4. Fejezet

46 4 2
                                    


Az elmúlt hetekben Amy és Chris igyekezett minél többet találkozni, bár ez nem volt könnyű, elsősorban a férfi munkája miatt. Akadtak napok, amikor nem sikerült személyesen összefutniuk. Olyanra is volt példa, hogy csak egy gyors ebédre, vacsorára jutott idő. Telefonon és üzenetben mondhatni egész nap kapcsolatban voltak egymással, ezzel kicsit kompenzálva a kevés személyes találkozást. Az is nehezítette a helyzetüket, hogy kellő odafigyelést igényelt a találkozóik megszervezése, nehogy idő előtt lebukjanak a rajongók, vagy a média előtt.

Chris nem szerette volna, ha az ismerkedési szakaszukban ostromolni kezdték volna őket, különösen a nőt. Próbálta ezzel is óvni az alakulófélben lévő kapcsolatukat.
Hiába vágytak már mind a ketten többre, Chris ezek miatt sem lépett még. Pedig érezhetően feloldódtak egymás társaságában, flörtöltek, incselkedtek. A színész a nemrég tartó ismeretség ellenére megbízott Amyben, ami kölcsönös volt. Mégis tartott attól, hogyha egy párt alkotnának, akkor egy idő után Amy se bírná azt, ami vele és hírnevével járt. Nem szeretett volna megint csalódni! Így, hogy idén tölti a harmincadik életévét, vágyott már egy szerető társa, akivel kesőbb akár családot is alapíthat.

Amy is félt attól, hogy ismét újra a törött szívének darabjait kell összekaparnia, de úgy érezte lassan készen áll, hogy kockáztasson. E mellett az is aggasztotta, hogy Chris talán azért nem lépett még, mert nem akart semmi komolyabb dologba bonyolódni vele, bár a férfi viselkedése nem erről árulkodott.

Amy szomorúan vette tudomásul, hogy Chrisnek ismét el kell mennie pár napra, amitől a színész sem volt kivételesen a legboldogabb. Viszont úgy gondolta, talán ez a pár nap, amit nem találkoznak, majd lépésre készteti a férfit.

A színész elutazásának napján a két nő elment együtt ebédelni. Amellett, hogy Shara mesélt a bimbózó kapcsolatáról, Amyit is kifaggata, hogyan alakulnak a dolgok a férfi és közte.
Elmesélte, hogy eddig mi történt köztük Chris-szel és az aggályairól is beszámolt.

- Szívem, azért mert még nem csókolt meg, az nem jelenti azt, hogy nem akar tőled semmit.

- Akkor mi lehet a gond, nem értem? - kérdezte szomorkás arcot vágva. - Lehet, mégsem tetszek neki eléggé, vagy nem vagyok elég érdekes számára! - gondolkodott hangosan.

- Jesszus, hogy te mennyi butaságot hordasz itt össze! - fogta a fejét Shara. - Most akkor jól figyelj rám! Ez a férfi rettenetesen oda van érted! Teljesen elvarázsoltad! Te tényleg azt hiszed nem akar tőled semmit? Nagyon is akar, de fél. Ő is fél mint te. Tudod mitől? - Amy nemlegesen megrázta a fejét. - Fél attól, hogy mi van, ha neked gyors a tempó, vagy hogyan dolgoznád fel a vele járó ismertség hátrányait. Pedig érzi, hogy napról napra közelebb kerültök egymáshoz. - kezével hadonászva beszélt, mert teljesen felpörgette magát a végére.

- Ezeket mi alapján állítod? - értetlenkedett Amy.

- Szerinted? - kérdően felvonta a szemöldökét. - Chris legjobb barátja a párom. Ebből következik, hogy én Aarontól tudom, ő meg Christől. - Amy szemei kikerekedtek a csodálkozástól. Nem gondolta, hogy az ellenkező nem tagjai is szoktak bensőséges dolgokról beszélgetni egymással.

- Akkor most mit csináljak?- tanácstalan volt. Jó pár évvel ezelőtt randizott utoljára.

- Majd diszkréten szólok pár szót az érdekedbe. - kacsintott rá. - Javaslom, ha haza jön, hívd fel magadhoz vacsorára. Rendben?- Amy helyeslően rázta a fejét.

- Köszönöm, te vagy a legjobb barátnő a világon! - ölelték meg egymást, mire Amy mobilja jelzett, hogy üzenetet kapott.

Mivel az asztalon volt a telefonja, mind a ketten látták kitől jött az üzenet. Amy meglepődött, mert a férfi csak két órája szállt fel a repülőre, ami azt jelenti, hogy nemrég landolt csak a gépe. Nem gondolta, hogy ilyen hamar fog jelentkezni. Sejtése szerint csak jelezte, hogy minden rendben volt az úton.

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now