Two Birds On A Wire
One Tries To Fly Away
And Then Other
Watches Him Close
From That WireHe Says He Wants To As Well
But He Is A Liar
I'll Believe It All There's Nothing
I Won't UnderstandI'll Believe It All
I Won't Let Go Of Your Hand
Two Birds On A Wire
One Says "C'mon" And The Other Says
"I'm Tired."The Sky Overcast And I'm Sorry
One More Or One Less Nobody Worries
I'll Believe It All There's Nothing
I Won't UnderstandI'll Believe It All I Won't Let Go Of Your Hand
Two Birds Of A Feather, Say That They're Always Gonna Stay Together, But One's Never Going To Let Go Of That WireHe Says That He Will
BUT HE JUST A LIARTwo Birds On A Wire.
♪
•••
"Kau akan jadi King sebab nama kau Raja, sesuai sangat. Aku pula jadi Queen! Queen Rauna. HAHAHA!"
"Tapi perangai awak tak sesuai jadi macam Queen lah sebab awak lasak." Kata Raja Arthur Noah selamba tanpa berfikir dahulu sebelum bicara.
"Ish, kau ni. Macam ni ke kau layan aku sebagai kawan pertama kau? Hem!"
"I'm sorry Queen. Saya janji saya takkan ulang lagi." Raja Arthur pun meminta maaf pada Rauna yang sedang merajuk itu.
"Iya ke?"
"Yes, my Queen." Kata Raja Arthur sambil menunduk sedikit pada Rauna.
"Ha macam ni kan baru bagus. Lain kali dengar cakap aku ye, hehe."
"Emm, selepas itu nak buat apa?" Tanya Raja Arthur.
"Eh, sekejap. Kau tunggu sini sekejap eh aku nak pergi ambil mahkota dekat sana." Raja Arthur pun mengangguk sedikit kepalanya. Rauna pun pergi meninggalkan Raja Arthur untuk sementara kerana mahu mengambil mahkota.
"Bene, questo è tutto ciò di cui dobbiamo parlare per oggi. Ci vediamo un altro giorno." Tok Mal pun mengangguk kepalanya dengan wajah yang serius lalu pergi.
"Rauna, jom balik."
"Ha tapi.."
"Dah dah. Jom. Dah lewat dah ni. Kita makan sama-sama ye." Dengan rasa gembira Rauna pun meletakkan balik mahkota yang ada ditangannya.
"Jom!"
"Arthur. Torniamo indietro."
"But.."
"Torna indietro." Dingin sahaja Raja Archie Noah berkata seperti memberi amaran.
"Please. Give me 5 minutes to wait for someone." Raja Arthur merayu pada ayahnya. Memandangkan dia masih kecil lagi dan masih manja, Raja Archie pun terpaksa setuju.
YOU ARE READING
Secret For You: Dia Hanya Untukku!
Mystery / ThrillerTengku Rafuan Kyle & Rauna Eryn Rauna Eryn seorang yang berani hadap sesiapa pun walaupun pangkat orang itu lebih tinggi daripadanya. Pada masa yang sama dia juga mudah kasihan kan orang dan baik hati. Rauna Eryn tinggal bersama Tok Mal dan Omar Zar...