13. Fejezet ( 18+)

71 7 11
                                    


a férfin lévő ing gombjait, majd elkezdte kigombolni. Mivel nem látta, így kicsit nehezebb volt kivitelezni a dolgot, de végül a férfi segített. Eltávolodott szerelmétől, majd egy laza mozdulattal lekapta magáról a ruhadarabot és a földre dobta.

Amy csodálattal nézte a tökéletesen kidolgozott felsőtestet. Nem volt kifejezetten újdonság számára a látvány, de most mégis más érzés volt. Ahogy megérinteni is. Azt gondolta ezt sosem fogja megunni.

Christ szinte felperzselte a nő tekintete, érintése. Amy a kezét levezette a nadrágja övéig, amikor a férfi az állánál fogva felemelte a fejét, ezzel megakasztva a tevékenységében.

- Azt csinálhatsz velem, amit csak akarsz! - hajolt le, hogy megcsókolja a száját. - Tiéd vagyok teljesen!

- Ez elég felelőtlen kijelentés volt Mr Evans! - harapta be alsó ajkát, majd folytatta, amit az előbb elkezdett.

- Nem érdekel! - jelentette ki határozottan. - Ameddig csak az enyém mindened, nem érdekel!

- Mindenem a tiéd! - nézett hosszan a férfi szemébe.

Az öv szétcsatolása után kigombolta a nadrágot és a cipzárt is lehúzta. Chris segíteni akart a nadrágját letolni, de Amy megállította.

- Ne vedd el tőlem ezt az élvezetet! - állt lábujjhegyre, így suttogta a szavakat a szerelme szájára, kezével pedig gyengéden megsimogatta a péniszét. Chris száját egy szexi, férfias nyögés hagyta el.
Következő lépésként, két ujját beakasztotta a nadrágba és lehúzta. Ezután végigsimitott a férfi testén.

- Gyere babe, most vegyük le rólad is szépen ezt a ruhát! - nyúlt a hátán lévő cipzárhoz. - Látni akarlak végre!

- Csak húzd le és utána helyezd magad kényelembe! - Chris azt tette, amire kérte.

Ezt követően Amy távolabb lépett. Először az egyik vállán, majd a másikon tolta le az anyagot. Kibujtatta a kezét, de a melle még takarásban volt. Chris előrehajolt és megtámaszkodott a térdein. Pislogni sem mert, nehogy valamiről lemaradjon. A férfiássága újra készen állt Amyre.
Szerelme lassú, érzéki mozdulatokkal folytatta a vetkőzést és végre láthatóvá vált a gyönyörű melle. A bimbója teljesen megvolt keményedve. A kezével egy utolsót tolt a ruháján, ami végül a földön landolt. Így már csak egy fekete csipkecsoda takarta.

Chris lába közé lépett, kezét a vállára tette. A keble pont egy magasságban volt szerelme fejével. A férfi megbabonázva nézte. Még mindig nem tudta elhinni, hogy ennyire szerencsés. Kezével először cirogatni kezdte a lány lábát. Onnan áttért a formás popsira. Ezzel viszont nem érte be. A szemével is fel akarta térképezni ezt a területet, amit eddig csak ruhában vagy egy falatnyi nadrágban látott. Megforditotta Amyt, a látvány szebb és tökéletesebb volt, mint amit valaha látott. Körkörös mozdulatokkal simogatta a domborúlatot. Őrjítő késztetés érzett arra, hogy a szájával is érintse. Kezével két oldaláról tartotta egyhelyben, ezután nyelvével megkóstolta, finoman megharapta. Ezeket a mozdulatokat többször megismételte. A nő bőre teljesen libabörős lett, fejét hátrahajtva élvezte, sóhajokkal adta a férfi tudtára, hogy mennyire izgató ez számára.

Kicsivel később Amy döntött úgy, hogy visszatér eredeti helyzetéhez. Érezni akarta magán mindenhol a férfi érintését. Chris lehúzta magához egy csókra, majd hagyta, hogy visszaegyenesedjen. Így a férfi elsőként a hasát cirogatta meg, majd mindkét kezével a keblét simogatta. Amy hüvelye annyira lüktetett és nedves volt, hogy akár most azonnal kész lett volna magába fogadni szerelmét, de nem akart ilyen hamar a lényegre térve, elkapkodni semmit. Tudta, hogy ma nem ez lesz az egyetlen alkalom, hogy szeretkezni fognak. A várakozás okozta szexuális vágyuk egymás iránt nem fogja egy alkalommal beérni.

Hihetetlen Szerelem Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang