3. Fejezet

52 4 0
                                    


Négy nap telt el a jótékonysági est óta. Chris és Amy minden nap váltottak pár üzenetet egymással.
A szalon tulajdonosa számára, a csütörtök mindig pörgősebb volt. Ezen a napon véglegesítette a kollégái álltal leadott igényeket, amik tartalmazták a különböző eszközöket, szépségápolási termékeket. Majd ez után a megfelelő partnerek felé el is küldte, amit hétfőnként szállítottak ki.

Amy minden percét imádta a munkájának. Édesanyjával álmodták meg közösen az egészet, de mikor Linda hirtelen elhunyt, Amy hallani se akart az üzletről. Anyukája nélkül nem akarta ezt csinálni. Pedig minden készen állt arra, hogy a munkálatokat megkezdjék. Az utolsó szögig a falon ki volt találva minden. A bútorok ugyan még nem voltak megrendelve, csak kinézték őket, de gondolták ráérnek addig ameddig Martin csapata közel jár az átalakítás végéhez.

Egy nap aztán a férfi megunta, hogy a lánya nem akarja létrehozni azt, amit a két nő közösen megállmodott, így életében először adott egy alapos fejmosást neki. Sosem volt erre szükség, mert Amy mindig is jól nevelt volt, megfontoltan döntött. Ha mégis elakadt, egyből szólt a szüleinek, hogy adjanak neki tanácsot. Még tinédzserként se csinált kirívóan nagy butaságkat.
Végül azzal győzte meg, hogy az édesanyja szomorú lenne, hogy ilyen könnyen feladta. E mellett pont Linda emléke miatt kellett megvalósítania.

Linda és Amy gyönyörűre tervezték meg.
A hely elejében volt a recepció, ami egy U alakú fehér pultból állt, rajta egy gyönyörű orchideaval, ami a két nő kedvenc virága volt . Szembe vele egy vajszínű kanapé, elötte egy üveg kisasztal, amin különböző prospektusok voltak elhelyezve, illetve egy váza, mindig teli virágokkal, amit a szomszédos virágüzletből kaptak kétnaponta. Az asztal két oldalán a kanapéhoz tartozó fotelek helyezkedtek el.
A recepciót egy tejüvegből álló fal és ajtó választott el a vendégtértől.
A fal mögött volt Amy irodája, és egy kis konyha, valamint a raktár. Ezek után kétoldalról helyezkedtek el a különböző helyiségek. Az első volt a fodrászat az egyik oldalon, a másikon a kozmetika. Ezután a manikűr, és pedikűr, majd a szolárium és a masszázs rész. Ezek után a jakuzzi egy légtérben a szaunával és végül az edzőterem. Sajnos egy hátránya volt a helynek, hogy nem nagyon jutott be természetes fény, mert a bejáratnál volt csak ablak, illetve az üzlet legvégén. Különböző eszközökkel azért sikerült megoldani, hogy minden egyes helyiségben megfelelő fény, szellőzés és hőmérséklet legyen.

******

Amy éppen körbejárt még egyszer, hogy pontosítsa a rendelést. Amikor már a fodrászoknál volt, Kristy, a recepciós lépett be az ajtón, hogy keresik. Amy kért pár perc türelmet, mert szerette volna az utolsó helyen is befejezni az egyeztetés.

- Jó napot Mrs Smith! Örömmel látom újra nálunk, és a tündéri kislányát is! - üdvözölte őket, közben átadta a fodrászainak a rendelést, hogy nézzék át.

- Miss Stone, üdvözlöm! Tudja, hogy nem lennék hajlandó máshova menni, mikor itt minden kifogástalan!

- Ennek örülök! Mindig szeretettel várjuk önöket! - mosolygott kedvesen a hölgyre.

- Szia Amy! - köszönt a kislány is, mire édesanyja megdorgálta a tegezés miatt, amire a tulajdonos egyből jelezte, hogy őt nem zavarja.

- Szia nagylány! Milyen hajra vágysz? - nevetett a tűneményes leányzóra.

- A végéből csak kicsit szeretném, ha vágna Miss Robertson és csinálna nekem egy lépcsőzetes frufrut mellé! - vidáman mesélte Amynek.

- Hu ez nagyon szuperül hangzik, igazán nagylányos frizurát választottál! - dicsérte meg. - Ha végeztetek, kopogj be hozzám, mert kíváncsi vagyok hogy sikerült!

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now