A buli másnapján, az estét már Amynél töltötték. Így egyszerűbb volt Amynek a munka miatt, Chrisnek meg úgy is csak délben volt találkozója, egy gyermekkori barátjával.- Babe! Shara hív! - szólt ki párjának a hálóból, aki éppen a fürdőben végezte a lefekvés előtti rutinját.
- Légyszíves vedd fel! - fogkeféjet kivéve a szájából válaszolt vissza.
~ Szia csajszikám! Na milyen volt az este? - megsem várta, hogy barátnője megszólaljon. Legalább is ő azt hitte, Amy van a vonal másik végén. - Fergetegeset dugtatok a félistennel?
- Szia Shara! - köszörülte meg torkát, azután üdvözölte.
~ Chris? - pár pillatnyi csend után tudott csak megszólalni.
- Nem, Amy vagyok, csak ahogy te fogalmaztál, a fergeteges dugás után mélyebb lett a hangom. - a végére elnevette magát.
~ Ne haragudj, én azt hittem a barátnőm vette fel! - szabadkozott.
- Mivel nem vártad meg, hogy visszaköszönjek, így esélyem se volt, hogy a tudtodra adjam a dolgot.
~ Bocsi azért amit mondtam. - teljesen zavarba volt, kínosan érezte magát, pedig ez nála ritkán fordult elő.
- Nyugi nincs gáz! - nevetett ismét. - Tudom, hogy a csajok is megbeszélnek ilyesmit.
- Mit beszélünk meg mi is? - huppant le Amy az ágyra, egy alvásra használt sport toppban és egy francia bugyihoz hasonló nadrágban. Chris közben kihangosította a telefont. Ez után tűnt fel neki, kedvese miben tervezett aludni.
~ Chris! El ne merd mondani!
- Mit ne mondjon el? - szólt közbe Amy. Lefeküdt az ágyra hason fekve, így szerelmének tökéletes rálátása volt kerek posijára.
- Bocsi Shara, de kivagy hangosítva! - vigyorgott, bár a nő ezt nem láthatta, de biztos volt benne. Közben le sem vette a szemét a mellette fekvő nőről.
~ A fene vigyen el! - morgott. - Szia Amy!
- Szia! Elárulja végre valaki, hogy miről is van szó? - közben Chris letette elé a telefont és rafinált módon hátulról rámászott, majd csókolgatni kezdte.
- Én nem érek rá! - szólt közbe két puszi között. - Jobb elfoglaltságom akadt.
- Chris fejezd be! - kuncogva szólt rá.
~ Ti most szexelni készültök? - a hangok alapján, amit a színész csókja okozott, erre a következtésre jutott.
- Nem, dehogy is. - próbálta a szerelmét lerázni magáról, de nem járt sikerrel.
- Édesem, te csak a magad nevében beszélj! - folytatta a félbehagyott tevékenységét.
~ Na jó, én azt hiszem hagylak titeket!
- Várj miért hívtál? - nyújtott el az á betűt, mert Chris hirtelen mozdulattal a hátára fordította és így támaszkodott felette.
- Azért hívott, hogy megtudja mennyire jót szeretkeztél velem! - közben Amy kezeit a feje fölé szorította, így nem tudta eltakarni pirosodó arcát.
~ Nagyon gonosz vagy Evans! - tettetett mérgességet, de valójában nem haragudott. - Hagyom, hogy folytassátok, amit Chris elkezdett, holnap beszélünk. - ezután elköszöntek egymástól.
- Olyan bolond vagy! - csapott a vállára, majd miután a férfi elengedte a kezét, magához húzta egy csókra. - De az én bolondom! - most a színész tapasztotta ajkát az övére.
YOU ARE READING
Hihetetlen Szerelem
FanfictionA történet egy hétköznapi nő, és egy ismert színész megismerkedéséről és kapcsolatuk kibontakózásukról szól. " - Meg ne próbáld, mert így még gyönyörűbb vagy! - mélyen néztek egymás szemébe. - Azért jöttem, mert már nem tudtam tovább várni. -Mire ne...