriyordu.

Dudakları dudaklarımı örttüğünde boğuk inlemelerim ağzının içerisinde yok oldu, bağlı bileklerimi tutan parmakları hafif yukarıya kayarak parmaklarımızı kenetlediğinde kalçalarımı ona doğru iterek daha fazlasını istedim. İçimi tamamen doldurduğunda hissettiğim acıyla dudaklarımdan çığlık dökdülü.

Dudakları dudaklarımı örtmesine rağmen çığlığım odanın içerisinde yankılanmıştı. Bartu ve Gökay'ın evde olmamasını diledim o anda.

Dudaklarını sertçe öperken kasıklarımdaki zevk veren acıyla bedenimi haraket ettiriyor daha fazla kasılıyordum. İliklerime kadar hissettiğim zevk hızını arttırdığında daha beter bir hal almıştı.

Dudakları dudaklarımdan ayrılıp göğüslerimi hapis altına alırken inlemelerimin tüm evde duyulmaması için dudaklarımı ısırdım.

Göğüslerime geçirdiği hafif diş darbeleri tuttuğum inlemelerimi ağzımdan kaçırırken bağlı olan ellerimi elinden kurtarmaya çalıştım ama nafile. Haraketlerini yavaş bir hal aldırdığında bacaklarım kasıldı, sanki bilerek beni çıldırtmaya çalışıyor gibi bir hali vardı.

İçimde öyle yavaş öyle sakin haraket ediyordu ki her zerrem her zerresini ezberliyordu. Daha fazla bu hazza dayanamayarak titreyen bedenimli kontrol etmeye çalışarak zar zor dudaklarımı araladım ve inlemelerimin arasında mırıldandım.

"A-ayaz.. daha hızlı ol.. Lütfen.." gözlerimi yavaşça aralayarak beni izleyen gözlerine odaklandım.

"Ahh Afra.. Kollarımın arasında mahvoluşun öyle haz veriyor ki bana." eli tüm bedenimde gezindi, "Bana attığın her fotoğrafında dokunmak istediğim her noktanın şu an avuçlarımın arasında oluşu öyle tatmin ediyor ki beni."

ARSEL [ Yarı texting +18 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin