8. Fejezet

59 6 5
                                    


A Chrishez vezető úton mind a ketten magukba burkolóztak. Érezhetően megváltozott a hangulatuk. Chris azon gondolkodott, hogy rákérdez mennyit hallott a beszélgetésből. Arra a döntésre jutott, hogy amennyiben azt a bizonyos részt is, akkor lesz ami lesz alapon elmondja neki, hogy komolyan mondta, még akkor is, ha abban a pillanatban érte a felismerés. Nem is sejtette, hogy Amy ugyan úgy érez iránta és hasonlóan hozzá, ő is akkor jött erre rá, amikor a férfi válaszolt a lány kérdésére. Amy is a történtenken gondolkodott. Ő biztos volt abban, hogy nem fogja megemlíteni a dolgot Chrisnek.

A férfi házához érve döbbent rá, hogy nagyon is közel laknak egymáshoz.

-Te nem is mondtad, hogy ilyen közel laksz hozzám! - nem volt felháborodva, de ledöbbenve annál inkább.

- Meg akartalak lepni! - nézett a nő szemébe. - Úgy látom sikerült! - óvatosan mosolygott.

- Igen, abszolút. - nevetett fel Amy, ettől Christ megkönnyebbülés töltötte el.

Chris a kocsival beállta a mélygarázsba,  majd kiszállt, kivette a csomagtartóból a szatyrokat.  Amy a kezét tartotta, jelezve, hogy neki is adjon egyet. A férfi vonakodva, de végül egy könnyebbett nyújtott át neki.

A garázsban lévő kapunál beütötte a kódot, majd felmentek az első emeletre.  A férfi kinyitotta az ajtót, majd Amyt előre engedte. Az előtérbe levették a cipőiket, ezután Chris összeszedte a szatyrokat.

- Gyere beljebb! - invitálta. - Nézz körbe, addig én gyorsan kipakolok!

- Ne segítsek? - bátortalanul állt még mindig.

- Köszönöm, de nem szükséges! - Amy bólintott, majd elkezdett beljebb haladni.

Az előtér nem volt túl nagy, de arra amire tervezték bőven megfelelt.
Egy nagyobb cipőtartó helyezkedett el az egyik oldalon, felette egy nagy tükör. Ezen az oldalon volt a fogas is.
A másikon egy kétszemélyes, kipárnázott tetejü tároló volt, feltehetőleg erre rá lehetett ülni, ha valaki így akarta felvenni a cipőjét. Ez mellett egy kétajtós, padlótól palfonig érő szekrény.

Beljebb lépve egy hatalmas amerikai konyhás nappali volt. Látszott a bútorok színéből, hogy férfi lakja, de Amynek nagyon tetszett.
A falak fehér színűre voltak festve.
A jobboldalon egy hatalmas tévé volt felszerelve, alatta pedig, hosszúkás tévé állvány. Rajta játékkonzol. Ennek két oldalán kettő - kettő kép. A bal oldalon feltehetően a szülei és három testvére szerepelt, vele együtt. A másik képen csak a testvéreivel volt látható. A jobb oldalon az egyik képen két kisgyerek között gugolt. Egy kislány és egy kisfiú. Ez mellet egy tinédzser korú, igazán helyes sráccal karöltve álltak.
Ha jól emlékszik, akkor a férfi emlitette, hogy van egy unokahuga és kettő unokaöccse.
A tévével szemben helyezkedett el egy hatalmas  L alakú kanapé. Előtte egy téglalap alakú kisasztal. A kanapé szabad oldalán pedig egy fotel.
Továbbá ezen az oldalon futott végig egészen a konyháig az ablak, ugyanilyen hosszú erkéllyel. A konyha csodás látványt nyújtott. Bár Amy szerint a férfi, aki éppen ott pakolt, minden bizonnyal szebbé tette az összképet. A nappalit a konyhátol egy pult választotta el. A kettő között egy hat személyes étkezőasztal foglalt helyet. A bal oldalon, szintén L alakban egy könyvespolc állt egy íróasztal társaságában. Ezen az oldalon, hátrafelé egy rövidebb folyósó, végén U alakban három ajtó. Amy úgy gondolta az egyik a fürdő a másik Chris hálószobája és a harmadik talán egy vendégszoba.
A nő lakása és e között volt némi hasonlóság. Nála balra volt először az étkező asztal, mellette a konyha. Az ablakok itt is hosszan vezettek hátra, a hozzá tartozó erkéllyel, bár nem volt olyan nagy mint a férfi lakásában. Ezen az oldalon szintén egy folyósó vezetett három ajtóhoz. Az utolsó a fürdő, középen a háló és az elején a gardrób. Itt szintén jobbra volt a nappali. Mögötte, jó pár méterrel hátrébb lévő falnál, itt is volt pár szekrény többek között könyveknek. Ezek mellett egy ajtó, ami a vendégszobához tartozott.

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now