6. Fejezet

56 6 5
                                    


A vacsora remekül sikerült. Chrisnek minden ízlett, nem csak kedvességből dicsérte meg Amyit, hanem azért, mert valóban nagyon finomak voltak az ételek. Ezek után kitalálták, hogy Hotel Transylvania maratont tartanak, ahogyan azt korábban megbeszélték. Az első részből nem sokat láttak, mert szüntelenül egymást kényeztették és cirogatták. Amy hirtelen ötlettől vezérelve kissé felemelkedett, majd finoman Chris ölébe ült. A férfi szájából egy izgató sóhaj tört elő.

- Ne haragudj, fájt? - kérdezte Amy udvariasságból, holott tudta, ez nem az a fajta hang volt, ami a fájdalomhoz köthető. Nagyon is jól érezte a férfi kemény férfiasságát, de ez külön örömet okozott neki, mert tudta  miatta alakult ki.

- Dehogy is fáj, sőt! Te ne haragudj érte, ezt sajnos nem tudom irányítani! - korainak gondolta ő is, de nem tudta kordában tartani a testét a nő édes, finom csókja, és közelsége miatt. Arról már nem is beszélve, hogy amikor ráült, érezte a belőle áradó forróságot, ami bizonyította számára, hogy párja teste is reagált rá.

- Azt hiszem, inkább leszállok, jó? - így gondolta jónak, bármennyire is élvezte ezt a helyzetet. Nőként ugyan úgy vágyott az intimitásra, mint egy férfi. Annyira régen érezte már milyen, amikor a párjával kölcsönösen kényeztetik egymást, hogy szinte el is felejtette ezt az érzést. Teljes mértékig úgy gondolta, ma semmi komolyabb nem fog történni köztük,  de ahogy a férfi hozzáért, felébresztette benne a vágyat. Ha Chris szeretett volna szexuálisan is együtt lenni vele, biztos, hogy képtelen lett volna megállítani. Amit biztosan nem is bánt volna meg.

- Nem kell, nagyon jó ez így, csak kérlek ne mozdulj meg egy kis ideig! - egy pillanatra se akart távol kerülni Amyitől, még akkor sem, ha ez borzasztó nagy önuralmat igényelt. - Csak beszélj hozzám, tereld el a figyelmem!

- Végül is mondani akartam valamit, vagy inkább kérdezni! Az, hogy ez mennyire tereli el a figyelmed az majd kiderűl! - harapta be az ajkát, mire Chris gyengéden belemarkolt a nő csipőjébe. Amy ezt a mozdulatot nem szándékosan csinálta, egyszerűen akaratlanul elöjött belőle a csábító nő, amikor olyan férfival volt, akibe megbízott és boldog volt a közelében.
- Azt szerettem volna kérdezni, hogy holnap milyen programod van?

- Az a helyzet, hogy holnap dolgom van. - Amy próbálta palástolni, de kicsit csalódott lett a választól. Pedig tudta, hogy sok olyan nap lesz, amikor nem fognak tudni találkozni, sőt nem csak napok, akár hetek vagy hónapok is. - Tudod, azt terveztem, hogy egy csodálatos nővel töltöm a napot, amennyiben ő is ráér. Lehet, hogy ismered is.-a  fejét kicsit oldalra döntötte és plafon felé nézett, gondolkodást imitálva. - Magas, nagyon csinos és gyönyörű. Eszméletlenül jó alakkal rendelkezik, de ezt ne áruld el neki! - nevette el magát, amibe Amy is csatlakozott. - Hosszú fekete haja van és magáénak tudhatja a világ leggyönyűbb kék szemét. - folytatta a jellemzést.

- Azt hiszem Mr Evans, tudom kiről beszél. Amy Stoneról van szó, ugye? - Chris bólintott. - El kell keserítsem, mert barátja van! - ment bele a játékba. - Nagyon sajnálom, de azt hiszem velem kell beérnie!

- Azt hiszem, őn is remek választás hölgyem! Mondja mik a tervei? - tetszett neki a játék, amit Amyvel nem elöször alkalmaztak.

-Tudja Mr Evans, arra gondoltam, hogy esetleg ma éjszakára itt maradhatna velem! - nyalta meg felső száját. - Esküszöm nincs hátsó szándékom! Pláne egy olyan férfit nem fogok elcsábítani, akit a szíve máshoz húz! - jól esett neki, hogy incselkedhet kicsit.

- Komolyan gondolod Amy? - már most imádta minden percét annak, amit a  nővel eltölthetett.

- Ne haragudj! Gyors még, igaz?- sütötte le a szemeit, magabiztossága pillanatok alatt el is tűnt.

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now