7. Fejezet

51 6 9
                                    


Másnap reggel Amy teljesen kipihenten ébredt. A mellette fekvő férfi még édesen aludt, a lány derekát ölelve. Végigsimitott saját ajkán, ami még mindig duzzadt volt a rengeteg csókolózástól.

Próbált óvatosan kicsúszni Chris keze alól, nehogy felébressze.
Átment az apró gardrób szobába, ott kiválasztott egy egyszerű fehér toppot és egy fekete, fenekét éppen csak eltakaró rövidnadrágot.

Egy alapos zuhanyzás után felöltözött, a nappaliba kitárta az erkély ajtót, hogy friss illattal töltse meg a helyiséget.
Reggelire csinált rántottát, sűlt bacont, pirítóst. Magának készített egy tejeskávét, Chrisnek még nem akart, majd frissen csinál, ha felébredt.

Mindent gondosan letakart, kiment az erkélyre, beleült az egyik kerti fotelbe, lábait pedig felhelyezte a másikra. Az arcát cirógatta a nap, amit csukott szemmel élvezett. Szeretett itt pihenni, olvasni. Alkalom adtán tökéletes helyet biztosított, ha Sharaval egy csajos estét tartottak. A terasz egy hátsó kis kertre nézett, ami a szembe lévő épülethez tartozott. Ugyanezt a kilátás lehetett látni az üzlet végében lévő ablakokon keresztül is. A kert sok virágot, pár nagyobbacska fát és csodás, zöldben pompázó füvet rejtett magában. Erről az oldalról mindig frissebb illat lepte el a lakást. Az utcára néző ablakokat inkább nagyon korán reggel vagy késő este nyitotta ki. Ezekben az időpontokban kisebb volt az autós forgalom.

- Jó reggelt! - köszönt Chris. Amy csukott szemmel viszonozta. A férfi főléhajolt és adott a szájára egy puszit. Amy észre sem vette, hogy felkelt. Pedig már egy ideje ébren lehetett, mert friss, férfias, enyhén mentás és citrusos illat kúszott be az orrába.
Chris felemelte Amy lábait, leült, majd  ölébe helyezte azokat. Így figyelte hol barátnőjét, hol a  kertet.

- Nem érzed úgy, hogy merényletet követsz el ellenem? - szólalt meg pár perc elteltével, miután felmérte a férfit. Egy fekete boxer volt csak rajta.

- Nem értem mire gondolsz? - vigyorgott rá.

- Arra gondolok, hogy itt ülsz elöttem szinte teljes meztelenül. - hunyorgott, a szemébe sütő nap miatt.

- Vicces vagy, ugye tudod? - a nő nem értette, mi volt vicces, így nemlegesen megrázta a fejét. - Mondod ezt te, itt ülve velem szemben, egy fehér felsőben, ami teljesen kiemeli minden domborulatod, még a legkisebbeket is! - Amy a mellei ellé kapta a kezét, Chris ezen pedig jót nevetett. - Arról a falatnyi nadrágról nem is beszélve! Akkor most ki is követ el merényletet?

- Tudod mit? Én kiegyezek egy döntetlenben! Mit szólsz? - adta meg magát.

- Ne haragudj, de ezt nem fogadhatom el, esetleg egy feltétellel! - mivel Amy közben levette az öléből a lábát, így a térdére helyezve alkarját, hajolt közelebb a nőhöz.

- Hallgatlak! - vette ő is fel ugyanazt a pozíciót,  mint a barátja, így csak pár centi választotta el őket egymástól.

- Akkor fogadom csak el a döntetlent, ha megtudsz győzni! - kacsintott. Tudta, hogy  pillanatok alatt képes lesz rá.

- Rendben! - felállt, majd beleült az ölébe.

- Kezdetnek nem rossz! - ölelte át a derekát.

- Azt mondod? - mosolygott rá. Ezután kissé megnyalta saját ajkát, mire Chris finoman megmarkolta őt.
Közelebb hajolva a nyakához, gyengéd puszikat hintett rá, a fülét is érintve. A férfi száját egy izgató nyögés hagyta el. Amy ezt a mozdulatsort megcsinálta a másik oldalon, ami az előbbi reakciót váltotta ki . Ezután  kicsit eltávolodott és újra megnyalta saját száját. A férfi fejében az járt, bárcsak ő érinthetné azokat a puha párnácskákat! Amy közelebb hajolt hozzá, majd végignyalt mostmár Chris ajkán is, aki egyből utána akart kapni, hogy végre megtudja csókolni, de a nő gyorsabb volt. Amy ezt párszor megismételte és Chris minden alkalommal megpróbaltam megcsókolni, sikertelenül.

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now