18. Fejezet

42 6 0
                                    


- Mit csinálsz édes? - karolta át hátulról Amy derekát, akinek egy papír volt a kezében.

- Csak ellenőrzőm, hogy mindent elraktál-e! - fürkészte továbbra is a listát.

- Inkább engem ellenőrizz le! - maga felé fordította, fejét pedig kissé oldalra döntve mosolygott. Hiába hagyta el a száját egy huncut mondat, azért nagyon jól esett neki, hogy Amy ebben a formában is törődik vele.

- Alig két órája csábítottál el! - karolta át a nyakát, közben alsó ajkát beharapta.

- Te is tudod jól, ha rólad van szó telhetetlen vagyok. - húzta magához közelebb. - Pláne, ha így harapdálod a szádat! - szorosan átölelte, majd gyengéden megcsókolta.

- Ha most szépen szót fogadsz, és el jössz aludni, akkor talán reggel meglátom mit tehetek érted! - reagált miután megszakította a csókot.

- Gonosz kis boszi vagy! - nevetett. - Készülj fel, mert amikor újra találkozunk, egyből a magamévá teszlek, legalább tíz féle formában! - miközben rekedtes hangon beszélt, megsimogatta, majd meg is markolt Amy fenekét.

- Vigyázz, mert szavadon foglak, és behajtom mind a tízet! - szexisen búgó hangon beszélt. - Először szemből a pulton, utána hátulról a pultnál, majd lovagló pózban. - Chris gyorsan az egyik kezét a szájára tapasztotta, mielőtt folytatta volna a felsorolást.

- Ó a francba! - a másik kezével pedig az ágyékához kapott.

- Mi a baj édes? - kacagott, miközben megsimogatta Chris, férfiasságának feszülő kezét.

- Vizuális típus vagyok, és ez beindított. - szenvedő hangon felelt. - Nem mellesleg az sem segít a helyzetemen, hogy a kezedet, a kezem és némi textil válassza el a farkamtól.

- Chris Evans legközelebb gondold meg mit mondasz! - ártatlan arcot vágott és felhúzta mindkét vállát. - Néha visszanyal a fagyi. - ezután elindult a hálóba.

- Most így itt hagysz? Ebben az állapotban? - az előbbinél is nagyobb szenvedéssel beszélt, hátha ez meghatja Amyit.

- Sajnálom baby, de én már csak ilyen rossz kislány vagyok! - nevetett fel.

- Remélem most egy ideig azért kibírod? - pihegett a színész mellkasán, a második szeretkezés után, reggel.

- Attól függ meddig? - válaszolt, majd belepuszilt a hajába.

- Nem tudom, talán két-három hetet? - könyökölt fel és nézett Chris szemébe, aki elhúzta a száját. - Menni fog? - tudta neki is nehéz lesz, de elsősorban nem az intim együttlétek miatt, de azért az sem volt utolsó szempont. Még sohasem élvezte ennyire a szexet. Chris mellett pedig minden gátlásától megszabadult.

- A szex részét ki fogom bírni! - simogatta meg szerelme arcát. - Viszont annak a gondolata, hogy nem leszel mellettem, már most kikészít! - a vallomása után érzékién megcsókolta. Igyekezett minden érzelmét belesűríteni, hogy így is tudassa Amyvel, mennyire szerelmes belé. - Szeretlek! Mindennél jobban!

- Én is szeretlek! Mindennél jobban! - válaszolt ugyanúgy, mialatt Chris boldogságtól csillogó szemébe nézett.

A garázsban Amy a saját autója felé indult meg. Pár nappal ezelőtt abban egyeztek meg, hogy az övével viszi el Christ. Mivel ott nem nagyon lesz szüksége kocsira, ezért Amy fog odamenni, elhozza, majd vissza is viszi.

- Nem jössz? - megállt, ezután hátrafordult.

- Inkább menjünk az enyémmel! - állt az Audi mellett.

Hihetetlen Szerelem Donde viven las historias. Descúbrelo ahora