11. Fejezet

42 6 3
                                    


Elérkezett a szombat, amikor bulizni készültek. Amy nem ment be a szalonba. Az előző estét Chrisnél töltötték. Sharaval úgy beszélték meg, hogy tizenegykor a pláza bejáratánál találkoznak. A barátnője a fejébe vette, hogy az estére új ruhát kell vegyenek.

Amy éppen a kései reggelijüket készítette. Gofrit csinált, mert tegnap kiderűlt, hogy a párja imádja. Megakarta lepni, így kicsit próbált előbb felkelni, hogy időben kész legyen vele.
Már otthonosan mozgott a férfi lakásában, ahogy Chris is nála.

- Jó reggelt kicsim! - ölelte át a derekát a férfi, majd a nyakába csókolt.

- Jó reggelt szépfiú! - fordult kicsit oldalra, hogy ő is tudjon egy puszit adni az arcára. Chris viszont úgy gondolta, jobb helyen lesz a száján, így hirtelen elfordította a fejét.

Természetesen az arcrapusziból csók lett, mint minden ilyen alkalommal. Chris nem tudta megállni, hogy a nyelvével ne érezze a nő ajkát és bársonyos nyelvét. Amy olyanná kezdett válni számára, mint a drog és ezzel párja sem volt másként. Mind a ketten érezték, hogy eljött az a pont, amikor már nem tudnak és nem is akarnak tovább várni. Érezni akarták a másik minden egyes porcikáját. Tudták, ha ez megtörténik, teljesen függőjévé fognak vállni egymásnak.

- Chris, gyere együnk! - tolta el kissé magától. - Nemsokára találkozom Sharaval és még szeretnék előtte zuhanyozni is! - próbált ellépni a férfitől, de nem engedte. Szorosan a szájára tapasztotta a sajátját, derekánál fogva irányította az üres pultrészhez és felültette rá. Amy széttárta lábait, így a férfi közéjük tudott állni. Az egyik kezét bevezette a nő polója alá és a hátát simogatta, a másikkal  támaszkodott. Amy a férfi meztelen felsőtestén vezette felfelé a kezeit, a nadrágja szélétől kezdődően. Minden kockát lágyan érintett, ezután a mellizmain is végigvezette a kezét. Ennek hatására  Chris kicsit kijjebb húzta a pulton. Így Amy számára jól érezhetővé vált a férfi kemény férfiassága. Vágyat érzett arra, hogyha csak nadrágon keresztül, de megsimogassa. Az egyik kezét a mellkasán hagyta, míg a másikkal elkezdett Chris felsőtestén lefelé haladni. A férfi sejtette mire készül, rettenetesen akarta is, de ha most hozzáér, akkor az önuralma elfog fogyni és nem ebben a formában akart először együtt lenni vele. Az utolsó pillanatban kapta ki a nő polója alól a kezét és állította meg a másikét.

- Kicsim! Ha tudnád mennyire kívánlak és  érezni akarom a tested, de nem így! - Amy ártatlanul nézett rá.

- Egy kicsit többet akartam kapni belőled, csak egy kis ártatlan simogatás lett volna. - tudta, hogy ezzel veszélyes vízekre akart evezni.

- Babe! Ahogy te fogalmaztál, ártatlanul hozzáérsz a farkamhoz, akkor a türéshatáromnak vége és itt helyben magamévá teszlek! - Amyt felizgatta Chrisnek ez a keményebb oldala, így szerette volna összezárni a lábait, hogy enyhitsen, a szinte már fájdalmas lüktetésen, amit a lába között érzett.

- Ha így beszélsz hozzám, akkor én fogom elveszíteni az eszem és olyat teszek, hogy képtelen leszel leállni! - suttogta a fülébe. Chris férfiassága ettől megrándult. Most azonnal egy hideg zuhanyra volt szüksége.

- Azt hiszem jobb, ha elmegyek és letusolok! - nyomott egy puszit a kedvese szájára és már ott sem volt. Amy csak halkan kuncogott egyet.

Reggeli után Amy is elment fürdeni. Mivel elfelejtett ruhát bevinni a fürdőbe, így csak egy törölközőbe ment ki. A melle felső része kicsit kidomborodott belőle  a fenekét is éppen csak takarta.

- Basszus Amy! Direkt kínzol? - épp az íróasztalnál pakolászott, amikor a nő kijött a fürdőből.

- Nem csináltam semmit! Nem értem mi a gond! - ártatlanul pislogott. Jól esett neki, hogy látványosan fel tudja húzni a férfit és ez még csak a kezdet volt. Ahogy telt az idő, Amy egyre jobban kezdte elhagyni az szende énjént és hagyta, hogy felszínre törjön a rossz kislányos. Persze ez csak is a szerelmének volt köszönhető.

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now