14. Fejezet ( 18+)

68 6 3
                                    


Reggel Chris ébredt fel előbb. Egy darabig figyelte szerelmét, ahogyan alszik. Az éjszaka történtek jártak a fejében. Határtalanul boldognak érezte magát. Csodálatos volt az együttlétük minden pillanata.

Arra gondolt, meglepi kedvesét és csinál maguknak reggelit. Elég ügyes volt a konyhában, ami édesanyjának volt köszönhető. Sokszor nyaggata őt és öccsét, hogy segítsenek neki a főzésben. Scott is eleinte vonakodva tett eleget Lisa kérésének, de ahogy egyre több étel elkészítését kezdte elsajátítani, annál inkább lelkes lett, fivérével ellentétben. Egy nap aztán a nő leült idősebbik fiával és elmagyarázta neki, miért fontos ez. Nem azért invitálta gyermekeit ebbe a tevékenységbe, mert ő egyedül nem tudta volna ellátni a népes családot, hiszen eddig is ezt tette, minden probléma nélkül. Azt akarta, ha kirepülnek otthonról és úgy hozza az élet, hogy egyedül élnek, akkor ne egyenek állandóan éttermi ételt vagy éppen gyorskaját, ami kifejezetten egészségtelen. Emellett minden bizonnyal, ha párkapcsolatba kerülnek, akkor választottjaik biztosan örülni fognak annak, hogy gyermekei helyt állnak a konyhában is. Ezzel végül sikerült Christ is meggyőznie.

Így történt, hogy a férfi felkelt, felhúzott egy szürke szabadidő nadrágot és a konyhát készült célbavenni. Előtte azonban visszanézett a békésen alvó párjára. Amy hason feküdt, a takaró csak a fenekét takarta. Melleinek egy icipici része kidomborodott a pozíciónak köszönhetően. Még alvás közben is gyönyörűnek látta, ahogyan felkelés után is. Kissé kómásan, kócos hajjal is erősen megdobogtatta a szívét. Egy ötlettől vezérelve felkapta telefonját, ezután lefotózta a mit sem sejtő kedvesét. A konyhába menet beállította főképernyője hátterének. Eddig egy közös kép töltötte be ezt a szerepet, amit most a zárképernyőhöz állított be. Nem akarta, hogy intimebb helyzetben lévő kedvesét más is lássa, ugyanakkor a közös fotójuktól sem szeretett volna megválni, amit a nő készített róluk.

Ezen a képen a színész hátulról ölelte át a lányt, fejét nyakhajlatában támasztotta meg és boldogan mosolyogva néztek a kamerába. Amy hátterét is ugyanez foglalta el. Számos ehez hasonló fényképet tartalmaztak telefonjaik, de ez volt a legkülönlegesebb mindkettőjük számára. Hogy miért? A válasz egyszerű volt. Ez a fotó volt a legelső, amit megörökitettek magukról.

A férfi először végül a nappaliba ment, hogy a konyhában való ügyködése közben, hallgasson egy kis zenét. Mivel nem szerette volna kedvesét felkelteni, így vezeték nélküli fülhallgatóját vette igénybe. Miután a zenét elinditotta, neki látott a reggeli elkészítésének. Omlettre esett a választása, amihez zöldségeket, sonkát is használt. Illetve az elmaradhatatlan cheddar sajtot. Toast kenyérből helyezett pár szeletet a kenyérpírítóba. Italnak frissen facsart narancslé mellett döntött.

Amy eközben felébredt és szomorúan vette tudomásul, hogy szerelme már nincs mellette. Ébredés után szeretett még a férfi, tetoválással tarkított, izmos felsőtestéhez bújni. Mivel Chris kivétel nélkül boxberben aludt, így különösen élvezte, hogy hozzábújhat.

Nagy nehezen felkelt. Felhúzott egy bugyit és a férfi szekrényéből elővett egy szürke, bebújós, kapucnis pulcsit. Eléggé nagy volt rá, de ez nem zavarta, pláne, hogy ugyanaz a kellemes illat áradt belőle, amit a színészen is szokott érezni. Átment a fürdőbe, elvégezte a szokásos reggeli folyamatot, majd elindult a konyha felé.
Tátva maradt a szája, ahogy a félmeztelen férfit meglátta, amint éppen a konyhában tevékenykedik. Odasétált hozzá, hátulról átölelte és nyomott egy puszit a hátára. Chris kivette a fülhallgatót, addigra szerelme elengedte és felpattant mellé a pultra. Szemérmetlenül végigmérte a nőt a bokájától kezdve egészen a feje bubjáig.

- Jó reggelt édes! - hajolt oda hozzá egy csókra, közben kezével végigsimitott a combján egészen benyúlva a pulóver alá. Amy belekuncogott a csókba.

Hihetetlen Szerelem Where stories live. Discover now