Siapa dapat? || Episode 1

779 18 0
                                    

Tanpa lengah kan masa Rauna terus menendang kuat kaki Rayyan.

"Haiyah!"

"Aaah!"

"Rauna,janganlah pukul kuat sangat, sakit tahu tak!" Jerit Rayyan Hazriy yang sedang menahan kesakitan.

"Alah sikit jelah, tak payahlah lembik sangat kau tu laki!" Sambung Rauna Eryn sambil menumbuk angin.

"Rauna.. janganlah ganas sangat latihan tu. Kesian Ray." Tok Mal mengurut dahinya. Penat nak layan karenah cucunya.

"Ish, yela Tok.." Rauna mendengus perlahan.

Rauna menarik lengan tangan Rayyan untuk berdiri.

"Pelan pelanlah, sakit tau."

"Eleh, lembik lah kau ni. Kuatlah sikit macam singa."

"Aku dah memang kuat lah, kau tu je yang tak tahu sebab kau kan buta." Perli Rayyan. Rauna terus menendang punggung Rayyan yang baru sahaja ingin berlari.

"Aku ni rabun bukan buta! Tak guna punya kawan!" Rauna terus mengejar Rayyan yang sedang berlari daripadanya.

"Tok Mal, tolong! Ada black panther nak kejar Ray! HAHAHAHA." Rayyan gelak terbahak-bahak sambil berlari.

"Dah,dah cukup! Meh sini rehat kejap. Tak elok bergaduh nanti Tok Mal jodohkan kamu berdua karang."

Terus Rauna berhenti ditempat seperti batu apabila mendengar kata-kata Tok Mal. Jodoh? Eee tak nak aku!

"Ish, apa Tok Mal ni cakap macam tu tak elok tau tak?"

"Eloklah tu daripada tengok korang bergaduh je memanjang, pening kepala Tok Mal."

Manakala Rayyan yang ada di belakang Rauna sedang tersengih-sengih apabila mendengar kata-kata Tok Mal. Sebenarnya Rayyan memang sukakan Rauna sejak pertama kali bertemu apabila tengok wajah cantik Rauna.

Kawan kawannya yang lain tergelak apabila melihat reaksi Rauna yang dengan wajah bengis dan Rayyan yang sedang menahan senyum.

Setelah sahaja tiba di markas The Panther yang berada di bilik bawah tanah terus sahaja mereka masuk ke markas tersebut.

"Ehi, come stai, giovane vedovo?" Sapa Daniel Naufal.

Tengku Rafuan Kyle menjeling sekilas kearah Daniel Naufal. Baru masuk dah buat orang baran.

"ci sono tutti?" (Semua dah ada?) Tanya Tengku Rafuan.

"Sei cieco? Sono arrivati tutti, non vi ricordate le facce degli altri?" (Kau buta ke? Semua dah sampai,takkan tak ingat muka masing-masing?) Balas Nik Damian.

"Shh, non discutere. siamo venuti qui perché vogliamo parlare di chi ha rubato i soldi alla compagnia di RK Kyle." (Shh,jangan gaduh,kita datang sini sebab nak meeting pasal siapa yang curi duit company dari RK Kyle) Qayyum Lutfan cuba untuk menenangkan suasana yang hampir buruk.

"Ok, state tutti zitti. Raf, so chi è il ladro bastardo." (Okey semua diam.Raf,aku dah jumpa siapa bangsat yang kaki mencuri tu) Rizzal Ukasyah menghulurkan tabnya pada Tengku Rafuan yang ada disebelahnya.

"Molti lo prendono di mira adesso perché gli piace rubare i soldi dell'azienda, causando il fallimento di molti. Ma molti non riuscirono a catturarlo anche perché c'erano troppe guardie vigili e severe." Sambung Rizzal Ukasyah.

"oh, quindi è così che giochi? Sembra che abbia toccato la persona sbagliata." (Oh,jadi macam ni cara main kau? Nampaknya kau dah sentuh orang yang salah) Sinis Tengku Rafuan sambil membaca biodata orangnya.

"Hai Rauna." Sapa Farhan yang ada dibelakang Rauna.

"Eh,hai abang Farhan."

"Kenapa semalam tak datang? Rauna tak sihat ke?"

Secret For You: Dia Hanya Untukku!Where stories live. Discover now