~ Akik csak most kapcsolódnak be a műsorba, azoknak elmondanám, hogy mai vendégem Chris Evans! - informálta Karen a nézőket, ezután a kamera a férfit mutatta. Amy barátnőjére nézett, majd lerogyott a kanapéra. - Eddig Christ a karrierjéről faggattam, most azonban a magánélete lesz a téma.- Mi fog történni? - tette fel a kérdést, miközben Shara felé fordult, aki már mellette ült.
- Majd megtudod! Csak figyelj, oké? - válaszolt miközben megsimogatta barátnője karját.
~ Chris! Pár héttel ezelőtt napvilágot látott, hogy újra kapcsolatban vagy! - a kamera mind a kettőjüket mutatta. - Hogyan ismerkedtetek meg?
~ Amyt egy jótékonysági esten ismertem meg. - válaszolt tömören. Úgy tűnt Sharaéknak, mintha ideges lenne.
~ Nem tartasz attól, hogy részéről csak színjáték az egész? - Amy már megsem lepődött ezen a kérdésen.
~ Nem! - határozottan felelt. - Ha az emberek ismernék egy kicsit is, akkor egy pillanatra sem jutna ilyen az eszükbe! - beszéd közben sokszor a kamerába nézett.
~ A családod ismeri már? ~ Amy tudta, hogy merre tereli Karen a beszélgetést.
~ Még nem! - szomorúbb hangnemre váltva beszélt. - Nem olyan rég került volna rá sor, de végül meghiúsult.
~ Ennek közé van ahhoz, hogy az internet szinte felrobbant attól, hogy megcsalt téged? - a műsorvezető együtt érzően nézett Chrisre. - Mondjuk ennek fényében csodálkozom, hogy te mégis ennyire kedvesen beszélsz róla!
~ Igen közé van, de ez esetben én hibáztam és nem ő! - Karen szemöldöke az égig szaladt.
~ Chris, ezt nem igazán értem! Ne haragudj, hogy ezt mondom, de semmi nem adhat okot arra, hogy valaki megcsalja a másikat! - Chris, és a két nő is otthon egyetértett ezzel , csak mások nem tudták az igazat.
~ Nem lenne gond, ha most itt üzennék neki? - előre hajolt, a térdén megtámaszkodva fordult Karen felé. - Így mindenki megfogja érteni a dolgot.
~ Persze nem probléma! - pár pillanat után szólalt csak meg. Valószínűleg váratlanul érte. Nyilván ez nem volt előre megbeszélve.
~ Amy! Remélem most hallod azt amit mondani szeretnék! - Shara megfogta barátnője kezét, és mosolyogva, bátorítóan megszorította. - Nem tudom szavakkal elmondani mennyire sajnálom, hogy fájdalmat okoztam neked! Sharanak igaza volt! - Amy ennél a résznél, értetlenül barátnőjére nézett, majd miután semmi reakciót nem kapott, újra Chrisnek szentelte a figyelmét. - Legszívesebben fenéken rúgnám magam, ha tudnám, bár az így is csekély büntetés lenne számomra! - olyan síri csend volt, hogy még egy légy röpülését is hallani lehetett volna, ha Chris nem beszél. - Hülye voltam, mert ahelyett, hogy megbeszéltem volna a dolgot, kérdés nélkül hátat fordítottam neked! - ezután egy mély levegőt vett. - Könyörgöm bocsáss meg nekem! Amy, mindennél jobban szeretlek és belehalok a hiányodba! - ekkor a közönség úgy sóhajtott fel egyszerre, mint a filmekben amikor valaki szerelmet vall a másik félnek. Végül is ez történt, csak nem egy filmben voltak. - Tudom, hogy azt beszéltük, ha eljön az ideje, hogy nyilvánosan is hallják tőlem, hogy egy párt alkotunk, akkor azt előtte megbeszélem veled! - Amy könnyei anélkül potyogtak, hogy észrevette volna. - Ne haragudj, hogy az engedélyed nélkül döntöttem, de nem tudtam mit tehetnék, hogy meghallgass! Tudom én sem hallgattalak meg, amikor kellett volna, de muszáj volt valahogy megpróbálnom, hogy ezek a szavak eljussanak hozzád! Még akkor is, ha nem bocsátasz meg nekem! - Amy hangosan felzokogott. Chris ezek után újra hátradőlt a fotelbe, amin helyet foglalt.
YOU ARE READING
Hihetetlen Szerelem
FanfictionA történet egy hétköznapi nő, és egy ismert színész megismerkedéséről és kapcsolatuk kibontakózásukról szól. " - Meg ne próbáld, mert így még gyönyörűbb vagy! - mélyen néztek egymás szemébe. - Azért jöttem, mert már nem tudtam tovább várni. -Mire ne...