12. Fejezet

43 6 3
                                    


Amy és barátnője még utoljára megnézte magát a tükörben. Shara a bordó ruhában és szandálban csodásan nézett ki. Szőke haját egy kicsit lazább kontyba fogta fel, elől kihagyva pár tincset, amit hullámossá tett. Zöld szeméhez, fekete füstös sminket készített. Szájára pedig egy kis szájfenyt használt, mert a szeme és a ruhája intenzív színei mellé már nem passzolt volna egy erőteljes rúzs.

Amy haja ki volt engedve, és laza hullámokat csináltak bele. Az ő szeme is füstös jellegű, de enyhén csillogó ezüstre volt sminkelve. Szája pedig matt, sötétebb rózsaszínben pompázott. Ugyan az ő szeme is hangsúlyos volt, de a fekete szett mellé kellett valami, ami kicsit mégis színesebbé tette az összképet.
Shara arany ékszerekkel dobta fel még jobban a kinézetét, Amy pedig ezüsttel.

- Itt vannak a fiúk! Chris most írt.

- Szuper! Akkor bulira fel! - boldogan emelte magasba a kezét. - Én előre megyek.

- Rendben, menj csak! Én is mindjárt jövök. - Shara felkapta a táskáját, majd elhagyta a lakást. Amy körbenézett, majd fogta azt a pár dolgot, amire az este folyamán szüksége lehet, elrakta, majd ő is elindult.

A lépcsőn lefelé jövet a kulcsát próbálta elrakni. Annyira belemerült, hogy hirtelen felsem tűnt neki a három vizslató szempár. Különösen az egyikük, aki szinte lyukat égetett a testén. Amikor felnézett, a szíve hatalmasat dobbant, ahogy meglátta a férfit. Az autójának támaszkodva nézett rá.

Szakállát még rövidebbre nyírta, mint ahogy szokta, de Amy imádta. Amellett, hogy eszméletlenül jóképű volt így, élvezte amikor csók közben cirogatta az arcát. Hajának elülső része kicsit hátrafelé volt beállitva, de nem lapult le. Fekete, karcsúsított inget húzott, ami kiemelte kidolgozott felsőtestét, ennek újját pedig könyékig feltürte. Amy szerette amikor így hordta, nagyon férfias és dögös látványt nyújtott számára. Sötkék, szűkebb fazonú farmert, és az inggel megegyező színű, magasabb szárú bőr cipőt vett fel.

Mikor egymás szemébe néztek, Amy olyat látott, amit még egy férfi szemében sem. Senki nem nézett olyan rajongással rá, ahogy most Chris tette. Ajka először kissé elnyilt, majd egy féloldalas mosollyá változott, amit Amy is viszonzott.

Chris miután meglátta a nőt, akibe visszavonhatatlanul szerelmes lett, úgy érezte a szája kiszáradt, a pulzusa a háromszorosára növekedett a normálishoz képest. Azon gondolkodott mi lenne a megfelelő jelző arra, ami igazán illet volna Amyre. Most minden ami az eszébe jutott, azt silánynak, semmitmondónak érezte. Egyben biztos volt, nem látott tőkéletesebb teremtést a világon. Hálás volt, hogy megnyerte magának.

- Galambocskáim! - köszörülte meg a torkát Shara. - Lennétek szívesek nem csak egymást bámulni, hogy végre elinduljunk? - távolodott el a párjától. - Chris! Tudom, hogy bomba csaj a barátnőm, de a szádat most másra használd inkább, mert a végén itt bulizunk az utcán! - ezután intett Aaronnak, hogy szálljanak be az autóba. A férfi előre akart ülni, de Shara egyből jelezte neki, hogy az már Amy helye.

- Szia kicsim! - lépett oda a barátnőjéhez és átkarolta a derekát, aki kezét a férfi bicepszére csúsztatta. - Lélegzetelállítóan nézel ki, bár nekem mindig az vagy! - a tekintete ide-oda vándorolt Amy szeme és szája között. - Kérlek mond, hogy a rúzsod csókálló!

- Nem tudom! - harapta be alsó ajkát, ami a férfi tekintetét megint oda vonzotta. - Teszteljük le! - kezét Chris tarkojára vezette, ezután magához húzva szenvedélyesen megcsókolta.

- Nekem is olyan szép lett a szám mint a tiéd? - fejét oldalra döntötte és nevetett rá, miután szétváltak. - Tudud mit? Ne is válaszolj. Nekem megéri, hogy rúzsos legyek! - kezébe vette Amy arcát és most ő hajolt oda, hogy az ajkaik újabb csatát vívjanak egymással.
Shara éppen beakart szólni nekik, de mielőtt ezt megtehette volna, a pár egy utolsó szájrapuszi után elindult az autóhoz.

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now